Yamaha MM 700:n matto -97?

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä Hartsa1, 25/4/12.

  1. Hartsa1

    Hartsa1 Well-Known Member

    Kaverilla meni matto ko. kelkasta. Muistaako/tietääkö kukaan kuinka korkeaharjanen matto menee heittämällä paikoilleen? Saa tarjota mattoa, jos löytyy...
     
  2. JRT

    JRT Well-Known Member

    Vs: Yamaha MM 700:n matto -97?

    38mm menee heittämällä. 51mm vaihtamalla vetopyörät 8 x 2,52" kokoon.
     
  3. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Vs: Yamaha MM 700:n matto -97?

    Millanen matto siihen sopii, mulla olis jouten tuo 38x365x32 ripshaw..
     
  4. JRT

    JRT Well-Known Member

    Vs: Yamaha MM 700:n matto -97?

    vm 97 mahto olla 345 pitkä, 2,52" jaolla.
     
  5. Hartsa1

    Hartsa1 Well-Known Member

    Vs: Yamaha MM 700:n matto -97?

    Kiitoksia vastauksista. :) Muistelinkin, että tämä on se "perinteinen puolipitkä". JRT, eikö mene 44 matto, tuollainen : 04-9073 38 x 345 cm 44 mm full clip (Teolta)? Paras "lumimattohan" se olis tuo 57...
     
  6. JRT

    JRT Well-Known Member

    Vs: Yamaha MM 700:n matto -97?

    Uskaltaisin valehella että vakiovetareilla raapii kiinni.Hakua käyttelemällä suattaa löytyä varmempi vastaus koska tätä on kysytty sen 100 kertaa :D Mitathan vetoakselin ympärillä ja vetorattaat on ihan samat V-maxeissa, Ventureissa, SRX:ssä, SxR:ssä ja SXViperissä. Tuo on tosiaan se puolipitkä, sama alusta ku venturessa.

    On se 38:kin ihan eri luokkaa umpisellakin kun se vakio Yokohaman mateennahka, joka kylläkin kestää ikuisuuden. Jos löytyy 38 Challenger niin se alle, on luja.
     
  7. SeppoTappo

    SeppoTappo Active Member

    Vs: Yamaha MM 700:n matto -97?

    Moro.

    Mulla on samanvuotinen MM ja kyllä se niin on että 38mm harjaa isompaa jos meinaa laittaa, niin vetarijumppaa on tiedossa.
    Itse korvasin Yokohaman maton Camoplastin 365 x 38 x 3.2 Challengerilla + Lehtimäen pikkujatkoila + telatunnelin itsetehdyllä pikkujatkolla.
    Liukas se tuokin on mutta välttää nokko hyvin pilkkihommiin ja sunnuntaiajeluihin.
     
  8. hanski-58

    hanski-58 Well-Known Member

    Vs: Yamaha MM 700:n matto -97?

    Kyllä sinne alle sopii 44 vakiovetareillakin, läpivetävistä voi joutua nappuloiden päästä niistämään pois puolisenttiä, nän ainakin kaverin Venturessa johon laittelin jatkot 365:een ja matoksi tuli tuo Backgoutry 44...
     
  9. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Vs: Yamaha MM 700:n matto -97?

    Mulla oli 44 matto srx:n alla, millipeliksi meni mutta kyllä se sielä pyöri vajaa 2000km. Toki matto oli meleko rieska ja vetaritki kulahtanu, niinku koko kelekkaki niitten ympäriltä... ::)
     
  10. Hartsa1

    Hartsa1 Well-Known Member

    Vs: Yamaha MM 700:n matto -97?

    Okei, pitääpä kysyä kaverilta paljonko meinas euroja sijoittaa... :) Kiitos vastauksista.
     

Suosittele tätä sivua