Supertips holkitus?

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä KMV, 25/12/11.

  1. KMV

    KMV ZR 6000 137" SP LTD

    Tietääkö kukaan saako noihin supertipsin painoihin uusia holkkeja akselin reikään? Kuten kuvasta näkyy vanha on kulunut jo soikeaksi. STM:n sivuilla ei ainaskaan ollut.

    Tämähän on noita Ulmerin toimittamia settejä. Kilometrejä takana 6-7 tkm.

    [​IMG]
     
  2. Eemeli

    Eemeli AC M9ss 162", SnoPro1T, F5/8mod WC, Sabercat

    Vs: Supertips holkitus?

    Nimimerkistä päätellen kyseessä Yamahan paino?
    Eikö mormoritiskiltä saa?

    Catissa ja pollessahan käytetään kans noita holkkeja ja ainaki cattiin niitä saa irrallaanki.
     
  3. KMV

    KMV ZR 6000 137" SP LTD

    Vs: Supertips holkitus?

    Joo jamahaan saa tosiaan marmorilta holkkeja niihin alkuperäsiin painoihin (taisi olla 35 e /kpl ???), mutta onko tuo reikä samankokoinen tässä tarvikepainossa pitäisi tarkistaa.
     
  4. KMV

    KMV ZR 6000 137" SP LTD

    Vs: Supertips holkitus?

    No niin, mittasin vanhan puslan koon ja se on ulkohalkaisijaltaan 10 mm ja sisältä 8 mm. Jos mitat tuntuu tutulta niin vink vink kiitos!
     
  5. John_K

    John_K Well-Known Member

    Vs: Supertips holkitus?

    Pollen painoihin noita holkkeja aikanaan vaihtelin.. en muista mittoja enkä oikein muutakaan. Ne makso suunnilleen 20e per kolme. Niitä myi joku kuka täällä foorumilla ilmotteli ainakin aikanaan.. tältä taisi saada myös digatronia, team osia yms. Aattelin että jos myyjä selviää näillä tiedoilla niin se varmaan voisi kertoa mitatkin? Mielestäni myyjä ei ole nyt ainakaan yritysnurkassa.

    Edit: sehän oli LAKE-import
    Edit2: Ne holkit olivat EPI merkkisiä http://www.epiperformance.com/mm5/merchant.mvc?Screen=PROD&Store_Code=EPI&Product_Code=CB6
     
  6. PKE

    PKE Well-Known Member

    Vs: Supertips holkitus?

    Nytron (ja muut Yamahat) omien painojen holkin ulkohalkaisija on 12mm. Ja sisä toi 8mm.
    Eli ei käy sama holkki.

    Laitan vinkin yv:llä.
     
  7. Rammeri

    Rammeri ÄKSY H.O.r.o

    Vs: Supertips holkitus?

    Pollen holkit ei käy. niissä on tappi varttituumainen eli reilu 6mm.

    E: Saa kai sen vinkin laittaa tännekkin jos jollain muulla on samaa tarvetta?
     
  8. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: Supertips holkitus?

    Ja kannattais laittaa. Toimii homma paremmin kun kelkkakansa auttaa toisiaan eikä salaa tietoa.
     
  9. PKE

    PKE Well-Known Member

    Vs: Supertips holkitus?

    Mutta mielestäni ensin pitäis saada lupa.
    No, se mun "vinkki" on aktiivinen foorumilainen, joka varmaan tähän topiciin vastailee itsekin, kunhan jouluhässäköiltään ehtii.
     
  10. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: Supertips holkitus?

    Lupa neuvoa kulutusosien uusimisessa? ::)
     
  11. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Vs: Supertips holkitus?

    Nuiden vaihto tarvii kunnon mitat, kymmenykset tarvitaan ja ilmoittaja vastaa oikeista mitoista. Paikoilleen laitettavat tulee aika tiukalle jotta eivät pyöri akselin mukana.
    Kunnon mitat on nuihin vakiokäpäliin ja rulliin Yammulle ja TRA:n mitatkin on tiedossa ja jotain puuhasteltu.
     
  12. PKE

    PKE Well-Known Member

    Vs: Supertips holkitus?

    No niin, tää oli se mun "vinkki". :)
    KMV lienee jo ollutkin hanskiin yhteydessä?
     
  13. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: Supertips holkitus?

    Mikä tuossa nyt oli luvanvaraista tietoa?
     
  14. PKE

    PKE Well-Known Member

    Vs: Supertips holkitus?

    Se, että jos Hanski ei olisikaan halunnut jakaa tieto-taitoaan muille. Siksi on yleensä kohteliasta olla liikkeellä luvan kanssa.

    En minä ainakaan välttämättä tykkäisi, jos vaikka joku mulle ihan outo tyyppi käskisi ottaa minuun yhteyttä esim työ-asioissa vapaa aikana tms.
    Mutta se siitä.
     
  15. ÄRRRÄ

    ÄRRRÄ Well-Known Member

    Vs: Supertips holkitus?

    No Hanski ei ole tuossa edelleenkään mitään varsinaista tietoa paljastanut. Kaupittelee osia tällä foorumilla ilman mitään salamyhkäisyyttä, olen iteki häneltä tilannut. Mun mielestä kannattaa kaveria auttaa aina kun voi, parempi se on Hansin kannaltaki jos osat käy kaupaksi, ja kaikkien kannalta jos tieto vaihtaa omistajaa julkisesti eikä yyveen välityksellä.
     
  16. janneja

    janneja Well-Known Member

    Vs: Supertips holkitus?

    Pentele, ei mulla oo jamahan kytkimessä tommosia. (Powerblock80)
     
  17. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Vs: Supertips holkitus?

    Juu, ei mitään hätiä, oikeessa molemmat, minä annat vinkkejä sorvarille joka niitä sitten tekee ja satsit tainneet mennä enimmäkseen minun kulettamina postiin, harrastustoimintaa tämä minulle on, toki joitain asioita on jotka jäävät enimmäkseen itselle tietoon mutta erityistä mustasukkaisuutta en tunne, toivon vaan että hilut toimii ja käyttäjät on tyytyväisiä.
    Suurelta osinhan tuo ideointi nuihin on tullut omien havaintojen kautta ja utelias kun olen niin kokeilen josko toimis paremmin ja tuurilla tai taidolla siitä saa olla montaa mieltä voimapuolen toiminta on ollut mielusampaa.
     

Suosittele tätä sivua