Vihanti+lähiseutu

Keskustelun 'Baana' on aloittanut käyttäjä -eikka-, 30/1/09.

  1. jaska111

    jaska111 Guest

    Vs: Vihanti+lähiseutu

    mitäs tälle reitille kuuluu?
     
  2. realiz

    realiz Ski doo mxz 800x -01

    Vs: Vihanti+lähiseutu

    kävästiin kahden kelkan voimin vähä uraa polkemassa. varesnevantieltä lamppariin ja sitte vielä st1:lle kahville. olihan tuola joku muuki käyny vähä ajeleen
     
  3. jaska111

    jaska111 Guest

    Vs: Vihanti+lähiseutu

    vielä ku vähä tulee lunta niin vihanti lenkille :D
     
  4. realiz

    realiz Ski doo mxz 800x -01

    Vs: Vihanti+lähiseutu

    tietääkö jaska111 vihannin alueen reittejä tarkemmin? mistähän sais karttoja? ei osattu lampinsaaresta enään pitemmälle.
     
  5. jaska111

    jaska111 Guest

    Vs: Vihanti+lähiseutu

    ei kartoista tietoa mut lampparista olen ajellu alpuaan(sitä reittiä jatkaa kuona alueen yli). sit tietenki vihannista ruukkiin ja vihannista myös luohualle.
     
  6. Riksa494

    Riksa494 Ski-doo Mxz 600, G-Type 494 , Cobra 521, ET 340

    Vs: Vihanti+lähiseutu

    Morjens!!! Pitääpä ihtekki liittyä keskusteluun mukaan ku olen vihannista myös...ihmettelen suuresti miten ei piipsjärvellä käy kelkkailijoita... ei edes oulaisista päin vihantiin, tuskin ketään, ja tiedän varsin hyvin kun asun vihanti joen lähettyvillä, mutta eipä siitä sen enempää, käytiin tosa ästeeykösellä viimeviikonloppuna ja oli ihan hyvä reitti merkattua reittiä pitkin juuri viimeyönä satanu lumi autto kovasti, joten oli mukava käydä tankilla :) ei muutakun jatketaan...
     
  7. Riksa494

    Riksa494 Ski-doo Mxz 600, G-Type 494 , Cobra 521, ET 340

    Vs: Vihanti+lähiseutu

    niin ja sehän mun piti kysyä että tietääkö kukaan onko vihannista mitään "kelkkakerhoa" olisi mukava jos olisi tai vaikkapa joku perustas??? :)
     
  8. samppa94

    samppa94 Member

    Vs: Vihanti+lähiseutu

    Semmosta kyselisin , että meneekö haapajärven tekoaltaalta vihantiin reitti? Ainakin alussa (tekoaltaalta päin) on kelkkareitin merkkejä.
     
  9. tommi

    tommi Lynx x-trim re 800 -17

    Vs: Vihanti+lähiseutu

    Minulla on 1 vanha kartta, johon tuo kelkkaura on merkitty...se yhtyi jossain kohtaa tälle ruukki-vihanti uralle.

    En sitten tiedä onko tämä ura nykyisin ns. voimassa, enkä koskaan oo sinne poikennut. Kysäse siltä raahen kelkkakerholta vai mikä se oli.
     
  10. Plampi

    Plampi Xterrain 850 RE 3700 + Adventure 600SDi + Lynx 650

    Vs: Vihanti+lähiseutu

    Ymmärtääkseni tämä reitti on tyssännyt maanomistajien vastustukseen jossain puolivälissä...jo kauan sitten. Eikä ole edennyt sen jälkeen.
     
  11. Riksa494

    Riksa494 Ski-doo Mxz 600, G-Type 494 , Cobra 521, ET 340

    Vs: Vihanti+lähiseutu

    onkos missä kunnossa vihannin st1 reitti ruukkiin? onko aivan muhkurainen? :D tai siis kysytäänpä näin että mäntylammelta ruukkiin :D
     
  12. AJV

    AJV Indy 500 SP EFI -92 & RMK 800 -14

    Vs: Vihanti+lähiseutu

    hyvässä kunnossa.. Kävin palanmatkaa äske ruukissa päi..

    Harvompa on näillä perillä näin makia lumet ajella.. 8) laitetaan nyt kaks paskaa kännykkäkuvaa muistoksi..

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  13. Riksa494

    Riksa494 Ski-doo Mxz 600, G-Type 494 , Cobra 521, ET 340

    Vs: Vihanti+lähiseutu

    no joo!!! on kyl makian näköstä :p onko tämä mistä päin? vihannista vai ruukin läheltä? olet ilmeisesti vihantilainen, niinku mieki...
     
  14. AJV

    AJV Indy 500 SP EFI -92 & RMK 800 -14

    Vs: Vihanti+lähiseutu

    siitä vihanninpäästä nuo kuvat..

    ite vaikuttelen siinä raahen ja vihannin puolenvälin kieppeillä...
     
  15. Riksa494

    Riksa494 Ski-doo Mxz 600, G-Type 494 , Cobra 521, ET 340

    Vs: Vihanti+lähiseutu

    Mites vihannin kelkkailijoilla menee? Itse olen kerran käynyt st1 tankilla ja kahaveelle...reitti suht koht hyvä mutta nyt varmasti parempi koska lunta tullut viimepäivinä aika reilusti :p :p
     
  16. Riksa494

    Riksa494 Ski-doo Mxz 600, G-Type 494 , Cobra 521, ET 340

    Vs: Vihanti+lähiseutu

    onpas täälä hiljaista ::) missäs kunnossa onpi vihannins st1 - ruukki väli? onko sitä hoidettu lanaamalla yhtään? kertokaa muitaki kokemuksii jos joku tänne topicille eksyy :D itse ajoin kamun kaa korvenkylä-kirkonkylä-alpua-lampinsaari-korvenkylä akselin tämän viikonmanantaina ja lunta oli mukavasti reiteillä :p :D
     
  17. polar

    polar Active Member

    Vs: Vihanti+lähiseutu

    hyvässä kunnossa on sitä tälle talvelle lanattukki tai ainakin eilen vielä oli hyvää baanaa
     
  18. KoFFi

    KoFFi Freeride 154"

    Vs: Vihanti+lähiseutu

    Mäntylampi ruukki väliä lanataan tietyin väliajoin joten on yleensä hyvässä kunnossa ;)

    Vihannin päätä ei niinkään lanailla niin monasti tahtoo olla melko patilla.

    Onko alpuasta reittiä mihinkään suuntaan vai loppuuko se sinne?
     
  19. Espi

    Espi Member

    Vs: Vihanti+lähiseutu

    Loppuu alpuassa lumiahon montulle, siitä ei eteenpäin tietääkseni oo virallisia reittejä.
     
  20. X-rene

    X-rene Skandic -13 ACE, GasGas 300EC -15, Suzuki KQ750

    Vs: Vihanti+lähiseutu

    Ruukinpää on pyritty pitämään kohtuu ajokunnossa, ilmoittelen tuolla topicilla kun käyn höylään ruukista mäntylammelle:
    kelkkalehti.com > Nettikelkkailu > Baana > Ruukki-Vihanti-Siikajoki-Lumijoki-Liminka-Tyrnävä seudun urat.
     

Suosittele tätä sivua