Yamaha RS vector 05

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä ProJumi, 16/2/09.

  1. ProJumi

    ProJumi 850 Rmk - 19

    Mitä mieltä olette kyseisestä kelkasta?. Meillä oli kyseinen kelkka parivuotta takaperin. Melkein ainoat asiat jotka otti päähän
    kyseisellä vehkeellä ajaessa oli se, että jäi helposti kiinni ja että keula oli todella (siis todella) kevyt.
    Mutta mitä mieltä olette tästä 05mallista?
     
  2. Sampza

    Sampza Summit 850 expert turbo

    Kyllä se tietenkin jos parivuotta sun iästä laitetaan taaksepäin ja alle laitetaan vector niin ei se ihmekkään ole jos se jää kiinni :eek:
    Noh onhan se hyvä jos keula on todella kevyt niin jaksaa nuorempikin harrastaja punnertaa sen mäenkyljestä..

    itse aiheeseen, eipä ole tullut koskaan vectorilla ajettua.
     
  3. Kake3

    Kake3 Well-Known Member

    Olen omistanut kyseisen laitteen. Empä nyt niin kevyenä sen keulaa pitänyt. Bensaa vei n 16l /100km läpi talven, eikä kulutus paljon vaihdellut. Mukava, vääntävä moottori, heikko alusta (ei kestä ja ajo-ominaisuudet huonot nykymittapuulla). Vanhantyylinen ajoasento. Hyvä tuulisuoja ja kelkan yleinen laatu myös. Penkin päällys on huonosti suunniteltu, minulla vaihdettiin takuuseen kolme kertaa, aina repeää takasaumasta. Tasaisille paanoille mukava peli, ei patikkoon.
     
  4. ProJumi

    ProJumi 850 Rmk - 19

    Ainaki mun mielestä tosi kevyt keula ku mulla jo 30km/h nopeudessa rupes nousee. Ja meillä laitettiin just sen takia koko vempele pois,
    ku meni alusta hajalle. Elikkä niinkuin jo sanoit, alusta ei paljon kestä :p
     
  5. miqwe

    miqwe Xtrim ´14 pro-ACE



    ;D


    Niin siis mitä tapahtui?
     
  6. JRT

    JRT Well-Known Member

    Keulahan tuossa on helvetin painava eikä suinkaan mikään kevyt. Onhan se selvä että se kone painaa. Miksi se sitten keulii mukavasti johtuu alustasta, ei keulan fyysisen massan puutteesta.

    Ite tykkäsin koneesta, mukavasti vääntää ja voimaa oli aivan nokko. Alustakin pelas varsin mukavasti, toki vertailupohjana oli pari sukupolvia vanhemmat käkkylät. Sukset on aivan perseestä, samat sivakat vuodesta -00 ja ikinä ne ei ole hyvät olleet.

    Moottorijarrutushan noissa on melko voimakas 2T-vehkeisiin verrattuna, kait siihenki tottuu. Startti ja pakki on plussaa missä tahansa vehkeessä.
     
  7. vipe92

    vipe92 lynx enduro g-type special,lynx gl250 377 mod

    en oikein usko tohon että keula oli todella kevyt ;D tietääköhän tuo kelkka kunkku ees mistä puhuu tai onko ees kyseisellä laitteella ajanu ;D
     
  8. Mara

    Mara Rev life

    kova jannu ku 9 vuotiaana ajanu niin paljon että pystyy tummosia puhumaan ::)
     
  9. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Kröhöm, ne on ollu Perseestä jo vuodesta -98! *nusnus*
     
  10. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    No eikö se tuosta selviä.. Jos ajaa alle 30:n niin sivakat on maassa, jos ajaa yli, niin yamahan epäonnistunut aerodynamiikka voittaa (lähinnä) moottoriin kohdistuvan vetovoiman ja sukset nousee ilmaan.. :p
     

Suosittele tätä sivua