VEEkäyRÄ Korkialla - Kun elämä potkii päähän.

Keskustelun 'Vähemmän kelkkailuun liittyvä jutustelua' on aloittanut käyttäjä Jani Sipola, 10/10/10.

  1. sokerikukko

    sokerikukko Greenpeace E-Tec

    Vs: VEEkäyRÄ Korkialla - Kun elämä potkii päähän.

    Mitä sitä tyhjää murehtimaan, jos se päätös tuntuu oikealta nii ei muutako uutta hakemaan ;D Parempaa varmasti tarjolla
     
  2. Patrik

    Patrik xc500sp & lynx 3900 gl finlandia purettuna

    Vs: VEEkäyRÄ Korkialla - Kun elämä potkii päähän.

    Viikonlopun suunnitelma: päätin jo 2kk sitten et 28-30.3 kelkkaileen. Mummo lähtee kuskiksi ja kulut maksan minä, kun minun asioilla ollaan. Jos mietit miks mummo toimii kelkkareissun kuskina niin itse alle 18 ja mennään mummon kotiseudulle.
    Viimeks kun käytiin niin jätin kelkan sinne ko turhaa täällä käytän mutkaa niin mummo jätti kärryn kans, ko "turhaa tyhjänä vedän perässä ja käyttöä ei ole". No nyt kelkka ja kärry siellä valmiina niin pitäs toista laitosta käyttää viikonloppu siellä niin pitäs naapurin kärryä lainata, ongelma ei ole ja tuskin olis pahoillaan jos kaivan lumen alta pois, muutenkin ollaan hyvissä väleissä.
    Asiasta soitin mummolle niin ehottoman tärkeää HAKEA kärry ko pari lautaa pitäs hakea, eikä ole kuin se pari lautaa. 3 muuta kärryä mitä voi lainata niiden lautojen takia parin km matkalle(2 kärryä naapurissa ja isällä umpikärry) eikä kelpaa. Eikä ollut kuulema järkeä lähteä käymään siellä ellei saa kärryä mukaan...
    Vi**u käyköön omat reissunsa niin tarvi alkaa sen kulkemisia makseleen stna :mad: mie saan kyydin muualtakin melkeen aina sinne ja takas jos haluan, muutako kysyä niin ne tulee vaikka hakemaan.

    Mie vaikka haen sille ne laudat..ole muutako mönkijän perään kärry ja käydä hakemassa!

    Jos tosta nyt tajusi jotain ;D
     
  3. 325

    325 Lynx- sano lapinmies ja pyörty

    Vs: VEEkäyRÄ Korkialla - Kun elämä potkii päähän.

    Muuta en tajunnu ku että osaa sulla olla vittumainen mummo
     
  4. Patrik

    Patrik xc500sp & lynx 3900 gl finlandia purettuna

    Vs: VEEkäyRÄ Korkialla - Kun elämä potkii päähän.

    Muutahan ei ole kuin kaikki sen mielen mukaan ja asiat teetättää toisilla. Aina se puhuu et pitäs siellä lähteä käymään, mut sitten ko lähetään niin tulee samana päivänä takas ja parinpäivän päästä hakee et kahesti sama matka ajaa viikonlopulle. Reippaat 1tkm tulee maksettavaa ajoa kun pärjäis puolella, eikä se auto kovin vähää syö varsinkaan kärry perässä mikä on melkeen aina, kun minua viedään. Sattuu olemaan jokin moottoritoiminenurheiluvekotin mukana. Ennätys normi kärrylle kelkka, mopo ja mönkijä... toinen rengas kärryn laidan päällä ja toinen kelkan astinlaudalla + mopo mönkkärin alla ;D

    Onneks kesän voin kulkea kevarilla ja yks talvi niin saan autokortin niin ei tarvi toisten kuskata.
    Vähän rauhottunu niin uus keskustelu käyntiin.. ::) katomma kuinka kalliiksi tulee tämäkin viikonloppu laskematta itse kelkkailua, mut ei oo helppoa alaikäsellä riiraidi kuskilla.
    Ellei homma etene niin soittelen sille jonka luo olen menossa(vapaalla perjantaina) niin uskoisin et hakee ja kärry ongelmakin ratkastu..

    Alkaa olla stoorilla pituutta ja vähän purkauduin..
     
  5. akuu

    akuu Polaris xc 500 sp -01

    Vs: VEEkäyRÄ Korkialla - Kun elämä potkii päähän.

    Juuh mulle tuli tallin yläpuolella asuva avautumaan (talli kerrostalon alakerrassa) kuinka tallilla melutaan joka vitun päivä ja yö, mielenkiintoista on se että ite oon viikot toisella paikkakunnalla koulussa ;D Noh jos se häädön hommaa niin ei tuu siinä talossa kukaan nukkumaan yhtään sen paremmin, siitä pidän huolen. Vituttaa ku aina saa kaikki paskat niskaan vaikka tekee kaikkea ns yhteistä hyvää kuten aurailee kävelypolkuja ja tekee hiihtolatua yms :-\
     
  6. cz85b

    cz85b Well-Known Member

    Vs: VEEkäyRÄ Korkialla - Kun elämä potkii päähän.

    Vähälumisen talven takia ajattelin vaihtaa Lynxin crossiin. Liikkeen (ajanpuutteen vuoksi en voi mainita liikkeen nimeä) kanssa ehdottelin vaihtoa sopivaksi katsomaani pyörään, jonka pyynti oli noin 1000 € pienempi kuin Lynxin hinta voisi olla. Yhteydenoton jälkeen myyjä sanoi, että päikseen voi vaihtaa, johon ilmoitin että muuten ok, mutta vaihdan juuri vaihdetun uuden maton pois alta, käytetympään mattoon. Sovittiin, että kun kauppias pyörän kanssa ajaa ohi, tarkastetaan että laitteet on mitä pitää.
    Minä käytän lauantaipäivän maton vaihtoon ja kaveri ilmoittaa sunnuntaina että ei olekaan pyörää mukana, kun ei ollut tullut kaikkia osia (konetta piti rempata). No minä tietenkin siihen, että ei mitään: minulla ei ole kiire, palatan asiaan kun pyörä on kunnossa. Tästä on aikaa noin neljä viikkoa.
    Nyt myyjä ilmoitti, että pyörä on saatu kuntoon, mutta on niin hienoa osaa ja kone juuri rempattu että haluaa 2000 € väliä (ja kun kerta ei ole enää kelkkakelejäkään, mutta myönsi kyllä että vika ei ollut minussa) . Laitoin viestin takaisin, että haluaako tulla vaihtamaan maton kelkkaan takaisin, mutta siihen ei vastannut mitään....
     
  7. Vs: VEEkäyRÄ Korkialla - Kun elämä potkii päähän.

    .

    Kyllä!! Ihan samaa mieltä :mad: :mad:. Pitäs pommittaa koko S*****N Arkadianmäki mustalle mullalle ja varmistaa että joka ikinen "ns päättävä" k***pää on paikalla silloin!!!

    Tulee mieleen eräs joka hieman avautu tästä yhteiskunnasta jossain päin somea.. Kertoi kuvainnollisen tarinan miehestä joka verisenä ja hakattanu raahautui eduskuntatalon portaille. Hänet oli pahoin pieksetty veroin ja erilaisin säännöksin/maksuin vallitsevaan tilaan johon eräs paikalle tullut kansanedustaja lepytteli vain että "- Tämä kaikki on sinun omaksi parhaaksesi". Miten ???!!!

    Joku toinen avautuja oli sitä mieltä että ei suinkaan ole lottovoitto syntyä Suomeen vaan että Suomeen syntyäkseen tarvii sen lottovoiton mikä todellakin pitää paikkansa.

    En ymmärrä miten tämä maa on saatu tähän jamaan?? V**tun säännöksiä ja lakeja keksitään ihan vaan hankaloittamaan heidän palkanmaksajien elämää. Pohjois Korea Suomestakin vielä tulee.. Ikävä tulee Kekkosen aikoja joka potki ja kaatoi joka kerta Hallituksen kun hommat ei toimineet. Soitti hätäkokouksen keskellä yötä 60 tuhannen työttömän vuoksi. Nykymäärä taitaa olla jotain 350 tuhannen luokkaa ja mitä hallitus tekee?? Raapii kasseja ja keksii lisää veroja ja idioottimaisia lakeja/säänöksiä joista ei ole kenellekkään mitään hyötyä. Päinvastoin. Vaihteeksi!! Miksi sinne pitää ylipäätänsä tuollaisia omavaltaisia ja omaa etuaan ajavia idiootteja valita. Ja miksi ylipäätään kansan pitäs valita ja äänestää sinne yhtään ihmistä koska oli se tyyppi kuinka hyvä ja kansanpuolella tahansa, ei yksi ihminen voi tehdä siellä mitään ilman nyrkkejä tai jotain asetta vaikka kuinka haluaisi. Oma puolue kaataa sen hyvän ehdotuksen viimeistään ennen varsinaista käsittelyä. Ja ne asiat mitkä varsinaisessa käsittelyssä ovat koskee ainoastaan taloutta ja veronkorotuksia ja typeriä säännöksiä/lakeja. Näköjään. Ei siellä kukaan ajattele että miten voitais auttaa tuota 3-lapsista Virtasen perhettä. Että heillä olis parempi ja helpompi elämä.

    Vaimon kanssa jo aamulla juteltiin ku vastiketta joudutaan vaihteeksi nostamaan, että muutetaan V***uun tästä paska maasta jonka valtiolle ei mikään riitä!! Onko se juuri pakko ottaa ne säästöt/verot kaikkien jokapäiväisestä elämästä joka ei kovin helppoa ole suurimmalle osalle muutenkaan tässä maassa. Kaikki kallistuu mutta palkka ei nouse minnekkään kuin jonkin säälittävän 4%:n yleiskorotuksen verran muutaman vuoden välein. Tuollainen nosto ei näy yhtään missään näiden korotuksien seassa.

    Radiossa joku puhui just aamulla että kansalaisen ostovoima pienenee korotuksien ja säästöjen vuoksi n. 300€ niin sanonhan minä että ja V**tut!!! Jos kaikki taas vaihteeksi kallistuu niin takaan että se 300€ on aika lailla alakanttiin heitetty. Pienituloisille ja työttömille tuollainen potkiminen on jo rääkkäystä. Ja kuka näistä hyötyy ?? Ei kukaan niin kauan kuin tuo paska hallitus tuolla suunnittelee. Päinvastoin!! Aikanaan Viinanen sai valtion paremmalle taloudelle helpolla ja radikaalilla toimenpiteellä mikä olis paikallaan tähänkin hätään. Kaikki valtion rahahanat kiinni ja HETI !!

    Toinen mielestäni järkevä kansalaisen toimenpide vois olla perusteellinen yleislakko. Perse kenttään kaikki työläiset kuukaudeksi eikä töihin mennä ennenkuin jotain järkeä saadaan tähän touhuun. Se olis kyllä pitäny jo tehdä aikoja sitten. Suomen kansa on yksinkertaisesti liian kilttiä. Menkääpä johonki Kreikkaan tai muualle, siellähän lentää molotovinkoktaileja jo muutaman sentin polttoaineenhinnankorotuksesta eikä näin ollen suoraansanottuna valtio uskalla tehdä radikaaleja muutoksia "rakenteisiin". Ja Kreikasta puheenollen: Miksi helv**ssä suomen pitää olla heti käsi pystyssä jos/kun joku pyytää rahallista tukea ja apua?? Kuka auttaa Suomea kun Kreikkaa vastaava tilanne on päällä?? EI KUKAAN!!. Ei kukaan muu yhteiskunta ole niin tyhmä että oman hyvinvoinnin kustannkuksella otetaan/taataan miljardeja velkaa joka sen maan kansalaisten on maksettava halusi eli ei. Eihän Kreikalla kauhean hyvin toki menekkään mutta siellä on hyvä ja todennäköinen tulevaisuuden tilanne, mitä on odotettavissa jos nykyinen meno jatkuu. Valtiolla on velkaa n. 92mrd joka on n. 17000€/hlö. Eli syntyessään saa jo tuon verran vastattavaksi. Toki onhan meillä hyviäkin asioita kuten sosiaaliturva ym mutta jos ruvetaan jo lapsilisiä rokottamaan niin ei hyvältä näytä. Jos ei olis mitään menetettävää niin tekisin kaikkeni kapinoidakseni tätä byrokratiaa vastaan. Ehkä siinä juuri on yksi hyvä syy miten kansa saadaan maksamaan kaikki. Annetaan ruusuinen kuva yhteiskunnasta ja elämästä suomessa. Saadaan ihmiset perustamaan perhe ja ottamaan tulotasolleen ihan liian suuri asunto/autolaina ym. Tämän kaiken jälkeen ei voi muuta kuin olla vietävänä kuin kuoriämpäri ettei rakkaita lapsia oteta huostaan ym. Kaiken tämän lisäksi tehdään kaikki harrastaminen äärettömän kalliiksi eli viedään köyhältä sekin henkireikä. Hyvänä esimerkkinä itse joka ennen nakkasi aivot narikkaan kelkkaillessa mutta nykyään on jo pakko miettiä että ajaako vielä tankillisen vai pitääkö mennä jo kotiin. Tokihan kelkkailu on aina ollu vähän porvareitten hommaa mutta ei henkilökohtaisesti vielä 5 vuotta sitte tarvinnu miettiä että onko varaa viikon kelkkareissuun. Palkkakin oli kuitenkin paljon huonompi mitä nykyään eikä elintaso ole muuttunut mihinkään. Jos joku vaittää että hinnat eivät ole nousseet niin lataan päin näköä samantien!! Olin huoltoasemalla kun euro otettiin käyttöön (Mikä oli tyhmin moka ikinä!!) ja joka ikisen patukan ym:n hintaa nostettiin heti. Helppo sumuttaa ihmistä kun valuutta on eri. Itse tulee isot summat edelleen käännettyä mummonmarkoiksi ja sittehän pitää jeesustella hintaa ja rahanarvoa. Ja veikkaan etten ole ainoa enkä kuitenkaan niin vanha vielä edes ole että muistais jotain 70-lukua. Ajatelkaapa niitä joilla meni silloin hyvin että mitä he ovat mieltä nyky yhteiskunnasta. Mietitäänpä markka-aikaa kun ruokakaupassa sai 100mk:lla kärryllisen ruokaa. Mitä nyky 20 lappusella kaupasta saa?? Ihan sama vaikka Pers**ttä pyyhkis. Muistan joskus ku Prismasta ostettiin perheen jouluruokia ym. niin n. puolitoista ostoskärryllistä tais olla jotain 480mk!! Kokeilkaapa kuinka täyteen saa kärryn nykyään sillä 80€:lla. Et edes puolilleen jos ostat vähänkin laadukkaampaa lihaa ja tavaraa. Yritä siinä sitten elää ja syödä terveellisesti ku siihenkään ei ole varaa kovin monella.

    Miksi valtion täytyy ylläpitää kaiken rahan syöviä laitoksia?? Mitä me siitä saadaan?? Miksi esim jotain typerää puolustusvoimia on pakko pitää yllä.. Tiedättekö muuten mikä on keskimääräinen suomalaisen sotilaan elinikä todellisessa sodassa?? N. 8sek !!. Armeijassa saadaan lisää yhteiskunnan elättejä. Porukka sekoaa kun ei halua olla siellä.. Ja minkä ihmeen vuoksi siellä kaikkien pitää olla!? Itse toki olen sotaväen kunnon miehen tavoin käynyt kärsimässä mutta miksei vois olla sama tyyli kuin jossain maissa missä on ihan muukailaislegioona. Siellä olis ainakin niitä motivoituneita sotilaita joiden palkka ei vastaa lähimainkaan jotain pv:n ylläpitoa. Kuka idiootti nuita koneita ym keksii tilata ja ostaa miljardeilla. Jonku Suomenki on ihan turha kukkoilla koneillaan. Oikea tarve kun meidän panssarivaunuille ja sotakoneille tulee niin nistä ei ole mitään hyötyä kun vastapuolella niitä on heti kymmeniä/satoja enemmän. Onhan se tietenki uhkakuvana jos joku pikku maa tulee vastaan mutta jos esim tuo rakas itänaapuri päättää tänne hyökätä nykykalustollaan niin kyllä joku kalliokolopiilo kutsuu ja silloin on turha pullistella. Toki venäjällä on aika vanhaakin tekniikkaa mutta kyllä 100x määrä muutaman kymmene konetta tiputtaa. Se on ihan varma. Joo tapettiin ryssiä viimeksi paljonki mutta nepä lopetti itte ku tietty määrä oli tapettu. Ei me Venäjää voitettu. Ne anto meän voittaa. Varmaan todettiin että turhaan tuonne enempää on ukkoja laittaa kun ei sieltä mitään saa kuitenkaan. Tuota suota on meilläkin ihan tarpeeksi. Ei suomi koko puna-armeijaa lahdannut pitkin lappia. Eikä se homma ehkä samanlaista oliskaan ku silloin mutta en minä ainakaan ole valmis kuolemaan tämän tuhoontuomitun ja velkaisen paska valtion takia joka ei voi tarjota minulle yhtään mitään. Ellen sitte heittäydy kunnon rapajuopoksi ja sossun elätiksi. Sittehän kaikki olis loistavasti ku kaikki maksetaan ;D ;D.

    Sori huono päivä ;D ;D
     
  8. nikke006

    nikke006 Well-Known Member

    Vs: VEEkäyRÄ Korkialla - Kun elämä potkii päähän.

    Aamen! Ja meikä heti mukana lakossa! Puhuin muuten eilen ihan samasta lakosta kaverille ja sanoin et ois herrat ihmeissään kun koko maa pysähtyis/kaatuis alle kuukauden. ,
     
  9. Vs: VEEkäyRÄ Korkialla - Kun elämä potkii päähän.

    Se pitäs vaan päättää tehä ja tätsit!! Halukkaita varmasti löytyy.
     
  10. Vs: VEEkäyRÄ Korkialla - Kun elämä potkii päähän.

    Hyvä esimerkki. Mitä se nyt maksaa. 10mk :mad: :mad:

    Sekin tuli mieleen kun nyt on niin tärkeää tehhä niitä kansalaisaloitteita ja kerätä nimiä jotain vastaan niin sekin on täysin turhaa. Vaikka jotain vastaan olis kaikkien suomalaisten nimi, ei niiden ole pakko sitä hyväksyä. Ei siitä ole mitään lakia!! (Ei tietenkään ole koska siinä voi tulla omille sormille).

    Luetaan lappu, Nauretaan porukalla, revitään se aloite, toivotetaan parempaa menestystä seuraavalla kerralla ja mennään kahville. Luonnollisesti valtion piikkiin.

    Se on kyllä kaikenhuippu että edustajat joiden ei todellakaan tarvi miettiä kaupassa että ostaako Pirkkaa vai Rönkän jauhelihapaketin, ei maksa mistään mitään. Ajetaan takseilla, lennetään ilmaiseksi tietysti koska Finnair on valtion omistama ym ym. Ei saa***!! :mad: :mad:
     
  11. Muksu

    Muksu Pärrääjä

    Vs: VEEkäyRÄ Korkialla - Kun elämä potkii päähän.

    Kyllä kansa tietää!! ;D ;D
     
  12. teme-

    teme- Well-Known Member

    Vs: VEEkäyRÄ Korkialla - Kun elämä potkii päähän.

    Ja taas vatuttaa.....
     
  13. kaner

    kaner HC Evo 153"

    Vs: VEEkäyRÄ Korkialla - Kun elämä potkii päähän.

    Jhuu, sama homma opiskelijoilla... Kiinnostaa niin vitusti opiskellakki ku laitetaan vuodessa työtuloille tietty raja, tulot ku menee yli sen rajan (itellä 12-13k€) niin alat joko maksamaan opintotukia takasi tai sitte jätät nostamatta niitä... sitte meneeki kaikki raha vuokraan ja laskuihin yms ja nostelet opintolainaa ku mitään ei jää itelle. Itellähän menee kesässä tuo raja rikki, kohta parempi ku lopettaa opiskelun ja siirtyy kokopäiväseen työelämään :mad:
     
  14. ärär

    ärär Ärär

    Vs: VEEkäyRÄ Korkialla - Kun elämä potkii päähän.

    ollaan ilmeisesti niin kateellista kansaa. Jos jaksaa opiskella ja tehä töitä ja jolla on saumaa tehätöitä opiskelun ohessa ni kyllä seki niitetään pois se ylimääränen. Elä vahingossakaan tienaa ylimäärästä.
    Täällä ei kukaa saa olla toista onnellisempi tai rikkaampi/ vauraampi. Ellei ole itse nalle wahlroos. tämähä on jo valmiiksi sosialistinen valtio. Teretulemas ryssä.
     
  15. x_bomber_x

    x_bomber_x Kattila

    Vs: VEEkäyRÄ Korkialla - Kun elämä potkii päähän.

    Ei täällä kannata olla lainkuuliainen....
     
  16. Vs: VEEkäyRÄ Korkialla - Kun elämä potkii päähän.

    Niihän tuo Nalle wahlroski suunnitteli Ruottiinmuuttoa ku viiään kohta kaikki ;D ;D
     
  17. Ha$$an

    Ha$$an Well-Known Member

    Vs: VEEkäyRÄ Korkialla - Kun elämä potkii päähän.

    Miksi valtion täytyy ylläpitää kaiken rahan syöviä laitoksia?? Mitä me siitä saadaan?? Miksi esim jotain typerää puolustusvoimia on pakko pitää yllä.. Tiedättekö muuten mikä on keskimääräinen suomalaisen sotilaan elinikä todellisessa sodassa?? N. 8sek !!. Armeijassa saadaan lisää yhteiskunnan elättejä. Porukka sekoaa kun ei halua olla siellä.. Ja minkä ihmeen vuoksi siellä kaikkien pitää olla!? Itse toki olen sotaväen kunnon miehen tavoin käynyt kärsimässä mutta miksei vois olla sama tyyli kuin jossain maissa missä on ihan muukailaislegioona. Siellä olis ainakin niitä motivoituneita sotilaita joiden palkka ei vastaa lähimainkaan jotain pv:n ylläpitoa. Kuka idiootti nuita koneita ym keksii tilata ja ostaa miljardeilla. Jonku Suomenki on ihan turha kukkoilla koneillaan. Oikea tarve kun meidän panssarivaunuille ja sotakoneille tulee niin nistä ei ole mitään hyötyä kun vastapuolella niitä on heti kymmeniä/satoja enemmän. Onhan se tietenki uhkakuvana jos joku pikku maa tulee vastaan mutta jos esim tuo rakas itänaapuri päättää tänne hyökätä nykykalustollaan niin kyllä joku kalliokolopiilo kutsuu ja silloin on turha pullistella. Toki venäjällä on aika vanhaakin tekniikkaa mutta kyllä 100x määrä muutaman kymmene konetta tiputtaa. Se on ihan varma. Joo tapettiin ryssiä viimeksi paljonki mutta nepä lopetti itte ku tietty määrä oli tapettu. Ei me Venäjää voitettu. Ne anto meän voittaa. Varmaan todettiin että turhaan tuonne enempää on ukkoja laittaa kun ei sieltä mitään saa kuitenkaan. Tuota suota on meilläkin ihan tarpeeksi. Ei suomi koko puna-armeijaa lahdannut pitkin lappia. Eikä se homma ehkä samanlaista oliskaan ku silloin mutta en minä ainakaan ole valmis kuolemaan tämän tuhoontuomitun ja velkaisen paska valtion takia joka ei voi tarjota minulle yhtään mitään. Ellen sitte heittäydy kunnon rapajuopoksi ja sossun elätiksi. Sittehän kaikki olis loistavasti ku kaikki maksetaan ;D ;D

    Täyttä asiaa kirjottelit mun mielestä. Ja varsinkin tuo Suomen armeija, sen puolustuskyky on nykypäivänä yks tuulen puuska. Nykyajan penikat on opetettu elämää älypuhelin kädessä ja lippalakki vinossa. Jos galluppia tehtäs pakkosotimisen edessä niin luulenpa että aika moni täältä ottas hatkat ja ajattelis nimenomaan että mitä tätä maata hyvejää puolustaa ku tuhon tiellä ollaan. hitaan mutta varman sellaisen. Jos ei muutoksia tule.
    Siinä ois iso siivu säästöeuroja jos lakkautettais suurin osa koko armeijasta ja tehtäis vaikka se palkka-armeija. Maanpuolustuksellisesti luulen kuitenkin että se o se ja sama mikä täällä on puolustusvalmius. Faktahan on se että jos tänne joku talipää ryssä haluaa tulla niin kyllä se tulee. Ei niitä seuraavalla kertaa pysäytetä.
    Tämähän on kansa joka on aina ollut tuppisuuna oli asia mikä tahansa, jos rupeat äläköimään niin johan oot äkkiä sellissä miettimässä että miksei täällä saa mielipidettään sanoa muuten ku ylen puskaradiossa.
    Mutta niin kauan ku hiljaa ollaan niin ilmeisesti hyvin menee suurimmalla osalla.
    Kiitos porvarihallitus.
     
  18. Jäpälä

    Jäpälä Well-Known Member

    Vs: VEEkäyRÄ Korkialla - Kun elämä potkii päähän.

    Nämä kirjoitukset kuvastaa just tätä komukka sakkia mitä tämä maa on täynnä :mad: Jos täällä kaikki on päin vittua niin terve menoa tuonne rajan toiselle puolelle setä puuttinin kenkiä kiillottamaan, ei tuu ikävä. Surkiaa paska sakkia!
     
  19. muumilyne

    muumilyne Active Member

    Vs: VEEkäyRÄ Korkialla - Kun elämä potkii päähän.

    No ei kukaan ole sanonut että kaikki menee päin vittua mutta kyllä sinne päin suurin osa kuitenki. Ainakin mitä hallituksessa päättävät.

    Paljon puhuttu lapsilisä asia pitäis hoitaa niin että he jotka tienaavat yli 3000€/kk ei saa sitä ollenkaan ja lapsilisää maksettais max neljästä lapsesta.
     
  20. Vilho

    Vilho freeride

    Vs: VEEkäyRÄ Korkialla - Kun elämä potkii päähän.

    Muumi kyl puhuu asiaa.
    Jännä että esim 100k € tienaavat tarttevat samat lisät kuin 10k€ tienaavat.
    Ja jotkuhan tekee lapsia lisää, sen takia että saa olla kotona valtion rahoilla.
     

Suosittele tätä sivua