Vanhuksen päivitystä (ikuisuus projekti)

Keskustelun 'Projektit' on aloittanut käyttäjä pasiolavi, 3/1/14.

  1. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Vs: Vanhuksen päivitystä (ikuisuus projekti)

    Liekkö Sarre ajatellu tuota pataa muuhun kö kiiharitouhuun, pata varmaan tehty ennen kö SRX tuli markkinoille...
     
  2. Reimond

    Reimond Cleated tracks

    Vs: Vanhuksen päivitystä (ikuisuus projekti)

    Oli srxsiä jo mutta tuo oli semmonen pikahätäteko
     
  3. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Vs: Vanhuksen päivitystä (ikuisuus projekti)

    Sen mitä kattonu niin tuntus olevan tallin takana joku mäystäny vähän orkosia pyttyihin ja lohkoon, heittäny suurimmat soppatykit koko läänistä perään ja psi:n putket vielä pääle.. Jos jollakulla vain on tietoa tuosta jakaa niin kiitollisia ollaan.
     
  4. pasiolavi

    pasiolavi Yamaha vmax sx 700

    Vs: Vanhuksen päivitystä (ikuisuus projekti)

    Onnea tää poika tarviikin :D ja kone oli vähän epäilyttävän näköinen "konestuksen" jäljiltä. Et jännä nähä kuinka käy ku saa pannun tulille, jos nyt saa... o_O matkaan sai yhdet avarretut pytyt jotka oli pinnoitettu. Liekkö ne sitten alkuperää..?

    Lähetetty minun GT-N7100 laitteesta Tapatalkilla
     
  5. Reimond

    Reimond Cleated tracks

    Vs: Vanhuksen päivitystä (ikuisuus projekti)

    Oon tuohon mäntiä ostanu aikoinaan keskolta niin paljon että vieläki tulee joulukortti joka vuosi.

    Jos nuo kaasarit ei istu tuohon nätisti, niin löytyy hyllystä lyhyt ja suora imusarja.
     
  6. pasiolavi

    pasiolavi Yamaha vmax sx 700

    Vs: Vs: Vanhuksen päivitystä (ikuisuus projekti)

    no joo, sitä tässä onki pelänny/veikannu, että mikä on ensmäinen KORJAUS operaatio joka tulee käymään tämän kautta :s

    Lähetetty minun GT-N7100 laitteesta Tapatalkilla
     
  7. pasiolavi

    pasiolavi Yamaha vmax sx 700

    Vs: Vanhuksen päivitystä (ikuisuus projekti)

    [​IMG]
    Noniin! Nyt on alustaa vähän nykyaikaistettu. Korkeutta tuli etupukille sen 7cm ja pituutta 11cm, ja kärkirullat estää pahimman maton seivästyksen :D

    Lähetetty minun GT-N7100 laitteesta Tapatalkilla
     
  8. pasiolavi

    pasiolavi Yamaha vmax sx 700

    Vs: Vanhuksen päivitystä (ikuisuus projekti)

    Nyt on telasto paikallaan jota hieronu silloin tällöin kaks viikkoa... MUT NYT SE TAPAHTUI! On otettu ne savut ulos ja tulos: vasen pytty pimeä vaikka kipinä tulee (liekkö tulpassa heikko kipinä,o_O oli nimittäin mitä käteen sattu tallin lattialta.) Oikeanpuoleinen kaasari vuotta pohjasta, eli kaasuttimille uudet pahvit. Tosin pienillä ongelmilla selvinny. (Viellä) tästä hyvä jatkaa huomenna.

    Lähetetty minun GT-N7100 laitteesta Tapatalkilla
     
  9. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Eihän se tartte ko penkin ja "sukat". Mulla saattas muuten olla kaasukahva jolla saat luistit ylös asti. ;)
     
  10. Mr Cool

    Mr Cool Aina ei voi olla ensimmäinen

    Vs: Vanhuksen päivitystä (ikuisuus projekti)

    ;D

    On tainnu tämä Us-Teckki liikkua minunkin Mondeon tavaratilassa. Oli silloin tuore ja ajamaton rälläkän jäljiltä.
    Saatiin siitä savut ja liikahti sittemmin rapianpäälle 200m.

    8)

    Mr Cool

    Siitä vaan on aikaa monet lumet....
     
  11. pasiolavi

    pasiolavi Yamaha vmax sx 700

    Vs: Vanhuksen päivitystä (ikuisuus projekti)

    V-loppyna jos sais koe ajettua vielä ja kytkimen säädöt kohdilleen, joo näin mie olen kuullut jälkeen että tää on lojunu siellä suntäällä talleissa. Mut se vain ku sais tietoo lisää mikä tämä kone on kalujaan?? Kutina on että ei ihan taida olla suunniteltu pajukossa rinteen kiikkujaksi tehty o_O

    Lähetetty minun GT-N7100 laitteesta Tapatalkilla
     
  12. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Vs: Vanhuksen päivitystä (ikuisuus projekti)

    Kuten Kylmis jo kertoi (jos ja kun kyseessä on sama kone) se kone on tehty 201.168 m kiihdytykseen täydellä kaasulla. :)
     
  13. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Onko nuo psi:n putket muokattu vakiosta suoraanajoon vai ihan originellit? Loppupillejä on jälkiin hitsailtu mutta tuskin sovittelun takia... Paljonko psi:n ulostulon sisämitta on vakiona?

    Kylmikselläki oli postiauton värinen yammu aikanaan, taisi vain olla srx.
     
  14. pasiolavi

    pasiolavi Yamaha vmax sx 700

    Vs: Vanhuksen päivitystä (ikuisuus projekti)

    No kevät on jo ovella ja lumetki vähäisiä... josko sais siitä hyvän syyn purkaa taas ja alkaa kasaan vakio koneen paikalleen :D mutta mutta..! Nyt sitten saa alkaa sitä runkoa etsimään josko sais sen säädettyä sopivaksi sille varttimailiin ;)

    Lähetetty minun GT-N7100 laitteesta Tapatalkilla
     
  15. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Vs: Vanhuksen päivitystä (ikuisuus projekti)

    Eikös vartti oo 15 minsaa? Tai n.400 metriä... ;) Ei kait tuo ole ko käyt narmaseen siitä yhen mäntäsatsin näille lumille. Jospa sitä ei sitten enää sen jälkeen lumille vietäiskään.
     
  16. pasiolavi

    pasiolavi Yamaha vmax sx 700

    Vs: Vanhuksen päivitystä (ikuisuus projekti)

    Sehän onnistuu jo sillä ku vetää tallista pihalle ja parkauttaa kentän päästä päähän ja lähtee käveleen kotia :D

    Lähetetty minun GT-N7100 laitteesta Tapatalkilla
     
  17. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    Vs: Vanhuksen päivitystä (ikuisuus projekti)

    voi saakeli ku aiheuttaa vilunväreitä ku näki tuon pannun, olin jo pyyhkiny sen mielestäni ;D

    [​IMG]

    [​IMG]

    oli tässä kiini..
    Taitaa olla nykyään Posiolla vai Rovaniemellä jonku järven pohjassa? Juujärvi tais ajella jossaki vaiheessa vesirossiaki tällä.. melkonen seikkailu ;D
    [​IMG]

    Minun jälkeen tuolla motilla on ainaki neljä omistajaa ollu ja on sitä vesilläki koitettu uittaa.

    saakeli ku en muista keltä itelle ostin tuon koneen.. jos se oli Reimond niin lähetän sulle ens jouluna hiivasienen kirjeessä ;D ;D
     
  18. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    Vs: Vanhuksen päivitystä (ikuisuus projekti)

    ..näyttäs olevan sama lihakunnan laatikkoki mihin se on joka kokeilun jälkeen suutuspäissään purettu ja myyty seuraavalle onnelliselle :D
     
  19. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Khyyllä, Ivaloniasta tämä rantautu Rovaniemen perille ja bigborena ostettiin mutta paljastu normiporauksella varustetuksi.
     
  20. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Vs: Vanhuksen päivitystä (ikuisuus projekti)

    ;D Ikäviä muistoja ;D
     

Suosittele tätä sivua