xxl-koon varusteet "tanakat"

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä päristelijä, 30/10/06.

  1. päristelijä

    päristelijä Apex xtx

    nyt kaikki isot pojat asiaan vastailemaan. Pitäs uutta varustetta hommata ens kaudeksi. Meille isoille +115kg ku ei aina läydy sopivia varusteita hyllystä niin laitetaan tällänen kysely varusteiden sopivuudesta "lihaville"miten leikkaukset jne...itse kun monesti törmään siihen ettei löydy kokoja tai muuten vaan leikkaus ei passaa vai olenko pyöriny väärissä liikkeissä?? Kokemuksia eri merkeistä olis kiva kuulla isomahasilta ;D Meitä soppakattilan ympärillä pyöriviä taitaa todellisuudessa olla aika monta.
     
  2. revillä...

    revillä... Ski-Doo Rev 600 H.O.

    Totta turiset. Vaikea on löytää sopivia ajoasuja. Itsekkin kokeilin liikkeissä näitä "merkki" pukuja ja niiden isoimmat mallit ei mahtunut päälle sitten alkuunkaan. Sitten tilasin ihan riskillä kokeilematta Sweep K2 puvun ja siitä löyty koko 4*XL. Se istuu aika hyvin päälle vaikka tuo elintasomittari onkin vähän pääsyt kasvamaan. Ja painohan pyörii siellä 115 kilon paikkeilla.
     
  3. Keke

    Keke Well-Known Member

    Suomalaisilta valmistajilta (mp-asu, hanx jne) pitäisi löytyä isompiakin varusteita.
     
  4. päristelijä

    päristelijä Apex xtx

    Joo kyllähän niitä isoja kokoja löytyy mut nyt tarkoitin lähinnä sitä et ku on tuota mahaa niin monet puvut olis muuten sopivia mut mut se maha ja sit jos otat pykälälän isomman niin se käy jo hameesta ja hiansuut roikkuu maassa. On joillaki valmistajilla mallistossa niin sanotut tukevien ihmisten mallit joissa on tosiaan huomioon iso maha. Pitää lähteä jonain päivänä kiertelee liikkeitä niin eiköhän niistä löydy sopivat toivottavasti
     
  5. cranetus

    cranetus ehkä,ehkä ei

    mp-asulta mie oon löytäny semmosen puvun minkä sisälle mahtuu hyvin ja on mukava päälläki.
    Ja painoa ja pituutta löytyy molempiaki jonninverran
     
  6. Keke

    Keke Well-Known Member

    Minä tarkoitin myös että leikkaukset pitäisi olla sopivia.
     
  7. MrBig

    MrBig Polaris Pro RMK 163" ja Indy xcr 440

    ei muutako otat yhteyttä esim. Sinisalolle ja tilaat ihan erikseen itsellesi sopivan puvun...
    kyllä niille aina raha kelpaapi....
    aikaahan siinä saattaapi vierähtää mutta kuiten...
     
  8. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Joop, sinisalolta saapi mittojen mukaan puvun, Tuovimuori ainaki oli tilannu, ja hyä oli kuulema.
     
  9. jussiupn

    jussiupn New Member

    Itsellä on moottoripyöräkäyttöön ostettu Dane-merkkinen goretex takki, kokoa XXXL ja Motodetail (?) merkkiset vedenpitävät housut, samoin kokoa XXXL. Kummassakin irrotettava vuori ja ovat toimineet mp käytössä ja kelkkakäytössä useamman vuoden.
    Kummatkin vaatteet ostin itse Espoossa Frank Nyman nimisestä liikkeestä. Varustepuolella oli miellyttävä tehdä kauppaa ja hintaakin sai soviteltua. ytä hyvää palvelua en ole kuullut kehuttavaksi laitemyynnin puolelta.

    Itsellä pituutta 191 ja painoa 125

    jussi
     
  10. Reimond

    Reimond Cleated tracks

    Hanxilta ainakin saa speciaali "reppu" takkeja.
     
  11. Niko

    Niko Well-Known Member

    minulle löyty winroylta puku ja pituutta on aika paljon ja painoa tarpeeksi ;D
     
  12. Habis

    Habis Enskalla mennään.......

    Mp-asulta löyty itelle passeli asuste tuosta masunkin kohalta, housut xxxl ja takki xxl. Ovat kuoripuku mallia ja takki varsinkin kun on anorakki tyyppinen niin on tilaa keissille!
     
  13. Moizio

    Moizio Lynx RE 800

    Mites paljon teettää lisä hintaa jos tuolta Sinisalolta ottaa mittatilauksena? ???
     
  14. päristelijä

    päristelijä Apex xtx

    Ota ja lähde kierrokselle liikkeisiin ja kokeile erimerkkisiä takkeja. Itsekin kiertelin ja sinisalon takki passas mulle. Takeissa on tosiaan eroja joissaki ei ole repulle (mahalle) tilaa toisissa on ja joissaki taas hiat liian lyhyet yms.. Eiköhän sieltä sullekin löydy mieluinen.
     
  15. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Muistelisin notta normi hinta tais olla, en ole satavarma. Kysy e-mail tai soita niin varmistuu.

    Sinisalo Sport Ltd
    Teollisuustie 2
    FIN 89200 PUOLANKA
    FINLAND
    Tel: +358 (0)20 743 6810
    Fax: +358 (0)8 719 6650
    email: [email protected]
     

Suosittele tätä sivua