Vieraitten aktivointi + opettavainen tarina...

Keskustelun 'Vähemmän kelkkailuun liittyvä jutustelua' on aloittanut käyttäjä SvaR, 13/4/06.

  1. SvaR

    SvaR Well-Known Member

    Siis nyt on niin tylsää ettei ole tosikaan... lipitän jekkupatteria joutessani...

    Joo asiaan siis keitä nämä kaikki vieraat täällä oikeen on? Äsken oli 26 vierasta ja 20 jäsentä... siis miks nää hemmot ei rekisteröidy tänne.
     
  2. Päällikkö

    Päällikkö MXZ X 600

    Re: Vieraitten aktivointi?

    Onhan Hemmo rekisteröitynyt tänne ;D
    Itsekkin useasti näyn vieraana täällä foorumilla vaikka olen rekisteröitynyt tänne.Ei vaan jaksa jokakerta kirjautua tänne jos ei ole mitään sanottavaa.Vaikka tänne kirjautuu niin ensikerralla kun taas tulee täällä käymään niin joutuisi taas kirjautumaan uudestaan.Ei vaan jaksa.......
     
  3. oudie

    oudie Polaris AXYS Pro RMK 163"

    Re: Vieraitten aktivointi?

    No ite vieraana joskus koulunkoneelta kattelen päiväkirjankuvia ja joskus käyn nuita räjäytyskuvia ettimässä täältä vieraana jos kaverin tykönä kelkkaa laitetaan tai tsilleesti. Vieraat tutustuu voorumiin ensin ja sitte kirjautuu. Niinkuin varmaa me kaikki ollaan eka tehty?
     
  4. Leader Dog

    Leader Dog ROTAX 440x-06 +R8 -63+R8 -64+912-ULS

    Re: Vieraitten aktivointi?

    Ketäs kurkoja on välillä piiloutuneena sivuilla?......Stasin miehetkö?
     
  5. Hansanen

    Hansanen Well-Known Member

    Re: Vieraitten aktivointi?

    Millä saataisiin aktivoitua noi "vieraat", joita on melkein aina foorumin käyttäjistä enemmistö, kun katselee, mitä foorumilla tapahtuu?
    Olen satavarma, että, jos kaikki kirjautuis käyttäjiksi, saataisiin paljon enemmän hedelmällisiä keskusteluita aikaiseksi 8)
    Ottakaa nikki, rekisteröitykää ja nauttikaa foorumilla teille suoduista ilmaisun vapaudesta ;D ;D
     
  6. Hansanen

    Hansanen Well-Known Member

    Re: Vieraitten aktivointi?

    Mutta muistakaa tietyt säännöt, et saa pannia :p

    http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=4819.0

    http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=1667.0

    http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php?topic=9370.0
     
  7. Hansanen

    Hansanen Well-Known Member

    Re: Vieraitten aktivointi?

    Joku vieras tulosti aihetta "foorumilla viettämäsi aika" ;D
    Jollekkin tulossa kotona "bannia" ;D
     
  8. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Re: Vieraitten aktivointi?

    Heh,

    Kuvitellaampa tää tilanne...

    Vaimo: Miksi meidän yhteinen aika on nykyään niin vähäistä... petihommatkin on vähentyny huomattavasti???
    Mies: Joo-o, niinhän se on, mmm-mm (mitä mies miettii: Perhana ku on Hansanen maalannu komian kuomun)
    V: Kuuntelekkos edes minua, sammuta nyt se läppäri edes hetkeksi... ois pitäny uskoa äitiä ku se sano että toi kone tulee meidän väliin..
    M: Joo, niin, juuh hmm, oisko.... (Mitähän porukkaa nää veriset pirulaiset on ku tehneet oikein nettisivut ja kaikki....)
    V: Ekkai sä vaan taas selaa sitä kelkkalehden sivustoa??? Jumalauta eikö siitä ole jo ollu puhetta!
    M: Juu, niihän se aina, hehheh, joo, niin justiinsa (Hitto ku olis halvalla tela myynnissä, mä kyllä tarvisin tollasen)
    V: Sä et jumalauta jurpo edes huomaa että nytki mä oon ihan alasti tässä... kato mä hieron.... ........jä!
    M: Niin... olen ihan samaa mieltä... heh heh, joo juu... (Koskahan se uus kelkkalehti tulee, entinen kulunu kohta puhki tuola vessassa)
    V: Jos ei kelpaa niin minä mene esitteleen itteäni sille Sipolan Janille, sehän onki aika uros, mä oon nähny lehden kuvissa... Sen numerohan on lehessä, mä soitan sille...!!!
    M: Jaa, jooo, just, niinpä, joooo-o, niin se on ( Ei jumalauta vielä viikko... vai jokohan toi olis postilaatikossa alkuviikosta, onneksi tilasin lehden...)

    Seuraava iltapäivä, mies saapuu töistä kotiin. Vaimo istuu keittiön pöydässä, edessään nippu tulosteita, kasvoilla ilme joka saa miehisen elimen menemään sisään "tsup" äänen
    säestämänä...

    V: Sä iesuksen paska, sä väitit että et ole ku pari kertaa vilkassu sitä kelkkelehden foorumia!!! Jumalauta jätkä....
    M: Enhän mä olekkaan, tai no parikertaa olen vilkassu, mutta pakkohan se oli...
    V: Nää tilastot kertoo ihan toista!! Jumalauta jätkä on maleksinu foorumilla 58 päivää 6 tuntia ja 29 minuuttia.. ai että vilkassu... Ja onpa tuota ehitty
    kirjottaakki... Jumaliste 3100 viestiä, tossa on enemmän tekstiä ku sä oot mulle sanonu vuoteen...
    M: No kaverit on kirjottanu mun nimellä...
    V: Vai kaverit ja kaverit... no kaverit saaki nyt kirjottaa omilla koneillaa sillä mä möin sun tietokeen ja hakkasin modeemin palasiksi..
    Ovi kolahtaa...
    V: Hei mihin sä meet??? Oota, hei anteeksi... Mä hankin koneen takasin... OOOTAAAA
     
  9. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Re: Vieraitten aktivointi?

    Noot Sipola melekonen Ruuneperi!
    ;D
     
  10. jason_20

    jason_20 Well-Known Member

    Re: Vieraitten aktivointi?

    *REPS*
     
  11. AlEkS1

    AlEkS1 Summit x 165"

    Re: Vieraitten aktivointi?

    ;D
     
  12. BABLO

    BABLO Polaris RMK 850 Khaos 146 Slash -22

    Noinhan se saattaa olla... ;D
     
  13. Jannne

    Jannne Rust - eze vintage sled #winterrules #summersucks

    Luulenpa että joku mode saattaapi tuntea piston syämessään jos sillä on semmonen ;D ;D
     
  14. jussir

    jussir Guest

    *reps* ;D ;D
     
  15. Rookie

    Rookie NightRider

    Omalta kohdalta voin sanoa suoraan että käyn foorumilla lähes päivittäin vieraana lukemassa uudet viestit ja jutut. Kirjaudun yleensä vasta sisään kun silloin harvakseltaan on jotain sanomista...niiku nyt, kävin vastaamassa päiväkirjaan ja tähän viestiin ja jos ei oo asiaa niin voi olla etten kirjottele kuukauteen, mutta seuraan kyllä menoa lähes päivittäin :)
     
  16. Antti Harinen

    Antti Harinen Well-Known Member

    Re: Vieraitten aktivointi?

    Vaihappa se suosikeissa/kirjanmerkeissä olevan linkin osoite tuollaiseksi:

    http://kelkkalehti.com/keskustelu/index.php

    Sen jälkeen pitäis muistaa kuka sieltä on sivuille tulossa ja tietysti siitä kirjautumis ikkunasta istunnon pituus ikuiseksi... ;)
     
  17. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Sipolalla taitaa olla kokemusta... ;D
     
  18. Stinky

    Stinky 2016 M8000 Hardcore 162

    Pistetään nyt vaikka tänne tämä kysymys, kun en uutta topiccia viittiny aloittaa...
    Keitä ne on nämä kirjoittelijat joiden statuksena on "vieras"??? Nimimerkki löytyy, mutta profiilia ei pysty katsomaan, eikä yhteystietoina näy muuta kuin kirjekuori eli maili, joka ei johda mihinkään ts. ei osoitetta..
     
  19. AC440

    AC440 Livesports.fi

    Poistettu profiili?
     
  20. Stinky

    Stinky 2016 M8000 Hardcore 162

    On käyny tuoki mielessä. Mutta miksi ois poistettu? Bannattu tjsp? Vai itse itsensä poistanut? Vaan mikähän järki siinäki ois, käydä kirjottaan yks viesti ja poistaa profiilinsa... ::)
     

Suosittele tätä sivua