Talli kelkalle Joensuun ympäristöstä?

Keskustelun 'Baana' on aloittanut käyttäjä N-34a, 13/12/06.

  1. Hiikeri

    Hiikeri - Ei kelkkaa -

    Mulla olis kyllä tiedossa yksi halli, tosin kallis vuokra.
    Kokoa jtn. 120-150m2. Hinta "ollut" joskus 600€/kk, nyt kait 800€/kk + sähköt.  :-\

    -Hallissa 2 auton mentävää ovea, hallinosturi(ei tosin tietoa "kuuluuko" vuokraan vai viekö omistaja mukanaan?), joku pieni "toimistotila tjsp."...
    -Sellainen 1/2 lämmin, eli lämmin kun lämmitetään.
     
  2. Hiikeri

    Hiikeri - Ei kelkkaa -

    2000m2*4€/m2= 8000€/kk

    On teillä rahaa. :eek:
     
  3. J.Toivanen

    J.Toivanen Well-Known Member

    oliskohan se talli mis meillä oli toi opel porukka vapaana... vuokra jossain 500€/kk + sähköt. Hiikeri tietää paikan.
     
  4. N-34a

    N-34a Polaris SB assault 800 & Indy 600

    Hiikeri, sähän oot kato niin supliikki mies että sä puhut ton vuokran johonki 500€/kk... 8)

    Pitäs saada enemmän lössii niin sit tollanen vois olla mahdollinen jos vuokra ois vaikka 600€
     
  5. janppa

    janppa Guest

    Vois hesus miten kallis.. Muuten kyllä vaikuttaa oikeinkin hyvältä. Kyllä se miun mielestä sais olla ehottomasti puolilämmin vähintään. Näpit jäässä saan kyllä värkätä ihan tuossa omalla pihallanikin ;D

    Mutta, pidetään kaikki silmät ja korvat auki, niin eiköhän me joku loossi kohtuuhinnalla aikanaan löydetä.
     
  6. N-34a

    N-34a Polaris SB assault 800 & Indy 600

    Ainahan se ois plussaa mitä nopeemmin löytys. ::)

    Ite pitäs nimittäin jo päästä asentamaan putkee ja nastoja. 8)
     
  7. Hiikeri

    Hiikeri - Ei kelkkaa -

    Ehdottomasti, umpikylmässä ei tämä jannu ainakaan näppejään jäisillä avaimilla kylmetä enää yhtään..

    Pitää yritellä kysellä ja katella noita vielä.

    J.To*, se olis kyllä ihan ok:n kokoinenkin, reitille pääsi kun ajoi vaan. Ylämyllyltä P.Järvelle päin n.1km tjsp...
    Sulla siihen sitä puh.n:roa?
     
  8. N-34a

    N-34a Polaris SB assault 800 & Indy 600

    Eli se ois Välikankaalla? ::)
    Mulle kävis... 8)
     
  9. J.Toivanen

    J.Toivanen Well-Known Member

    minä kysäsen kaverilta... niin välikankaalla olis. Tavoitella voi nro:sta 040-7242496/Lyytikäinen
     
  10. N-34a

    N-34a Polaris SB assault 800 & Indy 600

    Äkkiä Hiikeri, äkkiä. :D
     
  11. J.Toivanen

    J.Toivanen Well-Known Member

    tosin en tiiä onko jonkun käytössä, ei ole tullut käytyä sitten elokuun lopun tuolla. Viime talvena tuli ajeltua täältä reijolasta tallille.
     
  12. Hiikeri

    Hiikeri - Ei kelkkaa -

    Kyllä liian kalliilta näyttää. Tuumailin että joku 100€/kk(~600mk) on kyllä ihan vi-tun liian paljon mitä pieneen käyttööni edes tarvitsisin. Tuollakin hinnalla heittää sen 2-3 kelkkareissua/per kk.
    .. tai lähes heittää jo jonkun 2 päivän "safarinkin", yötä jossain mökillä yms...

    Ja näyttää muutenkin tuleva vain 2-3kk ajoajat talvelle :-[ niin luulen että tuo reilu pari kuukautta ainakin tämä talvi menee vielä kärvistelemällä, on sitä ennenkin...

    Kun tätä tallipaikkaa rupesin etsimään niin ajatuksissa kiilui kyllä joku 250- Max 300€ talli, esim. 4:stään jäisi per/nuppi sen 60-75€, ja silloinkin talli saisi olla akselilla Joensuu-Uuro.
    Naapurilla talli tossa Hotelli Julien/Perloksen lähellä ja vain 230-240€/kk, kokoa hätäseen 50m2, mutta 3(4) kelkkaa sellaiseen mahtuisi, mutta eipä ole tyhjiä talleja siinä(kään)...

    Eniten tuli viime talvenakin ajeltua tässä Joensuun pohjois-puolella, jossa on reittiä Uimaharjuun(+Eno / +Kolin kierros), Huhmari(+Polvijärvi) sekä Ylämyllyn suuntaan...

    Tuumasin jos talli on jossain PJärven tien varressa, Ajan kotoa(Lehmosta) autolla ensin tallille > Otan kelkan > Ajan esim. K-Lahden Essolle > Vien kelkan takaisin tallille > Kotiin, tulee pelkkää autolla ajoa mulla tuolloin 17km+27km+27km+17km= Melkein 90km!

    Josta myös montakymmentä kilsaa 60km/h alueella, aikaakin menisi pitkälti toistatuntia.
    Nyt ko. auto matkaa tulee vain 10km /per sivu.

    Taidan edelleenkin säilyttää kelkan pihalla näillä hinnoilla tossa alle 1km päässä, eikä maksa mitään. Ja onpahan ainakin lähellä ja saa nopeasti kelkan peräänsä.
    Kyllähän tollainen talli olisi ihan must, mutta kun järjellä ajattelee niin suhteutettuna hintoihin ja tarpeeseeni ei juurikaan järkeä. :-\
     
  13. Race69

    Race69 Well-Known Member

    joo tosiaan melkee max hinta hallilla sais olla se 300€/kk (ei kestä meikän perse maksaa enempää ku vuokrat/osamaksut kisa zydeemit ym. maksettavana ennestään) ja neljästää jos sen sais vuokrailtua ja pinta-alaa väh 80m2 :p
     
  14. janppa

    janppa Guest

    Kyllä se kipuraja mullakin on siinä 50e:n tienoilla. Mukaan lähden jos sopiva sattuu, mutta hirveitä en ala maksamaan kun ei se talli mulle ihan välttämättömyys ole, koska takapihalta pääsee jäälle suoraan. Ja justiinsa tuo, kun ei mulla ainakaan koko ajan tule edes käyttöä sille, lähinnä rassaukseen vain.

    Mutta informoikaa vaikka tänne, jos tulee vähän edukkaampia vastaan.
     
  15. N-34a

    N-34a Polaris SB assault 800 & Indy 600

    Mä tänään vielä soitan Raimo Hallmanille ja kyselen lylykoskentiellä olevasta 2000m2 hallista jos se suostuis laittaa sitä osiin...

    Siin ois just se 4€/m2 mut jos sieltä sais vaikka sellasen 80m2 nurkan nii ois jees...
     
  16. RevAzki

    RevAzki mxz 600 rev sdi -04

    vittu ku ois täälläki päi suomea noin ilmasia halleja kuin 4e/m2 :D:D ottasin vaikka par :)
    tääl maksaa n.10e/m2,et ruetkaa pojat siirä repii huumoria :D:D
     
  17. N-34a

    N-34a Polaris SB assault 800 & Indy 600

    Niin no jos ees löytys sen hintasia halleja oikeen kokosina niin ois jees... ::)

    Kaikki hallit mitä on Joensuus niin on joko jotain yli 1 000 neliöö tai sit kylmähalleja.... :-\
     
  18. vilho78

    vilho78 Well-Known Member

    kannattaa kysellä atlaspointilta.vuokrasin ite niiltä tokmannin (vierestä) kylmähallin 25m2 tosin kylmähalli mut tyhjää parempi vuokra 94e/kk sis.sähköä 5e/kk.siinä vois olla paikka yhdelle kelkalle ku mulla oli yhdellä kaverilla siel kelkka mut se möi sen ja tietääkseni ei ole ostanu uutta,pitää kysellä vieläkö sil tulee jotain sinne.mut kyl jos isompi halli löytyis jostain niin voisin kyl luopua tuosta ja lähteä kimppaan.
     

Suosittele tätä sivua