Ski-Doo Trapperin vaihdelootasta

Keskustelun 'Aikojen takaa' on aloittanut käyttäjä jmheik, 3/1/15.

  1. jmheik

    jmheik Well-Known Member

    Mahtaako tuollasen -87 vuoden Trapper 600:n vaihdelaatikko käydä heittämällä muihin kelkkoihin? Helpottaisi ehkä myyntiä jos tietäisi passaako muihin.
     
  2. iiroh

    iiroh Well-Known Member

    Vs: Ski-Doo Trapperin vaihdelootasta

    Kuva varmaan auttaisi....
     
  3. jmheik

    jmheik Well-Known Member

    Vs: Ski-Doo Trapperin vaihdelootasta

    Ei oo noita kuvapalveluja käytössä ni jää laittamatta tältä erää. Pystytkö iiroh laittamaan kuvvaa ookkelin laatikosta?
     
  4. iiroh

    iiroh Well-Known Member

    Vs: Ski-Doo Trapperin vaihdelootasta

    Öö. Mulla ei oo kyllä yhtään Okkelia. Jos menet esim imgur.com, niitä sieltä upload images, ja sitten kun
    kuva siirtynyt kopioit sen "hakasulku img.....img hakasulku" litanian viestiisi BBCode kohdasta.
    Ekalla kerralla 5min, sitten 1min homma....

    Tässä mun vuoden 1980 Lynx 600 laatikko, hieman samantapainen kelkka mutta ei oo hajua onko laatikko sinnepäinkään
    kun toi trapper kuiteski sen verran uudempi....

    [​IMG]
     
  5. jmheik

    jmheik Well-Known Member

    Vs: Ski-Doo Trapperin vaihdelootasta

    OK, muistin väärin. Vanhojen kelkkojen kertomuksista jäi vain mielikuva että sulla ois ollu okkeli.
    Erilainen on päältäpäin ainaki tuo trapperin aski. Pitää koettaa kuva laittaa.
     
  6. iiroh

    iiroh Well-Known Member

    Vs: Ski-Doo Trapperin vaihdelootasta

    Joo, tämähän on Velsan tekemä laatikko joka vanhemmissa työ-Lynxeissa, oiskohan tuossa trapperissa
    Rotax koneen lisäksi myös Rotaxin laatikko...
     
  7. jmheik

    jmheik Well-Known Member

    Vs: Ski-Doo Trapperin vaihdelootasta

    Tais jossaki mainoksessa lukea, että Trapperissa Rotaxin laatikko.
     
  8. santis

    santis Well-Known Member

    Vs: Ski-Doo Trapperin vaihdelootasta

    Moi jmheik,

    Torissa sulla näyttää olevan myynti-ilmotus kelkan laatikosta kuvan kanssa. Päälleppäin aivan samannäköinen loota kuin mun 4000 Okkelissa, mutta siinä vaihteita vain 1+r. Ockelbo 6000 konetilasta löysin kuvan, sekin ihan saman näköinen
    ja niissä kait 2+r. Jotekin näyttäis että ainakin tossa 6000:ssa jarrusysteemi ei mahdu kopan alle tossa laatikon kyljessä.
    (ainakin mun 4000:ssa jarru vetoakselin kylmässä päässä) Kävin tossa vielä katsomassa että 4000:ssa laatikon ja kopan väli
    50-60mm eli sellaseen vois sopia. Onkohan Trapperin ja Okkelin vetoakseleissa samat spoorit? Okkelin laatikon alaosa
    tehty teräslevystä , mites Trapperissa?
     
  9. jmheik

    jmheik Well-Known Member

    Vs: Ski-Doo Trapperin vaihdelootasta

    Kiitokset tiedoista santis! Kyllä tuo Trapperin laatikkokin on alaosaltaan teräslevyä.
     

Suosittele tätä sivua