SRX 700:n kytkimen ja 2-varin huolto?

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä Ariathon, 29/3/10.

  1. Ariathon

    Ariathon Well-Known Member

    Mitä osia tarvii kytkimeen ja kakkoseen että ne saa huollettua täydellisesti?
     
  2. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Vs: SRX 700:n kytkimen ja 2-varin huolto?

    Riippuu siitä minkä verran kytkin/ vari on kulunut.
    +6000= rullat ja kakkosen liukunastat, mahdollisesti jousi molempiin jos koneen tehot on muuttuneet säätövarojen ulkopuolelle.
     
  3. Ariathon

    Ariathon Well-Known Member

    Vs: SRX 700:n kytkimen ja 2-varin huolto?

    Mulla on nuo liukunastat jo valmiina. Onko ne rullat osanumerolla 8CA-17624-10-00 tossa räjäytyskuvassa?
    http://img714.imageshack.us/img714/5629/jamppi4.png

    Entä sitte ne jouset, miten sais kelkan kiihtymään paremmin? Eli minkälaiset kytkimen ja varin jouset?
     
  4. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Vs: SRX 700:n kytkimen ja 2-varin huolto?

    Rullaksi käy tuokin, varsinkin kun siinä on tuo vaihdettava sisäpusla(fiiberi).
    Tuon rullan koko lieneen 16mm, isompi antaa paremman ylosvaihdon jos kone jaksaa antaa voimaa, pienempi on parempi alaspäin vaihdossa ja pienemmillä punteilla.
     
  5. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: SRX 700:n kytkimen ja 2-varin huolto?

    Jos olet hommaamassa uuden remmin myös niin kannattaa hommata ne säätöpultit 3kpl sinne kakkosen taakse, mitä ite olen purkanut noita niin näyttävät kuluvan ja uuden remmin kanssa saattaa olla ongelmia kuluneilla pulteilla
     
  6. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Vs: SRX 700:n kytkimen ja 2-varin huolto?

    Pultiksi käy ihan tavallinen normikierteellä oleva ja laittelee sitten lukkomutterin niin eipä lopu säätövara kesken
     
  7. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: SRX 700:n kytkimen ja 2-varin huolto?

    Minä oon aina hakenu nuo marmoritiskiltä ohikulkiessani kun eivät peri niillä kuin nimellisen hinnan.
     

Suosittele tätä sivua