Viallinen päivityskaapeli

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä Lynxyttäjä, 22/11/07.

  1. Lynxyttäjä

    Lynxyttäjä Well-Known Member

    Voiko viallinen päivityskaapeli rikkoa SDI:n ohjainboxin? Mulla päivitettiin ohjelmat viime keväänä ja ei toiminut sen jälkeen kunnolla ja kun vein takaisin niin sanoivat, että päivityskaapelissa olisi ollut jotain vikaa ja päivittivät uudelleen. Mun mielestä ei toimi vieläkään kunnolla joten epäilen että boxi olisi jotenkin kärvähtänyt.
     
  2. Kamppi

    Kamppi Well-Known Member

    Minun mielestäni se kommunikointikaapeli ei pysty rikkomaan ohjainboxia. Kaikki kyllä on mahdollista. Mikäli näin olisi käynyt eivät he saisi box:iin eres enää yhteyttä. Tulee mieleen jotta ovat ladanneet väärän "softan" sisään. Sen mitä itte olen seurannut tuota toimenpidettä niin jotenkin tullut että ei ihan luotettava tuo toimenpide tunnu olevan. Eikös Lynx:kin oteta yhteys box:iin DESS:n liittimen kautta. Kumpa olisi saatavilla vaikka ostaen ohjelma ja kaapeli jolla voisi itte tarkastella tietoja. Kuten itte lueskelen ja tarkastelen VAG-Com:lla tuota "nokivasaraa".
     
  3. Lynxyttäjä

    Lynxyttäjä Well-Known Member

    Mitä olen googlettanut, niin näyttäis siltä, että tuollaiset boxit voivat hajota, jos niihin kytketään väärin ja viat voivat ilmetä vasta myöhemmin ja hyvinkin satunnaisesti. Ja täytyy kyllä myöntää mitä olen päivitystä seurannut, että ei kauhean luotettava kuvaa toiminnasta jäänyt.
     

Suosittele tätä sivua