tupakkimiehet/naiset

Keskustelun 'Vähemmän kelkkailuun liittyvä jutustelua' on aloittanut käyttäjä mopedi, 27/2/06.

?

tupakoitko

  1. kyllä

    38.1%
  2. en

    42.7%
  3. joskus

    15.4%
  4. sikaroin

    3.8%
  1. Sonekin

    Sonekin Well-Known Member

    Vs: tupakkimiehet/naiset

    Ite tilasin Ego-T:n ja nesteitä kans tuolta libertyltä. "pakkotoisto" alennuskoodilla saa vielä 20 pinnaa alenusta ;)

    [​IMG] 8)
     
  2. colaun

    colaun X-RS Kymppi.

    Vs: tupakkimiehet/naiset

    Onko tankki mallin kans ollu ongelmia?
     
  3. Sonekin

    Sonekin Well-Known Member

    Vs: tupakkimiehet/naiset

    Eipä juuri. Pari kertaa on vuotanu nesteet pihalle. Nyt kokeilen dualcoil cartoja. Ne tuntuu näin parin päivän kokemuksella paljon paremmilta...
     
  4. colaun

    colaun X-RS Kymppi.

    Vs: tupakkimiehet/naiset

    Noin on muutkin sanonnu. Ei oo vielä tullu tankki kokeiltua. Ite tiputan suoraan drip tipin kautta aina pari tippaa, ainut miinus on se että joutuu kantaa pulloa mukana mutta joutuuhan sitä sytkääkin kantamaan röökien mukana ::)
     
  5. Sonekin

    Sonekin Well-Known Member

    Vs: tupakkimiehet/naiset

    Suosittelen nuita dual coil cartoja. Smok Tech merkkisiä tilasin itelle puolen kymmentä. Ei vuoda ja kestää varmaan pari päivää mun käytössä ennenkuin tarvii täyttää. Savua ja makua paremmin kun tankeista. Ainoa huonopuoli on että jos vaihtaa makua ni melkein joutuu vaihtaan tuota säiliötäkin samalla. Eivät ole kyllä kovin kalliita...
     
  6. edge 340

    edge 340 Well-Known Member

    Vs: tupakkimiehet/naiset

    Itekkin tekisi mieli kokeilla kyseistä härpätintä.
    Mites kauan noi nesteet riittää 30ml
    päivän vai..ja mitä noi 30ml-8mg tarkoittaa onko se 8mg vahvuus?
     
  7. colaun

    colaun X-RS Kymppi.

    Vs: tupakkimiehet/naiset

    Oon aika kova polttaan ja itellä 30ml purkki kestää yli 3viikkoa. Tuo 8mg on vahvuus, suosittelen 14mg siittä vahvemmat ottaa vähän liika kovin kurkunpäähän :)
     
  8. edge 340

    edge 340 Well-Known Member

    Vs: tupakkimiehet/naiset

    No mimmoinen paketti tuolta kannattaa tilata
    itelä menee sätkää riittävästi (bonus),noita nesteitäkin näky olevan pilvinpimein..
     
  9. colaun

    colaun X-RS Kymppi.

  10. edge 340

    edge 340 Well-Known Member

    Vs: tupakkimiehet/naiset

    Saakos noita litkuja tilata vaikka kuinka paljon tahtoo.. ???
     
  11. colaun

    colaun X-RS Kymppi.

    Vs: tupakkimiehet/naiset

    Olikohan niin että 3kk Omaan käyttöön mutta käytännössä ei niin tarkkaa ite tilannut ainakin vuodeksi kun muillekki tullu noita tilailtua. ::)
     
  12. _max_

    _max_ sxr

    Vs: tupakkimiehet/naiset

    miten tuossa hommassa on toimituskulut ? klikkailin jo kamat koriin mut ei vielä uskaltanu alkaa luottokortin numeroita naputtelemaan.. näytti kassalla hinnaksi just sen mitä kamat yhteensä on eli ei toimituskuluja muka ???
     
  13. Vonikka

    Vonikka Well-Known Member

    Vs: tupakkimiehet/naiset

    Tänään tuli minulle paketti liberty flightsilta niin ei maksanut mitään. Itsekkin ihmettelin kun sanovat nettisivuilla että ulkomaille lähetys maksaa mutta ei ainakaan minulta mitään koskaan otettu.. Kyllä se siinä loppulaskussa on jos on ollakseen.
     
  14. Sonekin

    Sonekin Well-Known Member

    Vs: tupakkimiehet/naiset

    Mulle tuli reilu 5 puntaa kuluja, kun tilasin tuolta. RY4, Menthol, double mint ovat ainakin hyviä makuja. 10 ml menee suunnilleen viikossa.
     
  15. colaun

    colaun X-RS Kymppi.

    Vs: tupakkimiehet/naiset

    Libertystä muistaakseni alle 1 punnan toimituskulut. Tohtii tilata. 8)

    Edit: anteeks ecigwizard oli paikka mistä alle punnan ::) mutta kyllä libertystä tohtii tilata.
     
  16. Vonikka

    Vonikka Well-Known Member

    Vs: tupakkimiehet/naiset

    Tohtii tohtii liberty-flightsilta.. tänään lähti toinen tilausvetämään. ORG alennuskoodilla sai -15%
     
  17. edge 340

    edge 340 Well-Known Member

    Vs: tupakkimiehet/naiset

    Yritin tilata mutta osuuspankkin verkkopankki ei tunnistanut kauppiasta..joten jäi yritykseksi ???
     
  18. Sonekin

    Sonekin Well-Known Member

    Vs: tupakkimiehet/naiset

    Edellisellä sivulla jo laitoinkin, että "pakkotoisto" koodilla -20%

    Luottokorttimaksu on ainakin toimiva.
     
  19. garrett79

    garrett79 Member

    Vs: tupakkimiehet/naiset

    Kovasti tuo kiinnostaisi kokeilla. Mutta mitäs kaikkea tuolta sitten pitäisi tilata, itse "tupakka" ja jotai nesteitä? :eek: Mulla on sen verran huono englanti, etten mokomaa tajua :-X

    Mitenkäs käyttäjät ovat tuon kokeneet? Onko esim. hapen saanti yms. parantunut paljonkin?
    Itse olen noin 20 v. polttanut, ja ikää kuitenkin vasta 32 :-[ Ei varmaan tekis ollenkaa pahaa jos tuosta mokomasta eroon pääsiskin.
     
  20. Sonekin

    Sonekin Well-Known Member

    Vs: tupakkimiehet/naiset

    EGO-T starter kitti 36€/40€
    eGo Dual Coil Cartomizer nuita muutama 2,4€/kpl
    VG RY4 - High - 18MG nestettä 30ml 11,60€
    Double Mint - High - 18MG nestettä 30ml 11,60€

    Tuommosen setin suosittelin kaverille. Itellä ainakin toimii. Ei ole minkäänlaisia tupakinhimoja ollu pariin viikkoon.
     

Suosittele tätä sivua