SnoPro muovisukset?

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä Jannne, 15/4/06.

  1. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    EMC myy moisia suksia noin 300e. Tekeekö mitään vai jatkanko peltisivakoilla, voishan sitä vielä säästää lisää ja ostaa SLP:t?
     
  2. Jukkis

    Jukkis Sidewinder L-TX 137, SRX 137

    Säästä ihmeessä se reilu satku ja osta SLP:t etpähän pety ja ainahan ne voi siirtää seuraavaan kelkkaan :)
     
  3. frosty

    frosty Well-Known Member

    Ymmärtääkseni Janne Tapiolla oli pari vuotta sitten käytössään Snopro-sukset kisakelkassaan. Näyttivät hiukan muutelluilta.
     
  4. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Niin:
    Unohtu sanoa, että saattaa niistä ehkä modailemalla saada toimivat, mutta onko siinä ideaa? No jos saa ne sukset halavalla niin sitte ....
     
  5. Byebye

    Byebye Guest

    Tota käyppä(jos et ole)katsomassa täältä http://cgi.ebay.com/ebaymotors/NEW-POLARIS-SNOWMOBILE-YELLOW-SKI-SET-2-SKIS_W0QQitemZ280027192080QQihZ018QQcategoryZ100449QQrdZ1QQcmdZViewItem

    Noista mä kysyin äsken myyjältä että onko hintasvarausta.. (ei ole vielä tullut vastausta) mutta tuolta sä löydät halvallakin osia.. vaikka tuleekin rapakontakaa.. Ja toi PayPal on luotettava olen jo itse ostanut muutaman osan tuolta eBayltä ja eikä se mitään jos joissakin lukis vaan että Shipps only to USA tai Canada.. olen silti saanut ostettua kun kysyy vaan suoraa myyjältä ASK SELLER A QUESTION..

    Niin toi 99$ on 79.52e Tämän päivän kurssi Forex:illa
     
  6. Reimond

    Reimond Cleated tracks

    Tai minulta uuden veroiset...
     
  7. make206

    make206 V-max4 '92

    Viime viikolla laitoin tuollaiset Exciterin alle, leveämmät versiot.
    Käyttökokemuksia ei ymmärrettävästi vielä ole.
    Sopivuus ei ihan 100%, joutui muutaman ylimääräisen prikan laittamaan ja yhdet ohjainraudan kiinnityspultit taitaa saada vielä rälläkkää ennen lumia (jos viitsii).
    Laatuvaikutelma hyvä muutoin.
    Mukana olevat ohjainraudat mahtavat olla kovaan reittikäyttöön/jäälle liian vaatimattomat, olisko ollut joku 8cm varsinaista kovametalli ohjuria.
    Sukset huomattavasti kevyemmät kuin Exciterin vakiot.
     
  8. Tuomas

    Tuomas Active Member

    Eikös kellään ole kokemuksia kyseisistä suksista ??? Itselläkin olisi harkinnassa ostaa snoprot näiden kirottujen marakattien tilalle, ensi testit kelkalla ajettu ja sukset tuomittu sinne syvimpään paikkaan.. Se ei kertakaikkiaan käänny :mad: SLP turhan hintava uutena.
     
  9. Jerk

    Jerk 800 xr -04 & iq rr

    Entisellä kelkalla tuli ajettua jokunen tonni noilla snopron suksilla. Ihan hyvät pelit oli kovalla uralla jossa ei ollu irtolunta pinnassa, mutta jos uran päälle oli satanu muutama sentti uutta lunta tuli suksista todella liukkaat.
     
  10. J u k k a

    J u k k a Summit 850 X

    Eli samat ominaisuudet kuin katamaraaneissa... ;D
     

Suosittele tätä sivua