Tsernobylin voimala - todellinen käyttötarkoitus?

Keskustelun 'Linkit' on aloittanut käyttäjä Jakelfin, 16/8/08.

  1. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

  2. joukaha1nen

    joukaha1nen Well-Known Member

    Ei tuo minua kyllä vakuuttanu yhtään. Voihan asia tietysti ollakkin nuin, mutta ei tuossa kyllä mitään todisteita annettu, heitettiin vain lukuja ja omia päätelmiä. Mulla aina pistää sylettämään tuommoset yhen yksityiskohan perusteella tehyt salaliittoteoriapäätelmät. Kuten vaikka tuo "Miksi näin tärkeä sotilaskohde on sijoitettu näin lähelle ydinvoimalaitosta, jolloin molemmat on helposti vihollisen tuhottavissa! Notuota...oisko vaikka ESIMERKIKSI ollu ylikokoselle radiomastolle suotuisa maasto, kostea maaperä, ei maastonesteitä tiellä jne. Siihenhän voi olla satoja eri syitä. Jos oletetaan että tuo antenni tarvi koko voimalaitoksen virrat, niin sen lisäksi ettei sähkön kuljettaminen ole kovin kallista, niin helpompihan se on suojella yhtä suht pientä kohdetta viholliselta, kuin kahta erillään olevaa ja niitten välissä kulkevaa satojen kilometrien pituista sähkölinjaa...

    Toki saatanhan minä olla väärässäki, ja niin varmaan olenki.
     
  3. Hemmo

    Hemmo Paluu Tulevaisuuteen -

    http://www.chornobyl.in.ua/chernobyl-2.htm

    Tossa vähän lisää noista "over the horizon" tutkapömpeleistä..on kyllä saakeli meleko insinöörejä. Varsinki tuo duga 3 lähetin/vastaanotinkompleksi. On siinä ollu venäläisillä työmiehillä pikku ihmettely ku ovat ruvenneet latomaan ratakiskoja maahan pystyyn..mikähän tästä tulee..  ;D
     

Suosittele tätä sivua