Scott ThermaMAX -lasit

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä Jannne, 24/2/06.

  1. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Eikhän se oo moderontti ainoa jolla on oikeudet tehdä siirtoja/poistoja...
     
  2. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Nii tiän sen mut kuka niistä. No oli kuka tahansa niin nuo lasit ei ole kaks samaa asiaa ...
     
  3. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Ei net tunnusta kuitenkaan, mutta kyllä nämä kahdet lasit pitäis erottaa toisistaan
     
  4. tunturinkulkja

    tunturinkulkja polaris dragon rmk 700 -07 lynx 520 -80

    mulla ainakin meni heti huuruun nuo lasit mutta muuten pirun hyvät
     
  5. fxjannu

    fxjannu -19 Xterrain 850 RE 3700

    Itse ostin viime talvena ja toimivat erittäin hyvin, sopii näköjään mun pallopäähän ja HJC:n kypärään ;D eikä maskin kanssa ollut kovillakaan ( -25 ) pakkasilla ongelmia.
    Tänä "talvena" on ihan sama mitkä lasit /varusteet kaapissa homehtuu, hyvää kesän jatkoa vaan muillekin ... :mad:
     
  6. ostin itekki nuo samaiset lasit ja ihan hyvät on. paitsi ensimmäinen pitempi reissu ja nenä suoja irtos. pikkasen jesaria ja kunnossa taas. ;)
     
  7. fxjannu

    fxjannu -19 Xterrain 850 RE 3700

    Sama juttu, liimalla kiinni ja hyvin on pelannut sen jälkeen!
     
  8. AJV

    AJV Indy 500 SP EFI -92 & RMK 800 -14

    Onpa ihan hyvät lasit ainaki silmälasipäiselle. Mahtuu isommatki kekkoset moitteetta sisälle..
     
  9. kole

    kole Mxz x-rs 850

    Joo ihan ok lasit munkin mielestä ja varaosia ainakin nyt on saatavilla. Uuden hupun myötä otin sen neopreenin pois.
     
  10. Stinky

    Stinky 2016 M8000 Hardcore 162

    Jaa jaa.. En tiä mikä oli tilanne viime vuonna tähän aikaan, mut nyt ainaki näkkyy EMC:llä olevan maski ko. laseihin 22€:n hintaan.

    Ittellä homma meni näin: Kysyin viime keväänä eräältä kaverilta, josko sillä ois hyväkuntosia Voltage Snocrosseja joutilaana.. No sellasethan löyty, pari kertaa pietty ja irtos asevelihintaan :)
    Jeesusteippivirityksillä sitte ajelin aina viime viikkoon asti, jolloin kävin EMC:ltä hommaamassa oikean Voltage sarjan nenämaskin... Kotona sitte ihmettelin ja pyörittelin kromin väristä palikkaa kourassani.. Eihän tämä tähän käy, totesin ja siinä sivussa vilkasin katalookia ja huomasin että kyseessähän onkin ThermaMaxit! :eek: Eipä siinä.. niinhän se on laseissa lukenu kokoajan ::) :-[ (Ei oo muuten kovin paljo eroa ulkonäössä...)

    Nonii.. no meikähän tuumas että perskuta! Takasin en jaksa viiä ku ei 8€ enempää maksanu ja kyllähän tuo tuohon uppoaa! :) NipsNaps sano sivuleikkurit ja nenäsuoja hienosti paikoillaan! 8)

    [​IMG]

    Ainoa asia mikä harmitti, oli se että noi ei ollukkaan ne Snowcrossit, mut mitä väliä.. Helevatan hyvät lasit nuo on ollu. Ehkä kerran oon saanu ne huurtumaan vaikka hikoiltu on välillä ihan tosissaankin.
     
  11. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Joo tiedän nyt saapi palikkaa, mutta mulla onkin nykyään Rudyt...ja noi Scotit pääsi kiertoon
     
  12. LamsiA

    LamsiA ?

    Ite ostin viime kesänä käytettynä kyseiset lasit ja tämän talven oon net pääsä ajellu. Silmälasit mahtuu erittäin hyvin, huurtumaan alkaa joskus jos kovin pukkaa hikea naamalle mutta kuivaamalla lasit/naaman näkkee taas. ::) Itellä on mds:n (olikos se nyt RC-4??) crossipotta ja yli -15 pakkasessa käy viima aikas pahasti. :-\ varsinki järven jäällä... muuten olen ollu tyytyväinen laseihin.
     
  13. AlEkS1

    AlEkS1 Summit x 165"

    Mulla on tollaset eukä oo mitään vikaa ollu. On muuten mukavat jos on vähän enemmän pakkasta.
     
  14. Åkerman

    Åkerman Sledless

    Vetää välistä niin p....leen huuruun. Pakko olla varalasit mukana.
     
  15. mikkis1

    mikkis1 Pro-X2 700 -04

    Mä oon kans tykänny noista, ei tosiaankaan huuruunnu ja näkökenttä pysyy hyvänä.
    Mulla on noi sini sävyiset ja on ollu oikein toimivat.
    Suosittelen ;D
    -M-
     
  16. mikkis1

    mikkis1 Pro-X2 700 -04

    Mulla on suomyn kuitu potta ja koko naamarin saa suojaan thermamaxilla... Toimii!!!
    -M-
     
  17. jussir

    jussir Guest

    mulla on noi samaiset lasit ja olen tykännyt :D peittäää koko naaman lidl crossi potan kanssa ;D ;D
     
  18. SNOW-CRUISER

    SNOW-CRUISER Snow Cruiser -66

    Kiva kun ei tuule silmiin, niinkuin tekee niissä joissa on reijitetty linssi. Tosin thermaMAXit menee huuruunkin kun alkaa kikkailemaan. Reittiajossa toimii ja pakkasta pitää olla vahintään 10, muuten tulee kuuma ja lasit huurtuu.
     
  19. eliäs

    eliäs Guest

    kyllä nuo mulla on toiminu ihan moitteetta...
     
  20. BigDaadyJ

    BigDaadyJ F6 -07 / Z1 -07 / 800 Assault -11

    hyvät on lasit. elilen tilasin toiset samallaiset. 8)
     

Suosittele tätä sivua