Summit 850 etec

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä vilhe85, 27/4/16.

  1. J.A.R

    J.A.R Lynx Shredder DS 3900 TURBO 2024

    Onkos näissä jonkun sortin sisäajomoodi aluksi päällä? Jos on nii onko nyt rajotetut tehot ja kauvan kestää sisään ajotila?
     
  2. HMK

    HMK Well-Known Member

    Reilu 400km kesti sisäänajo. En huomannu mittään eroa moodin loputtua. Öljyn syöttö pitäs olla isommalla moodin aikana.
     
  3. J.A.R

    J.A.R Lynx Shredder DS 3900 TURBO 2024

    Öljyä tosiaan tuntuu maistuvan näin alkuun
     
  4. Golfster

    Golfster BD3900ds 2019, Iron Doggi, FIII CK3

    Kyllä sinne pari sataa rpm tuli ainakin ittellä lisää jengaa, kun sisäänajo loppu. Muuten repi kyllä niinku piru kerjäläistä jo sisäänajon, että ei ainakaan huomattavaa muutosta muuten havainnut.
     
  5. pezq^

    pezq^ Nykyää Lynxejä

    Se se karmean kuulone laitos, ihme että ne muutamat yksilöt mitä kokeillu nii ei mitenkää säväyttänyt vetoje osalta muute ku verrattuna siihe vanhaan 800 etekkii:)
     
    A-J tykkää tästä.
  6. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Jooei,

    Ei mätsänny mun makuun tuo uus välitys, eli 21-51. Tilanne on se, että tuon tihiämpi kuin viimevuoden vakio, joka sekin oli liian tiheä mun makuun. Itellä lähtee tuo 21 vaihtoon ja tilalle 23.

    Mutta voipi olla että sealevelin löysän kytkimen kans tuo voipi toimia.
     
  7. Golfster

    Golfster BD3900ds 2019, Iron Doggi, FIII CK3

    Jumijakkeri, Kortelaine, Driver ja 2 muut tykkäävät tästä.
  8. pezq^

    pezq^ Nykyää Lynxejä

    Siinäpäs vasta vitsi :D:p
     
    möykkä tykkää tästä.
  9. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

    Meikän 146" Freeriden vakiosäädöt. Ainakin näin 70km kokemuksella toimii todella hyvin, maksimijengat on aika tappavan tasaisesti sen 7900. Sisäänajossa luonnollisesti vielä. Miksei noita voisi kokeilla myös 154", jos on hitusen lyhyemmät välit vain.
     
  10. Marne79

    Marne79 Lynx Rave 850 RE

    Paljonko freeride noilla välityksillä vetää huippunopeutta mittariin?
     
  11. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

    Eipä tullut vielä kokeiltua, eiköhän tuo kokonaiskuva hahmotu vielä paremmin ensi kerralla kun pääsee ajamaan.

    Huomattavasti vaihtavampi on tuo kuin vaikkapa summittien setit millä itse olen ajanut, parempi ehkä meidän olosuhteisiin monelle kuskille voisin kuvitella kun jos käyttö ei ole pelkkää umpisrallia. 990-rampin painoa en ole vielä saanut selville, pitää kaivella lisää kunhan ehtii.
     
  12. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    951 49,38 g
    960 48,77 g
    964 43,99 g
    965 47,08 g
    967 43,48 g
    968 49,08 g
    971 47,34 g
    972 41,91 g
    974 47,14 g
    990 46,54 g
     
    Marne79 ja Driver tykkäävät tästä.
  13. Marne79

    Marne79 Lynx Rave 850 RE

    Mulla re dockerissa samat osat voimalinjassa ramppia ja punttia lukuunottamatta, kiertää reilusti yli eikä oikein kulje, sen takia kyselin tuota freeriden huippunopeutta. Tarkotus itellä reitilläki viihtyä tulevana talvena.
     
    Viimeksi muokattu: 29/11/17
  14. kaner

    kaner HC Evo 153"

    Perjantaina kävin hakkeen oman ennakkotilatun Summitin. Sunnuntaina kävimmä ajamassa 50km reittejä auki, paikoin oli polvilumet että pääsi ihan namiaki antamaan. Voimalinja tuntuu hyvältä, mutta remmi luistaa yläkierroksilla. Kytkimen lautasten ylälaiasta näki oman peilikuvan ku sitä katto. Kierroksia en hoksinu kattoa ku piti keskittyä olennaiseen :D
    Pittää ens kerralla seurata niitä ja miettiä sitten, että mitä alkaa voimalinjalle tekemään.

    Mutta onhan tuo keviä ajaa näin XP runkosen jälkeen, pittää vissiin pumpata Foxeihin lisää ilmaa ku ei meinannu reitilläkään osata suoraan ajaa ja vielä vähemmän pystyssä pysyä pehmiämmällä. :D
     

    Lisätyt liitteet:

    Junnu82, peruna. ja Driver tykkäävät tästä.
  15. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

    Kokeile ramppien asentoja 4-5, luovutuksessa ne on yleensä asennossa 3. Reittiajoon nuo isommat asennot sopii muutenkin paremmin. Mistä tiedät että remmi luistaa yläkierroksilla, vai tarkoitatko/onko tunne että ei enää vaihda, eli kelkka kiertää mutta ei enää kelaa vauhtia?
     
  16. kaner

    kaner HC Evo 153"

    Niin.. Remmin luistamisen haistoin ja näin kytkimen lautasista kuten äsken kirjoitin. Kytkimen lautaset kiillottunu aivan peilipinnalle 2-4cm matkalta ulkokehältä. Ja ennenku joku takertuu, niin kaikki lautaset ja remmi puhistettu tehtaan jämistä ennenku käyty ajamassa.
     
    Driver tykkää tästä.
  17. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Jaa minä tajusin että tuo dokkerin voimalinja ois ollut jo jiirissä, jäähäämpä kuulolle, peli kuitenkin kiinnostaa...
     
  18. Marne79

    Marne79 Lynx Rave 850 RE

    Kyllä se kuulostaa joillakin pelaavan niinkuin pitääkin, mulla jotai häikkää ilmeisesti mut ei oo vielä keksitty syytä miksei kulje lujempaa. o_O
     
  19. Zanne81

    Zanne81 Axys Pro rmk 155

    Ei se remmin luistaminen kyllä sitä kytkintä yleensä kiillota vaan päinvastoin tummentaa.. mahtaa johtua se kiilto siitä että remmi ei ole niin korkealla käynytkään jos et ole ajanu vielä tarpeeksi lujasti ja yleensäkin se remmi käy siellä aika harvakseltaan jos et sitten jatkuvasti huudata järven selkää kaasu pohjassa
     
    Korbimotors tykkää tästä.
  20. peruna.

    peruna. Ski-Doo Summit X Expert-20 & Ockelbo Poro -84

    Mitäpä olit nuista suksista mieltä ja ootko vakioilla ajanu? Ite kans löin tuommoset alle kun oli nurkasa pyörimäsä, tiiä sitte onko vakiot vai nämät paremmat.
     

Suosittele tätä sivua