Tynnöripumppu

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä kuhilas, 8/10/07.

  1. kuhilas

    kuhilas Member

    Minkälaisia tynnöripumppuja olette käyttäneet? Olis tarkoitus ostaa talveksi bensaa pihaan ihan (barreli) tynnörikaupalla. Nyt loppui nuukailu litroista. Guugletin jo sen verran että tiedän pumppuja olevan paljon, mutta bensan kanssa yhteensopivia vähän. Käsikäyttöinen pitää olla, ei turboa eikä servoa. Halpamallit saattaapi vuotaa, mutta ei sen kullattukaan tarvi olla.
     
  2. LöPö

    LöPö Well-Known Member

    Mulla on bensan lutkutus hommissa tällainen Biliteeman löytö. HALAPA ja hyvä ;D

    20366   6.90€
    [​IMG]
    Samasta virmasta löytyy vähän pienempään bensan siirtoon sitten tämmöinen
    20365   1.75€
    [​IMG]
     
  3. kelkkahemmo

    kelkkahemmo Well-Known Member

    mulla on semmonen veivi pumppu omassa bensa tynnyrissä varmasti mallia ennen talvisotaa ;D hyvin toimii eikä vuoda
     
  4. Hansanen

    Hansanen Well-Known Member

    Voipi olla samanlainen ees taas vatkattava, ku mulla on tossa varmisäiliössä ;D
     
  5. Jaska

    Jaska Ski-Doo MXZ 600 X SDI -04

    Tarkotatte varmaan Nira pumppua viton tiivisteillä, meillä töissä käytetään niitä glygolin pumppaamiseen, tosin siihen ei tarvii bensan kestäviä tiivisteitä. Mut noilla viton tiivareilla kestää myös bensaa.
     
  6. kuhilas

    kuhilas Member

    Biltema on poistanut valikoimistaan sen lappotoimisen pumpun. Halpuus olisi kyllä houkutellut. Niran pumppu vito tiivisteellä on vaan aikas kallis, ei jää satkusta paljo öljyrahoja. Tuolta sais "edullisesti" ehkä hyvänkin. Sinne pitäis vaan lähettää rahat etukäteen, eli ei käy. Jatkan etsintöjä.
    http://speceng.fi/kisabensa_tarvikkeet.html
     
  7. LöPö

    LöPö Well-Known Member

    Noita samanlaisia lappopumppuja voi myös kattella K-maatalous kaupoista . Sama pumppu mutta lähes kolominkertanen hinta  :( mutta tuleeha siitä sitte sitä plussaa ;D
     

Suosittele tätä sivua