vm.-97-> Vmaxit

Keskustelun 'Yamaha' on aloittanut käyttäjä XTRacing, 31/1/06.

  1. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: vm.-97-> Vmaxit

    jos nyt muistan aamuisen mittaamisen oikein niin pituus oli 15,7mm
     
  2. Tirpu

    Tirpu 550f REVitin

    Vs: vm.-97-> Vmaxit

    juu tänks..pitääpä lähteä mittailemaan.. :)
     
  3. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: vm.-97-> Vmaxit

    korostan että muistelen... mutta keijolla on vahva tunne ;D jotenkin jäi vaan päähän loppu 5,7
     
  4. v-max600

    v-max600 yamaha rsvector-05 ja phazer500-99

    Vs: vm.-97-> Vmaxit

    mulla vei eilen 600vmaxi 22l/100km reippaalla ajolla eli melkeen kaasu auki kokoajan.
     
  5. Tirpu

    Tirpu 550f REVitin

    Vs: vm.-97-> Vmaxit

    Hei sanokaas mistä saa tilattua 600 v-maxiin sen pakoputken keskipätkän ja pakosarjan väliin tulevan tiivisteen?ku en duelilta ainakaa löytäny tai sit oon vaa nii sokee.. :)
     
  6. jutila

    jutila Jamaha ei pamaha

    Vs: vm.-97-> Vmaxit

    Meet vanhan tiivisteen kanssa autotarvikeliikkeen varaosatiskille ja pyydät ettimään lähelle samanlaista. Jossaki sitikassa on melkeen, muttei just samanlainen. Sisähalkasia aavistuksen liian pieni, mutta vähän naputtelemalla saa paikalleen ja maksaa huomattavasti vähemmän ku alkuperänen.

    E:ja ota vaikka vielä se varaosanumero ylös. Itelläki pyöri pitkään tallissa se pussi, että ois muistanu sen koodin tänne kertua, ettei tartte tätä sammaa asiaa aina kerran kahessa viikossa arpua. ;D
     
  7. Tirpu

    Tirpu 550f REVitin

    Vs: vm.-97-> Vmaxit

    jep näin täytyy toimia..laitan tänne sen numeron jos nyt löydän lähellekään käypästä tiivistettä.. joko laitoit tulemaan sen polttoaineanturin? :)
     
  8. Tirpu

    Tirpu 550f REVitin

    Vs: vm.-97-> Vmaxit

    dodii nyt on tiiviste haettu kiitti jutila vinkistä!laitan nyt tän varaosanumeron tänne niinku oli puhetta eli:038-256521 ja tän mukaan käy seuraaviin kulkineisiin:citroen,peugeot,fiat ja volvo.kyllä noilla jo pitäs löytyä. :)
     
  9. ppm

    ppm Member

    Vs: vm.-97-> Vmaxit

    mitkä on vakio jouset vmax 500 xt 99 1. ja 2. variaattoreissa,tuossa mustat jouttet joissa molemmissa pinkki pilkku,??? ???
    liikkeelle lähtö jossain 4000 paikkeilla mutta tuntuu ettei huippu nouse kuin 100km\h ja kierroksia päälle 8000.
    1.kytkimestä näkee ettei oo noussu ku vajaat 3cm lautasten yläpinnasta alaspäin,
     
  10. ppm

    ppm Member

    Vs: vm.-97-> Vmaxit

    ihmetyttää miksi ne viivat on sielä pumpussa ja ohjekirjassakin ellei niistä katsota pumpun oikeaa säätöä,oman kelkkani vaijeriin ei edes saanut noin suurta välystä,
     
  11. miikak

    miikak Vmax 700 144"

    Vs: vm.-97-> Vmaxit

    Itse säädin vaijerista sen välyksen ohjeen mukaan niin samalla sattuu nyt täys kaasulla viivat kohilleen. eli säädät sillee et täysi kaasulla viivat kohilleen niin toimii  ;)
     
  12. Tirpu

    Tirpu 550f REVitin

    Vs: vm.-97-> Vmaxit

    mulla ois taas repullinen kysymyksiä.. :) Alotetaan vaikka siitä että minkä kokoset on tossa mun patikkohakkurissa(v-max 600 -97)tyhjäkäynti ja pääsuuttimet?ja onko minkälaisia kokemuksia että miten pienillä suuttimilla kärsii ajaa ettei käy hassusti ja että toimis vielä ihan normaalisti?ja sitten että missä asennossa sen sokan pitää olla siinä kaasarin luistissa?ja sitte vielä sellasta että lähteekö nuo tulpanjohdot pyörittämällä tosta puolasta?ku itellä ainaki niin tiukassa että tuntuu että johto katkeaa ennemmin ku lähtee pois..eiköhän tässä taas yhelle illalle ole tapeeksi.. :D
     
  13. ecl

    ecl Yamaha Vmax 700 Triple

    Vs: vm.-97-> Vmaxit

    mulla ei ainakaa ollu kuussatkussa vaihdettavat tulpanjohdot eli joutu hajottaan puolan ja sitten jesarilla kiinni
     
  14. jutila

    jutila Jamaha ei pamaha

    Vs: vm.-97-> Vmaxit

    Totallyamahasta löyty jostain nuo vakio suutinkoot ym. Nitkuttelin varsin omastaki puolasta nuita johtoja ja aika kiinteällä asennuksella vaikuttivat olevan.

    E: http://www.totallyamaha.com/snowmobiles/AAATuning%20Chart/Specs.htm
     
  15. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: vm.-97-> Vmaxit

    OT: Nyt jos joku haluaa päästä nopeasti eroon v-maxista (ei kalliita) niin otahan yhteyttä. ;D
    Tuoreöljyvoitelu oltava kunnossa ja 500cc koneissa männät täytyy olla vaihdettuna...
     
  16. malsu

    malsu Member

    Vs: vm.-97-> Vmaxit

    Onko kenelläkään kokemusta kun 700:sesta sxr:sästä,meni mäntä(kytkimen puoleinen),aj 7000km,ja näiden koneidenhan pitäisi olla lähes ikuisia.
    Öljyä näyttäisi saavan ja muutenkaan ei syytä löydy,bensan saannissa oli ongelmaa aikaisemmin,mutta eri sylinterissä.
     
  17. SKum

    SKum 600 yamaha vmax xtc 345

    Vs: vm.-97-> Vmaxit

    Tietääkö kukaan et minkä kokonen on tuo ylempi ja alempi hammasratas on tuolla ketjukopan puolella. Ja minkä kokoset hammasrattaat (sekä ylempi ja alempi) ja minkä mittanen ketju kannattaa lyödä sinne ketjukoteloon ku haluaisin hieman tiheämmän välityksen kelkkaan ku tuntuu hyytyvän tuolla umpisen puolella.
     
  18. miikak

    miikak Vmax 700 144"

    Vs: vm.-97-> Vmaxit

    Mitenkä on lämmitetty ennen ajoa? öljy pumpun säätö?
     
  19. Okoume

    Okoume viper 02

    Vs: vm.-97-> Vmaxit

    Minkä näkönen se mäntä. Kannattaa se rikon syy selvittää ennekö laittaa uudet osat paikalleen. Stefat voipi olla yksi syy.
    Oliko käynti tai muita häiriöitä ennen särkymistä?
     
  20. Tirpu

    Tirpu 550f REVitin

    Vs: vm.-97-> Vmaxit

    Hei sanokaapas onko näissä v-maxeissa tappokatkasija tossa kaasukahvassa vai onko se vaan huhu mitä kuulin ku ei mulla ainakaa mee siihen muita johtoja kun kahvalämppärinjohdot.aika outo juttu että kun kääntää tangon oikeelle linkkuun nii ei ota kaasua ihan kun vetäisi just sen tappokatkasijan päälle.. pitää johtoja varmaan lähtee katselemaan..


    E:Ainii ja sitte piti kysyy sitä että mikähän lie kelkassa ku välillä paukahtelee kun ampus tykillä polttaa vissii putkessa ja se vika tuli reitillä ihan yhtäkkiä.. :mad: ite en oo hirveesti noiden kans pelautunu ku vasta eka kelkka menossa mutta jospa tääl joku tietäis ratkaisun mun onkelmiin.. ;)
     

Suosittele tätä sivua