Yamaha SRX 600cc ja 700cc vikat ja ominaisuudet?

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä PetKOX, 13/2/07.

  1. PetKOX

    PetKOX Member

    Elikkäs yhteenvetona olisi tarkoitus saada kyseisten kelkkojen hyvät ja huonot puolet? Hinta on hieman alhaisempi kuin sxr:ssä...
    Mkä vuosimalli huono, kun jossaki täällä puhuttiin 98:n tyyppivioista mutta ei tarkemmin sanottu mitä eroa.
    Sitten jossakin oli puhetta pitkä ja lyhyt runko alustaisesta? mitä eroa ja kumpi parempi?
    tehoa tuntuu ainaki riittävästi olevan vakiona, lieneekö syynä jokaiselta pytyltä tuleva oma putki?
    Tiettyjä eritysipiirteitä, käyntiinlähtö ongelmia? Onko iskarit huollettavat vai kertakäyttöiset vakiona?
    Erot V-Maxiin?
     
  2. yamahahihhuli

    yamahahihhuli ski-doo mxzx800r-13

    :eek:terve,mulla on tommonen räksä700,-98.meni männänrenkaat lauantaina,mut tais olla itessä vika kun jäi kaasun pumppaus liian myöhää.kannattaa muistaa :p!etupukki on semmonen et kannattaa kyl vahvistaa jos ajat reilulla kaasulla patikkoa.mulla on tossa ainakin huollettavat iskarit.astinlautoihin kannattaa laittaa karhennus/vahvikepalat.ei ajan mittaan jäähytyssysteemit astinlautojen alla murru.ite oon 100kilonen ja laitan kyll heti kun löydän soppelit ;D
     
  3. rudolf

    rudolf Draakkeni -08, Lynx 454 Racing -96

    ;) ;) ;) ;D
     
  4. JanneR

    JanneR Well-Known Member

    Nuo mitään pumppailuja tarvi ainakaan tähänaikaan talvesta. Kyllä siel on bensapuolella vikavikaa jos se narahtaa. Tai sitte edellinen omistaja on joku joka tietää (lue luulee) tietävänsä kaiken vetäny neuloilla kaasarit laihalle.

    Vikana pitäsin kalliiksi tulevia mäntä/kampiakselivaurioita.
     
  5. PetKOX

    PetKOX Member

    Meneekö nuosta männät sitte helposti vai onko kyse kaasarien säädööstä?
    Mikä tämä alustojen välinen ero juttu on? korkea/matala? joku jopa haukku liian matalaa tuulenohjainta/pleksiä?
     
  6. sipa

    sipa yamaha srx 700 vm-98

    pleksi on kyllä pe****ä tuulee suoraan kaulan korkeudelle ainaki itellä (n.185)... mut siittäki ongelmasta päästiin kun leikattiin pleksistä puolet pois  ;D .... itellä ei ainakaan koneen osalta oo ollu mitään probleemaa muistaa vaan et ku laittaa käymään ni ottaa heti imun pois päältä ettei tulpat käryä... ja siellä koneen allahan on se johto nippu jonka kone rapsuttaa ajanmittaan poikki...
     

Suosittele tätä sivua