Vain yksi kuva - Talvi takana

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä Jani Sipola, 8/5/07.

  1. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Noniin,

    Nyt kun nuo kelkkakelit on 99% meistä takanpäin niin laitetaampa kausi pulkkaan. Toivoisin teiltä yhtä kuvaa joka on mielestänne hieno tai kuvastaa jotenkin teidän talvea. Eli vain yksi kuva.
    Suotavaa olisi jos kuvan ohessa olisi myös pieni tarina.

    Muista vain yksi kuva jota ei voi vaihtaa, eli harkitse tarkoin!

    KOMMENTOINTI TÄSSÄ KETJUSSA EI OLE SALLITTUA, ELI TYHJÄT LÄTINÄT SIKSEEN!!!
     
  2. BABLO

    BABLO Polaris RMK 850 Khaos 146 Slash -22

    [​IMG]
    Stna tästä mitään tuu... :-[ (moneskohan kerta tolle päivää ku olen kiinni, ei enää yhtään talvea pätkätelaisella... ;) )
     
  3. M.H.

    M.H. 800 indyR

    Tämä kuvaa mun kautta täydellisesti. Ei montaa kertaa ollu että kelkka ois tullu ehjänä kotiin. ::)

    [​IMG]
     
  4. H-pux

    H-pux SBA 650

    Tähän asti lyhyimmän ja vähälumisimman kauden valopilkku oli taas pääsiäinen Inarissa.

    [​IMG]

    Edit: Nakkisormena poistin kuvan epähuomiossa, nyt palautettu.
     
  5. Ässä

    Ässä G4 RS & REX2 RS

    Tässä hemmon ottama kuva.. Tätä talvee vois mun osalta kuvata jollain kesäisellä kuvalla, mutta toi lapin reissu pelasti paljon.. siellä sit vaan kaivettiin vähän liikaakin..

    [​IMG]
     
  6. jiipee-

    jiipee- Well-Known Member

    [​IMG]
    yksinkertaisesti talven hauskin päivä :)
     
  7. Pollari

    Pollari Guest

    Kun muillakin on teemana toi kiinnijääminen, niin minä pistän tällasen :) Kuvassa RockOLA ja minä. Kameran takana MrBig.
    Yksi mukavimmista reissuista talvena, vaikka se hieman lyhyt olikin. Kuvan tilanne oli hauska, lunta riitti ja hauskaa oli. Sitten vain vasemman puolen suksi jäi kantatessa risun väliin ja matka hieman hyytyi siihen. Eikä tuo kiinni ollut, vähän rokkis vetäsi suksista niin lähti :)
    [​IMG]
     
  8. Patte

    Patte Well-Known Member

    [​IMG]
    Tuo vaan jotenkin hyvin tiivistää koko kauden tunnelmat ;D
     
  9. mstr

    mstr Well-Known Member

    [​IMG]

    Kuvaa aika hyvin tätä talvea. LIian vähän lunta ja joskus liian paljon vettä.

    Pahoittelen kuvan huonoa laatua. Ehkä en vain osaa kuvata pimeällä.
     
  10. Vilho

    Vilho freeride

    Eiköhän se tämä ole, kun pääsin ajamaa tätä kaunokaista semmoset 10-20 km niin kuume nousi heti.
    Nälkävyötä kiristellessä. ;)
    [​IMG]

    Ps.
    Isot kiitokset Ollille tästä.  ;D
     
  11. XC-

    XC- Rave 600

    Siinä polle ja jammu kuin parhaat kaverukset.  :D Kiitos Kemppa:lle parhaasta talvesta ikinä, ens talvena jatketaan.  ;)
    [​IMG]
     
  12. JH79

    JH79 Well-Known Member

    Ensimmäinen talvi kelkalla. Lunta kun tuli lopulta niin nautittavia kilometrejä tuli reilu 1000km. Kuva Pudasjärveltä "muumien" kokoontumisesta. Aurinko paistaa ja -15 pakkasta.

    [​IMG]
     
  13. frt

    frt Member

    [​IMG]
     
  14. Bearcat-97

    Bearcat-97 Well-Known Member

    Tässäpä minun:
    Hieno talvi oli, vaikkakin lyhyeksi jokku vois haukkua. Reissuja tuli tehtyä mukavasti ja mukavassa porukassa (kiitokset kaikille kenen kans tuli reittejä/umpisia tarvottua). Kilsoja kertyi paljon ja mikä parasta - umpista riitti :p Kelkkakin toimi hienosti. Ei voi valittaa :)

    [​IMG]
     
  15. Elisa

    Elisa Administrator

    Vaikka tuolta kätköistä olisi löytynyt monia kivoja tunnelmakuvia, niin miun täytynee valita tämä...

    [​IMG]

    Luulenpa, että se osaltaan kuvastaa sitä että oon kuitenkin taas kauden aikana kehittynyt kelkkailijana, ja sama suunta toivottavasti jatkuu myös tulevaisuudessa. Samaan kuvaan kiteytyy myös se, että vaikka täällä etelässä kausi oli melko huono (3:na vloppuna ajettiin), niin kaikki kolme reissua kauemmaksi (Levi, Tuupovaara, Kilpisjärvi) olivat todella onnistuneita ja säät suosivat jokaikisellä lomalla. Kilometrejä ei ihmeemmin keräilty, keskityttiin ihastelemaan uusia paikkoja, jolloin saldona oli 1500km.

    Ja minä myös haluan kiittää kaikkia niitä joiden kanssa tuli talven aikana ajeltua! Erityiskiitokset Yampalle, joka jakso miua aina raahata mukanaan ;D Ja Kelkkalehden toimitukselle kiitos mahdollisuudesta osallistua lehden tuottamiseen :)

    (toivottavasti ei ollut liian pitkä tarina...)
     
  16. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Huippu keikkoja oli monta ja tämä kuva on yhdeltä parhaimmista reissuista.

    [​IMG]

    Oltiin city miesten kans vallottamassa itärajaa, pakkasta -32 ja täydellistä puuteria yli metri.

    Ps. Kiitti kaikille reissuilla mukana olleille ja ennen kaikkea niille joiden mukana minä sain olla ;)
     
  17. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    [​IMG]

    Kaverin ottama kuva ajalta kun kaikki toimi vielä niinkuin piti. Loppu talvi menikin sitten aina jtn. projektoiden :-\

    R.I.P. TALAVI 2007
     
  18. Kaks-Seiska

    Kaks-Seiska Lynx 5900

    Kai se sitten on vielä kerran pakko  ::)

    [​IMG]

    Ja ajamallahan sitä vielä kotia päästiin, tartti vaan ajoasennolla säätää vähän balanssia. Ja tämä talvi sitten: liian vähän lunta ja lopputalvi hankikeliä.
     
  19. VilleMatti

    VilleMatti Well-Known Member

    Oiskohan tuo? ::)
    [​IMG]
     
  20. Sape

    Sape Polaris indy 400, Axys RMK & Winha

    Kulunu talvi oli kyllä selkeesti paras mitä kelkkailuun meikäläisellä tulee, vaikkakin usein ajopaikoille pääsy edellytti pitemmän tovin autossa istumista kuin kelkkailua. Reissut oli mahtavia, kelkat toimi ja porukassa hyvä meininki! Tosin monella muullakin reissulla ois haluttanu olla mukana, piti tyytyä jälkimeininkeihin poekasten päiväkirjan avulla.

    Rentoon talveen kiteytyy Jiiässän nappaama kuva jossa mennään rennon letkeesti turhia höntyilemättä  :)

    [​IMG]
     

Suosittele tätä sivua