Suositelkaa Ajopukua.

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä Näkymätön, 1/3/16.

  1. Näkymätön

    Näkymätön Lynx Enduro

    Nykyinen puku alkaa olla ehtoopuolella, vetskarit kaput ja pari reikääkin löytyy. Lynx puku Loukolla houkuttaisi hinnan puolesta. 2015 puku 299€. Kangas on tosin aika kompuran tuntuista. M-Racing puvut ovat kadonneet jonnekin? Nykyinen (entinen) m-racing zenith on ollut ihan kohtalainen. Housuissa saisi olla kyllä enemmän kylmäsuojausta sekä etumuksen että takamuksen tienoilla.
     
  2. willik

    willik Well-Known Member

    Vs: Suositelkaa Ajopukua.

    Tuntuu maksavan nuo puvut kaikki ihan helkkaristi. Alennuksessa olevissa puvuissa ei sitten ole kokoja.

    Ebaysta löytys Arctiva merkkisiä ihan hyvän näkösiä pukuja kohtuu hintaan. Mutta eipä noita sovittamatta voi ostella, kun kokotaulukot on mitä on.
     
  3. Lavikka

    Lavikka Well-Known Member

    Vs: Suositelkaa Ajopukua.

    Loukolla näkyy oleva myös scottin comp two pukua 349 ja jossai väreissä on jopa kokojaki. Ite ostin tälle talvelle comp proon ja tyytyväine oon ollu. jäykkäähän kankaat noissa on mut eipä se paljoa ajossa tunnu kun on kuiteki muotoon veistelty nuo kamppeet ja luulis kyllä kestävänki
     
  4. o-p-k

    o-p-k 800 ID E-tec -15, 440x -06

    Vs: Suositelkaa Ajopukua.

    Itse en noita merkkikohtaisia ajokamppeita ole ostanut, kun niiden materiaalit ei minun mielestä vastaa sitä hintaa.
    Scotin ajokamppeita olen käyttänyt, eikä niistä ole huonoa sanottavaa. Tällä hetkellä Yokon epicure on pukuna, ja se on kyllä huippu kampe, mutta on sillä hintaakin.
     
  5. Jonski

    Jonski Lynx RE 600r -19

    Oisko suositella hyvää kuoripukua. Lynx denali ois yks vaihtoehto. Budjetti 300e pintaan
     
  6. Bestservice

    Bestservice X-trim

    Jethwear on tarkastelemisen arvoinen merkki.
    Itellä muutaman vuoden kokemuksella ihan hintansa väärti.

    http://jethwear.com/
     
    Driver tykkää tästä.
  7. Driver

    Driver Freeride 146" Turbo

    JWR kamoissa on kyllä hinta-laatusuhde kohdillaan.

     
  8. Veli Pirinen

    Veli Pirinen Well-Known Member

    Rukka Faust. Saaketin asialliset kamppeet, aina ilman vuoria vedelly ja ei ongelmia.
     

Suosittele tätä sivua