Vs: ski-doo elan ja moto-ski spirit

Keskustelun 'Projektit' on aloittanut käyttäjä pake, 29/1/12.

  1. pake

    pake Active Member

  2. pake

    pake Active Member

  3. pake

    pake Active Member

  4. Ahkera

    Ahkera Xrs 800

    Siistin näköstä jälkeä. Itellä samanmoinen rojekti meneillään ja samat kujeet mielessä. Eli maalausta ja muuten käyttöentisöintiä... Onko rullaoita löytyny? Jos on oikein ylimääräsiä niin ehjät kumipyörät kiinnostas minuaki.
     
  5. pake

    pake Active Member

    ei taija kyl ylimääräseks jäähä yhtään rullakkoa. motoskin rullakot menee tohon kaks pyttyseen siinä pyörät halki ja pyörien laakerit tohjona ja hitsuuteltu miten sattuu kasaan..

    mihin on minun viimesimmät postaukset hävinny??
    pitää näköjää uusiks laittaa..
     
  6. pake

    pake Active Member

    tässä kadonneet kuvat uusiks...
    johotukset ja pensalinjat paikallaa
    [​IMG]
    [​IMG][​IMG]
    ohjain rauvat luistiimen terästä..
    [​IMG]
    melkein kasassa..
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    putken tiiviste korollan pako tiivisteestä..
    [​IMG]
    kuomuu vailla.
    [​IMG]
    ja kasassa.
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
     
  7. pake

    pake Active Member

    todii
    joo eli tässä muutama kadonnut kuva tuosta elanista...
    pientä purun alotusta..
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    eilen kävin tallilla oli runko maalautunu yms yms. ja ekat savut otettu!!!
    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]
    ja sit tämmöstä.
    [​IMG]
    [​IMG]
    ja joo kuvat on huonoja...
     
  8. WEE-6

    WEE-6 Member

    Upeat pelit on kummatkin! Mulla on -71 single Elan, eli niitä ihan ensimmäisiä. Keltanen kuomu musta/valkosella raidalla. Pikku puutteita siinä on, mm. nuo ritilät kuomun ilmareikiin. Saako mistään uutena, vai sattusko peräti löytymään sinulta ylimääräisiä? Tarkotuksena on kunnostaa läpeensä, korjata kuomu ja maalata runko, pisteosat ja itse kuomu alkup. sävyillä. Konehan on ikiliikkuja, 247 ei tunnu väsyvän koskaan. Ainoastaan syttypuola ja tulppa on vaihdettu. Kone avattiin sylinterin osalta, mutta laitettiin takasin kasaan, kun oli hoonausjäljet näkyvissä eikä kulumaa missään :D Historia tiedossa, ollut mua ennen sedällä vuosikymmenet, sitten isällä... Nyt pelastin itse.
     
  9. pake

    pake Active Member

    tämmöstä tapahtumaa tänään elanista otettu taas savuja pihalle ei vaan oikeen tuolla tillitsonilla tunnu toimivan. kaks pyttystäkin kävin kaivelemassa esille ja toisella vejolla sekin pamahti tulille samalla irrottelin kaasarin, imukaulan ja pumpun tuohon toiseen elaniin. sehän alko mikunilla toimimaan ihan pirun hyvin.
    [​IMG]

    vähän lisää kasausta ja ensimmäiset koe ajot suoritettu.
    [​IMG]

    mistäköhän mahtas saaha tuohon tillitsoniin uuvet kalvot ja tuon muovi suodattimen?? vois laittaa tuon oman kaasarinsa takasi kunhan löytää nuo osat siihen..
    muutenhan tuo ois enään penkkiä ja jotain pikku näpräilyä vaille valmis paketti.


    kiitosta vain!
    ei ole mitään tietoa mistä saa noita ritilöitä. vai saako enää mistään?
    ei oo valitettavasti meillä noita ritilöitä..
    pitäs joku päivä saaha aikaseks tehtyä tuo kuomun muotti loppuun niin sais tohon kaks pyttyseen uuven kopan.. voi olla että jää kesälle sen teko kyl..
     
  10. paavojaelvis

    paavojaelvis Well-Known Member

    Duellilta ja jälleenmyyjiltä saa Tillukkaan kalvosarjoja, korjaussarjoja ja suodattimia.

    Ritilöitä voi kysellä Thomsenilta http://reproductionvintageparts.com/ tai kattelet ebaysta.

    Edit: seiskaykkösen ritilät näytti olevan 40 taalaa/pari http://reproductionvintageparts.com/page12.php
     
  11. Jutaani

    Jutaani Phazer,Nordic,Olympique,Formula plus,Elan

    Terskis!
    Olis tarve vaihtaa omaan elaniin matto,mites tuo vetoakselin irroitus,eli mitä siellä akselin päässä on?Lukkorengas?
     

Suosittele tätä sivua