Telamaton jako väärä/oikia

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä päristelijä, 28/11/16.

  1. päristelijä

    päristelijä Apex xtx

    Missä vika? Vaihoin kelkkaan eri maton ja nyt ei pyöri niinku pitäis osan kierrosta matto pyörähtää ok mut sit hyppää vetonappien päälle eli niinku ois maton jako väärä mutta ku ei oo ainakaa kun mittasin ni jako täsmää ei ole läpi vetävät vaan vetää napeista
     
  2. kölökki

    kölökki Well-Known Member

    onhan vetoakselisuora?, laakerointi kunnossa?
    matto linjassaan ja vetopyörät kohillaan?
     
  3. päristelijä

    päristelijä Apex xtx

    No sen perusteella kaikki oheis jutut olis kunnossa kun ajoin toimivana talliin
     
  4. päristelijä

    päristelijä Apex xtx

  5. TeHo

    TeHo #13 2015 ZR 6000 R

    Jakohan siinä on väärä. Mittaa uuden ja vanhan maton jaot. Niin saat varmistuksen.
     
  6. päristelijä

    päristelijä Apex xtx

    Vanhan maton oon ehtiny jo myyä ja tämän maton mittasin ja on 64mm 2.52 ja nuo vetopyörät on indy800 vm.14 jossa jako 2.52.
    Jos jako ois väärä ni meniskö se lähes kierroksen en ku nousee veto nappulan päälle?
     
  7. päristelijä

    päristelijä Apex xtx

    Niin ja yhden maton aiemmin jo oon vaihtanu ja sekin oli 2.52jaolla.
    Tästä matosta alkaa tuntumaan et paskan myi
     
  8. Seiti

    Seiti AC ZR6000R SX -16 & SnoPro 440@700 146" -04

    Onko se aina tuo sama kohta, missä pomppaa? Jos on, niin kai olet siltä kohtaa mitannut myös? Jos venähtänyt esim runkovian takia.
    Lynx re:tä 44mm optio matolla ostaneitahan taitaa jokunen olla, ketkä on valitellut jotain samantapasta, mutta ei ilmeisesti noin pahaa kuitenkaan. Se mattohan tosin käsittääkseni 2,86 jakonen.
     
  9. päristelijä

    päristelijä Apex xtx

    Tää on ilmeisesti vm.12 switcbakin vaikio matto 38x345x44
    Ja ainaki käsin pyörittäessä yrittää lähes koko matkalla nousta päälle mut nousee vain tuossa kohti ihan niinku ois ihan pikkusen nappula jako liian pieni
     
  10. päristelijä

    päristelijä Apex xtx

    Nonii tais sit vika selvitä! Mulle on myyty paska matto! Joissaki switcbakeissä on ollu jako viallisia mattoja ja tuo nyt ilmeissesti on yks niistä.
     
    pezq^ tykkää tästä.

Suosittele tätä sivua