Pitkän ajan lainaus, mutta naapurissa myös diesel-Dusteri, sanoi ettei noussut lämpö yhtään mutta kun aikansa Wetterillä tutkivat sitä, niin...
Se huolto nyt ei mitään takaa, ainakaan jos liikkeessä tehty. Mulla takuuajan oli kaikki huollot ns. merkkiliikkeeessä ja polttoainesuodatinta ei...
Ja öljynsuodattimen kansi vuoti ainakin itsellä 900acessa kun moottorin lämpötila oli sen sata astetta, toivottavasti on vaihdettu takuuna kaikki...
Kävin paikallisella ihan muissa kuin kelkka-asioissa. Sanoi sitten että laakerien hintoja oli jo katsellut siihen komentajan laatikkoon. Meinasi,...
Ja täälläkin sitä mustaa liimaa näkyy laatikon saumoissa, liimallahan se tietäkseni on kasattu. Enganssit mulla takana telastossa, simmitettiin...
Enganssiin tehty kokonaan uudet simmaukset eilen, tehtaalta oli tullut vissiin tietoa, että laittaa uudet säädöt Komentajaan. Huollossa laittoivat...
Pitäis vissiin nuo easyn tarvikeiskarit simmittää uusiksi. Potkii koko ajan, vaikka jousta löysätty ja pienellä vauhdilla hyppää niin että kuski...
Onko ajettu ollenkaan tekisi mieli kysyä.. simossa ei yhtään. Eikä ole tehty mitään reitille.. ellei joku ole halunnut testata tukivarsiaan muuten...
12.6 näyttää mittari ja keltaista vilkuttaa. Eli aika pessimistinen minun mielestä. Ja tallissa kelkka tällä hetkellä jossa +10 astetta.
Pari kertaa itsekin laitan kelkan johtoon kauden ulkopuolella. Reilun neljä vuotta ollut nykyinen akku. Odysseyn akun mielelläni tunkisin penkin...
Omassa nyt vilkutti punaista. 12.4 näytti mittari. Käyntiin ja 14.3.
Mukavaa videonpätkää työpäivään. :)
Omassa Lynxissä on se pistoke valmiina tehtaalta ja huoletta olen käyttänyt. Toki se liikennevalo on aika pessimistinen, vilkuttaa punaista,...
Onkohan tuo jo ehditty myydä vajaassa neljässä vuodessa..
Jo edellisen 59 aikaan tuttu kelekkamies ohjeisti samaan eli aina vaihde päällä kun moottori käy. Turhaan pyörii yläkerta ilman voitelua....
Erottele nimet pilkuilla.