Yamaha rx-1 mountain?

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä jansback, 19/11/09.

  1. jansback

    jansback ei merkillä niin väliä kunhan on YAMAHA

    millläsiä kokemuksia ihmisellä on kyseisestä kelkasta? mitä huonojapuolia ja mitä hyviäpuolia siitä löytyy? kiitoksia jo etukäteen
     
  2. Sampza

    Sampza Summit 850 expert turbo

    Vs: Yamaha rx-1 mountain?

    Kyllä on mountainin omistajat niin harvassa että saat itse vastata itselles kysymyksiis kuhan lunta tulee ja josko olen oikeen ymmärtäny että sulta ko. kampe löytyy. Mulla on kaverilla tommonen -06 mnt (ei foorumin väkeä), no kirjoittelen kokemukseni kunhan pääsen aikanaan ajamaan sillä..
     
  3. V.T.V

    V.T.V FUCK YOU i drive yamaha!! Turbo Yamaha:D

    Vs: Yamaha rx-1 mountain?

    Mitä kaverin (PeteS) mountainilla ajanu niin kyllä on täpäkkä peli eikä se paino siinä tuntunu ku muissakaan kelkoissa! tiiä sitte mitä ne höpöttää...voiman puute!! ::)

    Kaveri kyllä kertoo varmasti hyvät ja huonot puolet siitä jahka se ensin pääsee tänne foorumille asti! ;)
     
  4. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Vs: Yamaha rx-1 mountain?

    Koska pääsee, siellä on SodMK:n pikkujoulut menossa ;D
     
  5. V.T.V

    V.T.V FUCK YOU i drive yamaha!! Turbo Yamaha:D

    Vs: Yamaha rx-1 mountain?

    Sitte ku sorvi antaa periksi!! No ekkö ole pikkujouluissa??
     
  6. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Vs: Yamaha rx-1 mountain?

    (K)Off,

    emännys reissussa, pitää tuota tulevan sukupolven kelkkailijaa hoitaa, tiiä vaikka tbo mountainin joskus laittais ;)
     
  7. V.T.V

    V.T.V FUCK YOU i drive yamaha!! Turbo Yamaha:D

    Vs: Yamaha rx-1 mountain?

    Nöff

    Joo ja eikä mulle etes ole tullu kutsua vaikka omasta mielestä olen maksanu jäsärin! :-\
    No enkä mie sinne olis etes pääsy ku täälä kans hoietaan nuita tulevan sukupolven kelkkailioita!! ;)

    Saapas näkkee millä sitä enstalvi pöristelhän!! :p ::)
     
  8. paikkari

    paikkari Kelkat on myyty!

    Vs: Yamaha rx-1 mountain?

    Huonosti ootte pohjustanu ku emännänvirkaa hoidatte ;D
     
  9. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Vs: Yamaha rx-1 mountain?

    Kun pohjustaa tähän aikaan vuodesta niin talvella pääsee paremmin reissuun. Muistatko kun silloin olin kotona lapsenlikkana ... ;D"
     
  10. yammu setä

    yammu setä Rx-1 Mountain ja mmax 700

    Vs: Yamaha rx-1 mountain?

    Mulla on -03 rx1 mountain. Sillon kun ostin rx:än siinä oli maailman levveimmät vuotsolaiset paikoillaan ajeli viikon ja tuntu ettei sillä pysty kanttaileen ollenkaan. Otin pois ne niin se oli ku eri kelekka. Pysty kantaileen ku 2puolikkaalla lynssillä. Jokku puhhuu että tuo olis painava röhömy ja kulukee kun juna raiteilla. Mulla ainaki semmoset kokemukset että tuolla pystyy ajamaan ihan niinku muillaki (potku)kelkoilla elikkä sillä pystyy käänteleen/kantaileen ja hyppätelleen ihan miten mielikuvitus riitää.

    Talven kokemuksen ajon jälkeen huonoja puolia on että kun jää kiini niin sillon se on painava! ;D Ja toinen huono puoli telatunneli meni melkein poikki 2500km kohilla. En tiiä oliko käyttäjässa vikaa? Lisää selviää kun tässä saa projekti sivut aikaan.
     
  11. V.T.V

    V.T.V FUCK YOU i drive yamaha!! Turbo Yamaha:D

    Vs: Yamaha rx-1 mountain?

    Niinku PeteS kertoi pientä tarinaa tuossa mountainista niin asiahan on kyllä niin ja kehityskelpoiseksihan PeteS on sitä tekemässä!! :p ::) PeteS:n rojekteissa siitä lisää kuha kamraatti saa ne aluille!! 8)

    Mitä minä voin sanoa tuosta mountainista, niin yllätyin aikalailla mikä oli viiä tuo kelkka!! ;D
    Se ei todellakaan ollu semmonen röhmy mitä asiasta tietämättömät ovat puhuneet niin on täyttä paskaa JA jos jää kiini niin PeteS näyttää mallia miten mountaini lähtee jumista!! ;D Ei oo painava! Ympäri ja sillä selevä, sano pete ku väärin käänty!!!! 8)
     
  12. jansback

    jansback ei merkillä niin väliä kunhan on YAMAHA

    Vs: Yamaha rx-1 mountain?

    Siis kyllä minulla on -07 mountain tallissa mutta kun ostin sen nyt alku syksystä niin en ole viellä oikee päässyt testailemaan, täällä etelässä kun tuota lunta ei viellä ole ollut sen vertaa että olisin omani tallista ulos ajanut... kyllä se tässä jouluntienoilla lappiin raahataan ja testaillaan ominaisuuksia ja sitten kerron täällä foorumilla omia kokemuksia.
     
  13. jansback

    jansback ei merkillä niin väliä kunhan on YAMAHA

    Vs: Yamaha rx-1 mountain?

    tuosta painosta olen ihan samaan mieltä kun faijalla on -04 pätkä rx-1 ja olen minä sillä ajanut eikä ole ollut minun mielestä raskas ajaa vaikka oma paino n.70kg joilla ski-doo miehillä vaan vituttaa kun ei oo oman kuomun alla 4syl 4-t ;D mutta kyllähä toi on sitte tosiaan varmasti painava kun kiinni jää..
     
  14. janzka

    janzka -24 Ski-Doo Freeride 146" TurboR, SW 162"

    Vs: Yamaha rx-1 mountain?

    PeteS, oisko videon pätkää ??? OIS makia nähä ku mountaini etenee 8) :p
     
  15. T-Cat

    T-Cat Well-Known Member

    Vs: Yamaha rx-1 mountain?

    Minä haluaisin nähdä sen kun Pete pyörittää kelkkaa rullaamalla ala/viisto rinteeseen, siis filmillä kiitos :)
     
  16. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: Yamaha rx-1 mountain?

    Menee nyt pahasti offiksi, mutta viime talvena kampesin oman katolleen kääntyneen RX-ykköseni ylärinteeseen takas oikein päin. Ja yksin. Hiki tuli, paikat huusi hoosiannaa mutta kääntyhän se kun käytti omaa massaylivoimaa ;D Sitte ei tosin tarvinnu ajaa ainakaan varttituntiin kun piti palautua urakasta. Alamäkeen ei viittiny kääntää kun olis varmaan pyöriny alas asti samalla vauhdilla.
     
  17. Sampza

    Sampza Summit 850 expert turbo

    Vs: Yamaha rx-1 mountain?


    lisää offia.

    SRMK tunnistatko itsesi?

    [​IMG]

    vitsi,vitsi.. ;D
     
  18. Tasala

    Tasala Sidewinder MTX 153" Maptune stage 4

    Vs: Yamaha rx-1 mountain?

    Eikös V.T.V linkittänyt tänne viime talvena viteota mountainilla pyörittelystä

    edit. löytyhän se ku tarpeeksi etti http://s293.photobucket.com/albums/mm77/sxvilperi/?action=view&current=P1040103.flv
     
  19. SRMK

    SRMK ET 340 Professional '86

    Vs: Yamaha rx-1 mountain?

    Enemmän totuudenmukainen on tämä, vaikken mä noin ruskettunu olekaan:
    [​IMG]

    Mountaini kiinnostais tavallaan itseäkin, tulevaisuudessa. Aika harvakseltaan noita
    missään on näkyny, siis kotomaan kamaralla. Olis mielenkiintosta päästä testaamaan.
     

Suosittele tätä sivua