team tied lynx bd -15

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä jabati, 16/11/15.

  1. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Siis mikä tuossa oli ongelma? Etkö vaan osannut vai mikä? Luulis että ei se variaattorista ole kiinni jos kelkan säädöt on perseellään. Eihän se vari tee muuta kuin aukeaa ja menee kiinni. Luulis että parempi mitä sulavammin pelaa. Teamiin saa ainakin erinlaisia jousia. Qrs vaan kahdella eri loppujäykkyydellä.

    Osaako joku muu sanoa mikä tuossa tiedissä on huonoa ja onko esim tss04 parempi?
     
  2. Mihaline

    Mihaline 2 X YAMAHA

    Jos oma osaaminen on tuolla tasolla, vilpittömästi suosittelen pysymään täysin vakiokelkassa ja huollattamaan sen valtuutetussa merkkiliikkeessä.
     
  3. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Itsekkö ne jouset pitäisi vääntää? Helixejä en kehtaa tuohon qrs ostaa. Niillä kyllä sais mieleisen nuillakin jousilla. Vaikka kyllä nyt on ihan ok, mutta hieman erinlaista jousta olisi tarvinut.

    Voisitko kertoa miksi jokaisessa jousessa on sama loppujäykkyys patsi sinisessä?
     
  4. Mihaline

    Mihaline 2 X YAMAHA

    Se on niinkun Martti Servo ja Napandeeri aikoinaan lauloi, nippanappa niukinnaukin.

    http://www.daltonindustries.com/product_detail.php?product_id=58

    [​IMG]

    Siitäpä opiskelemaan, maailma on ihmeitä täynnä mutta tämä nyt ei ollu yks niistä. Miusta noissa loppujäykkyyksissä on aika merkittäviäkin eroja. Kun lukee arvoja muistakin lehdistä kuin aku ankasta niin löytyy vaihtoehtoja.
     
  5. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    On mulla daltonin jousia. Sitä vaan kun nuissa pitkissä on vakiona sininen (214 loppuinen) jousi ja seuraavat ovat jo 303 ja siitä eteenpäin. On nuita brp:n jousia joku puristellu ja mittaillu ja aika paljon heittää nuista annetuista arvoista, mutta kaipailisin kyllä jotain 250-260 loppuista. Sinisellä kulkee hieman raskaasti pehmeässä ja mustalla taas melkein liian pienellä vaihteella. Mustassa taas alku on löysempi kuin sinisessä niin se on hieman huono. Helixillä sais varmaan korjattua mutta ei raski testailla. Laitan sen teamin varin niin helpompi etsiä sopivat säädöt.
     
  6. pagi

    pagi Arctic cat hardcore alpha

    Olet just siinä samassa tilanteessa jossa itsekkin olin. Ajatuksena että kun ostaa tuon teamin niin siitähän se taivas aukeaa:) sen jälkeen kun olet ostanut vielä lisäksi 1000e erinalisia heliksejä/jousia/painoja ja ja ja ja.... toteat että kun ei toimi niin ei toimi..

    itse liputan vieläkin dynamo joen kiteille jos brpeehen toimivaa voimalinjaa haluaa, joen kitti maksaa minkä maksaa sen oston jälkeen ei tarvitse enää ostelkkaan mitään.
     
  7. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Varmaan se dj kitti on hyvä vaikka kaikki ei tykkää, mutta mulla se vari akseli menny väljäksi laakerin kohdalta niin ajattelin päivittää teamin variin. Luulis että ei tuohon enää itse tarvi alkaa mitään keksimään kun näitä on ollu ajossa jo vuosikausia. Pitäis vaan päättää se helix. Jos se tss04 on yhtä toimiva kuin qrs niin luulis löytyvän säädöt. On se ainakin paljon helpompi säätää ja onhan se myös kelluva niin saa ehkä helpommin pysyyn viileänä.

    Mitä ongelmia sulla sitte tuli kun ei löytynyt säätöjä? Onhan pollessakin sama vari.
     
  8. pagi

    pagi Arctic cat hardcore alpha

    Niinhän se pollessa on.. itselläkin tuossa nykyisessä axyksessä on ja toimii ja on tehtynä sellaiset setupit että kiskoo ihan nokko..

    BRP tra kytkimessä on ylivaihde jota pollen kytkimessä ei ole. Siinä on syy miksi team ei toimi brpeessä. ei riitä voimakoneessa kiskoa ja näin ollen kyykkää vaihdolla.
     
  9. Jii.Pee

    Jii.Pee Kelkaton.

    Vaikka moni on saanut toimimaan? Siis mikä tuossa variaattorissa toimii niin eri tavalla kuin qrs:ssä, ettei pelaa tra:n kanssa?
    Eli kaikki Team viritykset brp:n vehkeissä on huonompia kuin vakio asetukset missä qrs?
     

Suosittele tätä sivua