Team Snowarriors esittää: Lynx RE 600... Lisää löylyä!

Keskustelun 'Projektit' on aloittanut käyttäjä Stinky, 9/1/07.

  1. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Se on 50 € "plagioinnista" ;D Sulla on mun mieli!
     
  2. XC-

    XC- Rave 600

    Eikös täällä tapahu enää ???
     
  3. kyntäjä2

    kyntäjä2 RE 600

    Paska toi uus lynen matto on entiseen 38 verrattuna.
    Saattaa toimia lopputalvesta hyvin kun on niin kova.
    Huomattavasti liukkaampi.
    Huomaa jo katsomalla eron.Ripsaw kiiltelee kun ois silikoonilla kiillotettu.Vähemmän kumia enemmän muovia
    Vierintä vastus suurempi kun vanhassa
     
  4. Stinky

    Stinky 2016 M8000 Hardcore 162

    Ei oo taas tapahtunu mitään, ku työt haittaa harrastustoimintaa... Seuraava homma ois varmaankin sitte tuon syttöpoksin ja kannen asennus.. Saa nähä koska ajankohtaista. Niin ja tulleehan se stage 1 kittikin vielä...
     
  5. jpt10

    jpt10 ac crossfire 6

    onko ne slp.n putkistot? 8)
     
  6. AK837

    AK837 Well-Known Member

    Mulla oli se 38 challengeri ennen, tuo ripsaw vain pitää lumella 10 kertaa paremmin.
     
  7. janka

    janka ski-doo mxz 600x

    Koskas jatkuu? Olen odotellut tapetointi osuutta kiivaasti.
     
  8. Stinky

    Stinky 2016 M8000 Hardcore 162

    Jatkuu varmaan sitte ku saavat loput rojut eli stage1:n toimitettua... ::)

    Tapetointia on kovasti kyselleet muutkin, mutta sitä ei ehkä ihan lähiaikoina ole luvassa.. ikävä kyllä.. Oli sinne hallin nurkkaan kuitenki ilmestyny pari säkkiä Vetonittiä ja lekaharkkoja eli uuet "perustukset" on ainaki tulossa sosiaalitiloihin.. että sitä harkon muurausta varmaan ennemmin tulee ko tapetointia ;D ;D

    Ihan on BRP:n tekeleet
     
  9. Soppamies

    Soppamies Xterrain 900 Turbo -20, Lynx RS 600 -18

    Tossa eilen olin yhteyessä asianomaiseen ja hän kertoi, että on teippailtu kuomua yms..

    MUTTA MISSÄ KUVAT?????? ;D
     
  10. janka

    janka ski-doo mxz 600x

    Lisää osia paikoilleen! Ei tunnu kulkevan tarpeeksi ihan vielä(Vuokatti snowcross)..

    Jos ei ole raportoitavaa kelkasta niin lisää remonttireiskaa kehään..
     
  11. Stinky

    Stinky 2016 M8000 Hardcore 162

    Ei oo osista kiinni.. Kuulemma jäätänyt kovan lumipölyn takia, kuten oli tehny monella muullakin ko. kisoissa... ::) Mie mittään tiiä ku en ollu paikalla :(
     
  12. sleded

    sleded Lynx RS 600

    mikäs numero tämän kelkan kyljessä sitten oikein oli vuokatissa??
     
  13. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    22?
     
  14. Stinky

    Stinky 2016 M8000 Hardcore 162

    Sepä se.. ja tuulilasissa lukee Ekorre
     
  15. 250

    250 Well-Known Member

    jäätänyt minkä?
     
  16. Stinky

    Stinky 2016 M8000 Hardcore 162

    Eipä tuo Väne tarkemmin selventäny.. Ilmeisesti kaasuttimet tai johan se pakokaasujen virtauskin melkolailla heikkenee kun niille suojaamattomille tuplaputkille kokoajan pukkaa hötylunta päälle.. ::)
     
  17. zzracing

    zzracing Lynx RE 850 -19, E-Tec 600 3300

    Pollessa samaa vikaa siksi mulla "nenästä" umpeen teipattuna alimmat henkireijät melkein kokonaan, sillei ettei putkeen käy viima/lumipöly
     
  18. PRO XR 440

    PRO XR 440 Storm 819,092

    OT:
    Sama homma oli mulla.. "jotenki oli jäätynyt" yönaikana(kova lumipyry oli ulkona ja -20 kelkkapressu ei peittänyt ihan koko kelkkaa)
    Reppana joutu oleen ensimmäistä kertaa taivasalla koko yön
    Aamupäiväl ku lähin, ni ei sit meinannu pelittää millään.. (vanha winhakin ois jopa päihittänyt Pro Xr:än)
    Pysähyin ja polttelin siinä "hermosavut" ja nippaskuukkelin kuomun alle ja samalla lämmittelin käsiä putkiston päällä ja ihmettelin, et mikä heleskuttia tätä vaivaa..
    Yöllä oli ollu se -20 ja klo:11:30 -4 ja suuttimet mulla 350:set(eli ei oikein 0 kelin suuttimet)
    Rööki tuli vedettyä ja kappas kummaa.. ampas menemään kun mikäkin!! Kyllä tulevaisuudessa pidän ton kelekan aina lämpimässä tallissa!!
     
  19. AlEkS1

    AlEkS1 Summit x 165"

    Kyllä siitä hyvä tulee ;D
     

Suosittele tätä sivua