ukko-halla/paljakka

Keskustelun 'Baana' on aloittanut käyttäjä tommi, 5/1/06.

  1. tommi

    tommi Lynx x-trim re 800 -17

    Mikä on reittien kunto? Tässä lähi viikkoina ois tarkotus majoittua ukko-hallaan...aattelin vaan,että kannattaako ottaa kelkka mukaan?Mökki kylästä pääsee reitille ilmeisesti ylittämällä sen järven?onko siinä jäätä?
     
  2. Jukkis

    Jukkis Sidewinder L-TX 137, SRX 137

    No, jos vähänkään kelkkailu kiinnostaa niin ota kelkka mukaan ;D ;D

    Suuri osa urista jo ajettu kertaalleen tampparilla.
     
  3. tommi

    tommi Lynx x-trim re 800 -17

    Pystyykö edelleen ajamaan?
     
  4. Jukkis

    Jukkis Sidewinder L-TX 137, SRX 137

    Siitä järven jään paksuudesta en tiedä, mutta reiteillä kyllä on lunta ajettavaksi :)
     
  5. mopedi

    mopedi Well-Known Member

    miltäs sielä nyt näyttää? suuntaamme sinne 4.3
     
  6. Yammu 700

    Yammu 700 Well-Known Member

      :) Lunta on jo tarpeeksi ja urat vasta lanattu. Panostamme alueen urien lanauksiin hiihtolomien aikana ;D
     
  7. jkomu

    jkomu GL360S

    minkä hintaisia yöpymispaikkoja on tuolla ukkohallassa/paljakassa?
    tarkoitus olisi hiihtolomalla ainakin yksi yö viettää siellä.
     
  8. Rotax

    Rotax -04 AC F6

    Kuinka pitkä matka on Iisalmesta Paljakalle reittiä pitkin?
     
  9. Jamppa

    Jamppa Well-Known Member

    Tuleehan siitä varmaan matkaa joku vähä alle 200km per suunta. Ku kajaanistaki muistaakseni taitaa olla jo 60km paljakkaan. Korjatkaa jos olen väärässä. :)
     
  10. Rotax

    Rotax -04 AC F6

    Siitähän sais mukavan lenkin kun ajas Paljakalle ja yöpyis hotellissa ja seuraavana päivänä takasi.
     
  11. XTRacing

    XTRacing Vmax 500 -98

    Ukko-hallassa on muuten tammikuussa sm tason kelkkakiihytyskisat joten sinne vaan :)
     
  12. mxz-x 600

    mxz-x 600 Lynx RS

    jokos puolangan suunnalla pääsee reittejä ajelee??
     
  13. XTRacing

    XTRacing Vmax 500 -98

    Äxsä oli jo ajellut joukokylän ja suolijärven suunnalla.
     
  14. äxsä

    äxsä Ei enää kelekaton

    Juu Puolangan joukokylässä ja suolijärvellä( pohj. osassa puolankaa) ajelin lauantaina ja ihan hyvä oli reittejä ajaa, toki joissain paikoissa piti hieman varoa. Matkaa tuli noin 70km hirvenmetästys päivän päälle joten ekakerraksi ihan hyvin.
     
  15. Juusokki

    Juusokki Indy 600 129'

    onko kukaan tumputtanu jo ukkohallasta suomussalmelle päin? viikonlopun jälkeen ainakin minä ja veljeskaarti.
     
  16. äxsä

    äxsä Ei enää kelekaton

    Ei ole vielä varmaankaan ajettu, mutta korkatkaa te se reitti, minä olen korkkaillut reittejä auki tuossa Puolangan pohj. osissa.
     
  17. Juusokki

    Juusokki Indy 600 129'

    Täytyy käydä korkkaa, lähinnä mietin, että uskaltaasko sitä ravauttaa siitä lomakylästä sen hietajärven yli. Kun ei oikeen tuolta saaresta pääse mihinkään liikkumaan, jos ei peräkärrillä hinaa jonki matkaa aittokoskelle.

    Täytyy maanantaina lisäillä kuvia reissulta, kolme kelkkaa lähtee "puhkasemaan" reittiä, luulen kyllä, että joku hurjapää on jo läpi ajanut ton ämmänsaari-ukkohalla pätkän. Varsinki ku suuren osan matkasta pystyy ajamaan tienpohjia pitkin.
     
  18. äxsä

    äxsä Ei enää kelekaton

    Ei mahda kanattaa vielä mennä siihen kohti on siinä sen verran virtausta.
     
  19. Juusokki

    Juusokki Indy 600 129'

    Niihän siinä on, tosin viime syksynä tuli aika varhaisessa vaiheessa "kokeiltua...", riittävästi vaan vauhtia siitä lomakylän tieltä ni hyvinhän se tuli sen lahden yli ;D

    Meno oli tosin kyllä niinku vesiskootterilla konsanaan. Virtakohtahan on siellä alempana sen kapean salmen kohdalla, mutta siinä vanhan saunan rannalla pitäs kyllä jonki verran jäätä löytyä...ehkä.
     
  20. äxsä

    äxsä Ei enää kelekaton

    Ehkä vois vklloppuna löytyäkin ehkä ei.
     

Suosittele tätä sivua