Terävyyttä Viperin lähtöön

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä JCLG, 20/1/10.

  1. JCLG

    JCLG Well-Known Member

    Miten toteuttaa? Olen noviisi mutta oikeilla ohjeilla saan kyllä homman tehtyä. Olen laitellut autoja mutta kelkkoja en yhtään. Mitä nyt vkl korjasin taittuneen tukivarren.

    Tietoa tarvitsen sitten moottorikelkka -> suomi sanakirjan kautta. Olen kuullut helixistä, jousista jne mutten ymmärrä niiden toiminnasta mitään. Eli hiukan räväkkyyttä lähtöön kuinka asian toteutan?? Ohjeita otetaan vastaan
     
  2. znood

    znood Guest

    Vs: Terävyyttä Viperin lähtöön

    lyhennä välitystä
     
  3. tommi

    tommi Lynx x-trim re 800 -17

    Vs: Terävyyttä Viperin lähtöön

    Mitään juuri kyseisestä merkistä/vehkeestä/sen kytkimen (=Aikusten oikeesti 1-variaattori (eräs kelkka tarvikkeita myyvä pulju tais ottaa tuon hieman harhaanjohtavan nimen "kytkin" nimen käyttöön)) rakenteesta tietämättä... Kytkentä kierroksia ylemmäs, mikä tapahtuu helpoiten/halvimmalla alusta jäykemmällä jousella, ja/tai rampin (kai siinä semmoset on ;D) profiililla... ::) Tuohonkin saatta löytyy valmista tai räätälöityä "kytkin kittiä" vaihtelevalla sisällöllä, jolloin yleensä (lue:aina) kelkan voimalinjan toiminta muuttuu kuskia miellyttävämmäksi 8)

    Esim. foorumilla pyörivältä nimim. pena78 :lta kannattaa kysästä!
     
  4. pena78

    pena78 AC 9000rr -18 ,ZX WC-Mod. ,mach-z 800-98

    Vs: Terävyyttä Viperin lähtöön

    Ee minä jamahasta tiiä mittää(vannoutunu Lynx kuski)..tai no samat periaatteethan siinäki on toiminnalla ku TRA(lynx/ski-doo) voimalinjassaki! ;D

    Soitteleppa ja ota yhteyttä kamukarhulle jonka kanssa näitä pähkäillään ja rakennellaan ,eli "mac" käyttäjätunnus se kun on jammuihinki tehny muutos sarjoja! ;)
    http://www.macracingteam.fi/
     
  5. JCLG

    JCLG Well-Known Member

    Vs: Terävyyttä Viperin lähtöön

    Kiitos kaikille jelpanneille. Otan yhteyttä.
     
  6. Reimond

    Reimond Cleated tracks

    Vs: Terävyyttä Viperin lähtöön

    Tuohon ei oikein saa vakio jousista kireämpää alkujäykkyydeltään, mutta en sinnä vaihtaisin vihreän jousen kakkoseen. Välityksiä kannattaa myös miettiä.
     

Suosittele tätä sivua