Vasemman käden kaasu

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä ek 1, 23/1/12.

  1. Jazzmaster

    Jazzmaster 600cc 144" tourinki revi

    Vs: Vasemman käden kaasu

    offtopiciksi menee mutta..

    Nii siinä pitää oottaa toi saapumisilmoitus kuitenkin. Mulla on tulli tuossa parin kilsan päässä, nii eikö se oo nopeempi hakee paikan päältä heti kun tulee ilmoitus vai miten?
     
  2. Eemeli

    Eemeli AC M9ss 162", SnoPro1T, F5/8mod WC, Sabercat

    Vs: Vasemman käden kaasu

    Asutkos vantaalla? Ilmoitus nimittäin tulee Vantaan tullipostista. ::)
     
  3. Herhis

    Herhis Backcountry XRS

    Vs: Vasemman käden kaasu

    Mistä (myyjä) sitten lopulta tilasit? Mitä laittoi postikuluiksi?

    http://www.tulli.fi/fi/suomen_tulli/julkaisut_ja_esitteet/Esitteet/tiedostot/postipaketti.pdf
    Tullausrajaahan juuri laskettiin, joten taitavat olla nyt siellä innoissaan kaikkien lähetysten kanssa. Kuten Tullin esitteestä käy ilmi, jos Itellan sotkee kuvioihin tulee lisää kustannuksia.
     
  4. Jazzmaster

    Jazzmaster 600cc 144" tourinki revi

    Vs: Vasemman käden kaasu

    Tuolta tilasin:
    http://www.ebay.com/itm/Goldfinger-Left-Hand-Throttle-Kit-Ski-doo-REV-XP-ZX-2001-2013-/181036148545

    Todella jännä, mulla oli postikulut 18dollaria ja nyt näyttää 26$. Hyvään saumaa tuli tilattua ;D

    Suosiolla vissii kannattaa tehä netissä se tullaus jos vantaalta tulee ilmotus...
     
  5. Jack796

    Jack796 Kelkaton

    Vs: Vasemman käden kaasu

    Kannattaa tullata netissä itse, säästää about 24€ minkä itella nyysis ;) Tavallisesti tullut tavara tullauksen jälkeen seuraavana arkipäivänä..
     
  6. Jazzmaster

    Jazzmaster 600cc 144" tourinki revi

    Vs: Vasemman käden kaasu

    Not bad!

    Just tein netissä tullausilmotuksen. 100,50€ tuli hintaa tolle Gold Fingerille veroineen. Ja taitaa keretä perjantaiksi vielä mulle ;D
     
  7. ParCatti

    ParCatti SKS 850 / Renegade ACE

    Vs: Vasemman käden kaasu

    Not bad.

    Ite olen saanut tilattua pientä mutta arvokasta "Small Flat Rate Box":issa (135x42x220mm laatikko). Tullut suoraan kotiin ilman tulleja. Postimaksu näkyy olevan 16,95usd.
     
  8. Haikku

    Haikku 850 Sunami

    Vs: Vasemman käden kaasu

    biltemasta kahva ja vaijeri n.9€ ::) kaasuvipuun vaijeri pidike pitää tehdä itse...ja toimii samanlailla kuin nuo ;D
     
  9. Rammeri

    Rammeri ÄKSY H.O.r.o

    Vs: Vasemman käden kaasu



    Onkos siinä bilteman versiossa lukitusta että sen vasemmankaasun saa lukittua ettei sitä voi käyttää? Tuota on joskus tarvinnu käyttää että sen saa pois käytöstä.
     
  10. jussih4nk

    jussih4nk Well-Known Member

    Vs: Vasemman käden kaasu

    miksi se pitäis saada pois päältä? mä rakensin kans pyörän jarrukahvasta ja muutamasta metallin käikäleestä omaan pätkä polleen kaasun ja ihan kivasti toimii tarvittaessa, mut ei oo tullu tilannetta että tarvis pois käytöstä saada... ::)
     
  11. Rammeri

    Rammeri ÄKSY H.O.r.o

    Vs: Vasemman käden kaasu



    Jos sitä ajaa vaikka vähemmän kokenut ajaja tai mahdollisesti vastakkaista sukupuolta oleva henkilö, vähemmästäkin on menny kahvat sekaisin.
     

Suosittele tätä sivua