tulpat loppuu..

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä tic cat, 17/1/07.

  1. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Vahva usko on et semmonen haalee lila ja musta koska samanväriset johdot menee myös tuon kutosen liipasimeen ja lähtee kävelemään myös multa ne johdot.
     
  2. frosty

    frosty Well-Known Member

    Katos, muistelin ihan oikein ne värit.
     
  3. tic cat

    tic cat AC F7/-04 & JAG 340/-88

    juu nyt on ohitettu ihan turhat turva kytkimet ;D kyllä muuten toimii.. mutta mikä lie tuommosella kaasuvaijjerin turvakytkimellä tarkoitus estää ajaminen ???
     
  4. frosty

    frosty Well-Known Member

    Olpas taas mukava olla avuksi. ;D
     
  5. Ville K

    Ville K Ski-doo MXZ 500SS, AC F7, Taiga ST500D

    Taitaapa se turvakytkin olla sen takia että jos kaasuvaijeri jostain syystä jumittaa nii ei kelekka ominpäin päästele minne sattuu liian kovaa...
     
  6. Sonekin

    Sonekin Well-Known Member

    Jep. Sinne kaasuttimien-/ruiskun vivustoon voi kertyä jäätä.(mutua: se sammuttaa koneen jos vivusto jää auki kun kaasukahva löysätään...)
     
  7. litku

    litku Polaris Prox2 600cc -04

    Täytyy tähän samaan topikkiin kysäistä päteekö samat ohjeet zr 580 efi -97. Johtojen väri jne.

    Ja nyt aivan aloittelija kysymys. Frosty vissiin puhu alussa että liitin löytyisi jostain pakoaukonsäätimen alta tjsp (???) joten onko yllä mainitussa kilkattimessa tämmöstä. Uuno kyselee tietämättömyyttään mistä tää liitin löytyisi :-[
     
  8. frosty

    frosty Well-Known Member

    Enpä osa sanoa löytyykö samasta paikasta se liitin, mutta helppohan se on sitä piuhaa seurata mihinkä se johtaa.
     
  9. litku

    litku Polaris Prox2 600cc -04

    ja ihan riittää et siitä liittimestä repäisee johdot irti etteivät koskea toisiaan ja vaikak vielä suojaa sähköteipillä irroitetut johdot/liittimet.
     
  10. frosty

    frosty Well-Known Member

    Muistaakseni se liitin löytyy kyseisestä kelkasta ohjaustangon pehmusteen alta oikealtapuolelta ohjausakselia. Muistaakseni oli keltanen johto ja joku muu siinä liittimessä. Riittää kun sen liittimen avaa. Ei tarvita edes teippiä siihen.

    Se liittimen paikka taitaa löytyä ohjekirjastakin.
     
  11. litku

    litku Polaris Prox2 600cc -04

    Ok kiitos, eiköhän näillä jo päästä lopputulokseen!
     
  12. arctic cat

    arctic cat rave

    Ei mulla vaan enään toimi sammutusnappi ku ohitti sen katkasijan.
     
  13. frosty

    frosty Well-Known Member

    Se sammutusnappi ohittuu myös vain noissa "pre" laydown vehkeissä eli ZR:ssä. Firecatissa jos oikean liittimen irrottaa niin sammutusnappi toimii edelleen.
     
  14. arctic cat

    arctic cat rave

    Kyllä vain sanoivat liikkeessäkin että ohittuu sammutusnappikin..
     
  15. frosty

    frosty Well-Known Member

    Ei mulla ainakaan muistaakseni sammutusnappi ohittunut kun liipasimen katkasijan ohitti.
     
  16. arctic cat

    arctic cat rave

    Jees.. mulla ohittu molemmat siitä liittimestä.
     
  17. frosty

    frosty Well-Known Member

    Tuosta kun osasta numero 6 lähtevän piuhan liitoksen avaat niin ei ohitu sammutusnappi. Sammutusnappi on numero 25 ja siitä lähtee omat piuhansa.

    [​IMG]
     
  18. arctic cat

    arctic cat rave

    No prkl.. oonkohan etes ohittanu tota katkasijaa loppu pelissä ???
     
  19. frosty

    frosty Well-Known Member

    Luultavasti ohitit sammutusnapin. Olen ohittanu sen katkasijan kaikista mun aikasemmista Firecateista ja jokaisessa on sen jälkeen toiminu sammutusnappi. ZR:ssä kun ohittaa sen katkasijan ohjaustangon pehmusteen alla olevasta liittimestä, ohittuu myös se liipasimen viereinen sammutusnappi.
     
  20. arctic cat

    arctic cat rave

    Varmaan ollu sit sammutus napissa vikaa ku välillä paukutti putkessa ja ei enään ku otin liittimen irti..
     

Suosittele tätä sivua