Ski-Doo MXZ 700 -02, Telaston jatkaminen?

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä Motopete, 10/3/08.

  1. Motopete

    Motopete Well-Known Member

    Elikkäs siis... nyt ku tuota lunta on vihdoin ja viimein saatu ja ensimmäisen kerran jääty kiinni (ja kerran melkein), alkoi nuppirukkaani pakottamaan ajatus tuon MXZ:n alustan jatkamisesta...

    Kuinka pitkän maton tuohon vois heittää alle ihan vaan liukurunkoja jatkamalla, ilman että tarvii alkaa pähkäilemään telaston siirtämisen kanssa?

    Ilmeisesti ainakin 345 matto menis heittää alle ihan "tuosta vaan" liukurunkoja jatkamalla, mutta tuo 345 on sen verran vähäinen jatko että mieluummin kattelisin vaikka 365 pitkää.
    Vaatisko 365 jo telaston taaksepäin siirtämisen?

    Tietty... sitte jos sille siirtelylinjalle lähetään niin sitte ois sama heittää vaikka 384 alle... Tai 403 linkkujatkolla.......... :p :eek:

    Muutostyö ois tarkotus tehdä tuossa kesän aikana, mikäli tuo kelkka nyt vain suinkin pysyy mun omistuksessa kesään asti (on tuo meän autotalli ollu sen verran tuulinen paikka tänä talvena... vissiin ilmastonmuutos tai jotain ??? ja mistäpä sitä tietää vaikka joku haluais tuoda mun pihaan hyvän summitin ja viedä tuon MXZ:n mennessään... Niin että summitin omistajat WINK WINK ;) ;)).

    Kesällä vois olla sitte myynnissä vähän ajettu ja luultavasti melkolailla hyväkuntonen Camoplastin 38mm Intense...


    Vinkkejä, ajatuksia, suosituksia muutostyötä koskien?
     
  2. Nikkari

    Nikkari Lynxihän se

    365 menee ihan hyvin,44 tai 51 kuvio siihen niin on hyvä.
    Itellä lynx enduro ja siinä 365 tela 44 kuviolla.
     
  3. Teme

    Teme Vanhanliiton BRP värkki - 144"

    Katteles tuolta sekalaisista rojektikuvista, siellä on jotain otoksia mun 365-jatkotouhuista.

    Lissee saa maililla jos haluut.
     
  4. Motopete

    Motopete Well-Known Member

    Laitahan vaan maililla kaikki kuvat mitä vähänki irti saat. ::)
     

Suosittele tätä sivua