Tarrat

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä Rsu, 9/4/07.

?

vähentääkö tarrojen poisto kelkan jäälleemyynti arvoa ?

  1. Kyllä

    71 vote(s)
    60.7%
  2. Ei

    46 vote(s)
    39.3%
  1. Rsu

    Rsu kelkaton miäs

    Eli oli projektit osiossa keskustelua tarrojen poistosta,väheeneekö kelkan arvo jos poistat kuomusta kaikki tarrat?
    Monen tuntuivat olevan sitä mieltä että tarrojen poistolla hinta nousee/pysyy samana.
     
  2. Pollari

    Pollari Guest

    No ei.
     
  3. Kelkkakuski

    Kelkkakuski Kelkaton

    Ei vähennä.
     
  4. jussir

    jussir Guest

    mite tarrat muka hintaa laskis ei mitenkään  minun vastaus on ei :p
     
  5. Rsu

    Rsu kelkaton miäs

    Siis esim.jos viet liikkeeseen vaihdossa kelkkasi,niin uskon että hyvittäisivät enemmän tarrallisesta kuin tarrattomasta kelkasta ::)
     
  6. Pollari

    Pollari Guest

    Riippuu toki myyjästä, mutta yleensä ei vaikuta.
     
  7. enriikke

    enriikke Well-Known Member

    enpä usko
     
  8. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Työkelkkaa/tourinkia jos tarjoot ilman tarroja niin kysyvät että onko tämä kolaroitu?

    ps. Ennakkokaupoilla käyneet poijaat sano että ei oo vaihtokelkalla mtn arvoa, oli tarroja tai ei...
     
  9. Rsu

    Rsu kelkaton miäs

    OT: Ei ollut ei,7000e olisivat hyvittäneet skidoosta jos olis vaihtanut skidoo TNT,taikka SDI malliin
     
  10. stm

    stm Well-Known Member

    Totta turiset!
     
  11. Rsu

    Rsu kelkaton miäs

    perhana taidan kuulua vähemmistöön tässä topikissa... :D
     
  12. ZetaÄrrä

    ZetaÄrrä Well-Known Member

    uskonpa että vaikuttaa, vaikuttas ainaki jos olis mun kauppa ::)
     
  13. cooper

    cooper zr 580 efi

    ite kyllä antasin tarrojen olla jos oisin vaihtoon laittamassa, siis nuitten isojen.
    mutta kelkasta voi siistiä just nuita pikkutarroja pois. näyttää huomattavasti paremmalta :)
    eli kyllähän se vähän vähentää niitä tulevia ostajia, joka taas näkyy siinä hinnassa mikä kelkasta hyvitetään
     
  14. pro x 550

    pro x 550 Indy xcr 136" 650 -22

    kyllä se minunki mielestä vaikuttaa ::)
     
  15. stm

    stm Well-Known Member

    Jos mulle tuotais liikkeeseen kaks identtistä kelkkaa. esim 550 reviä niin kyllä mie sen mielummin ottasin jossa on ne teipit. Saattaisin jopa tarjotakki satasen tai kaks enemmän siitä. En tiiä miten kauppiaat ajattelee, mutta mulle tulis heti mieleen, että mikä slednecks mies tämä on / yrittää olla ja sitäkautta että minkälaisessa ajossa tuo on ollu.

    Tiiä sitten oonko mie höperö, mutta ei sitä tiiä miten net kauppiaat ajattelee ::)
     
  16. Rsu

    Rsu kelkaton miäs

    Tuota minä olen ajanut takaa onneksi joku nyt sen sanoi sitten PeeÄm,...
     
  17. tt84

    tt84 Well-Known Member

    OffOff. no entä jos on vaan toisella puolella tarrat niinku mulla, nii onko se sitten fifty-sixty ;D ;D ;D
     
  18. pena78

    pena78 AC 9000rr -18 ,ZX WC-Mod. ,mach-z 800-98

    Vaikka ite otanki tarrat pois kelkasta en ole tosiaan mikkää sledi mies.. :-\
    Se vaa näyttää paremmalta ainaki minusta! ;D
    Itse katon jos oon ostamassa kelkkaa nii vähempi vaivaa ku ei tarvii poistaa!!
    Ja yleensä nuo "thyynin" kelkat sisältää hyviä ja kalliita osiakin ja huollettu!?

    Toisin ku joltain "äijältä" tullu alkuperäinen -02 kelkka on tosiaan -02 säädöissä ja kunnossa eli hommia tiedossa! :mad:
    En tosin yleistä,mut..
     
  19. SKMXZ

    SKMXZ No sled now...

    Samanlaisesti kans asiaa ajattelen. Vaikka saahan siihen liimattua äkkiä/halvalla ne orig. tarrat. Tuli mieleen ku kerran yhden venekauppiaan kanssa juttelin, niin se sano et ne vaan pesee veneen eikä vahaa sitä. Kysyttyäni miks, sanoi et seuraava ostaja saa paremman käsityksen millaisella pidolla ko. vene on entisellä om. ollu.
     
  20. stm

    stm Well-Known Member

    Toki jos on tuttu kauppias jolle kelkan viet niin sillä ei ole varmaan hevon piip vertaa väliä että onko siinä teipit vai ei ku se tietää miten sie kelkkaas piät jne. ;) Mutta jos on joku oudompi kauppias tai yksityinen niin eihän niistä ota tolokkua, että mitä net aattelee. Jotaki haittaa ja jokku saattaa tykätäkki jos ei ole teipin teippiä. Hankala homma on ::)

    ps. Jos saat jostaki halvalla tuommoset teipit niin revi pois ja laita myyntiin sitten net niin o hyvä ;)
     

Suosittele tätä sivua