2003 AC F7 EFI hyytyy täydestä laulusta

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä MaRsYr, 11/2/12.

  1. MaRsYr

    MaRsYr Member

    On pari kertaa tehny sen, että ilman mitään varotuksia sammuu täydestä laulusta... Pari kertaa on auttanu et poltteli tupakin ja sit ku veti narusta, niin ei mitään vikaa ja meno jatku... Nyt se teki saman viimisen kerran eikä millään vitulla käymään. Kipunaa tulee ja pa-pumppu otettiin irti ja koitettiin sitä pöydällä niin oli melko hengetön... Onkohan mulla vika siinä pumpussa vai tietääkö joku viisas kertoa miikä mahtaa kissaa vaivata...?
     
  2. Eemeli

    Eemeli AC M9ss 162", SnoPro1T, F5/8mod WC, Sabercat

    Vs: 2003 AC F7 EFI hyytyy täydestä laulusta

    Oletko huomannu että tekeekö vain silloin ku tankissa on vähän pensaa?

    Nimimerkillä: Saman oireista vikaa etsinyt kissojen ja koirien kanssa. Eikä se sitten kovin kummonen vika ollukkaa.
     
  3. MaRsYr

    MaRsYr Member

    Vs: 2003 AC F7 EFI hyytyy täydestä laulusta

    Juu, nytkin oli puoli tankkia jäljellä... Kerro ihmeessä mikä sulla oli syypää!!!! :eek:
     
  4. Eemeli

    Eemeli AC M9ss 162", SnoPro1T, F5/8mod WC, Sabercat

    Vs: 2003 AC F7 EFI hyytyy täydestä laulusta

    Bensa heiluu/liikkuu sielä tankissa. Täyskaasulla ja vielä jos keula ilmassa menee aineet tankin perälle ja löysätessä ne junttaa etuseinää. Sitä varten sielä tankissa on 3kpl imu ottoja. Niitten ottojen pitäs automaattisesti sulkeutua jos ei ole pensaa siittä tarjolla.

    Mulla oli vika että yks niistä pensan otto paikoista tankissa ei menny kiinni tilanteessa jossa ei saanu pensaa siittä. Eli vetas ilmat sen kautta. Ruiskukoneet hyytyy heti ku vetasee ilmaa. toinen mahollisuus on että se otto on jotenki huonosti sielä ja on pinnalla.

    Vaan nyt ku lukasin tuon sun tekstin tarkemmin niin saattaa tuo vika olla pumpussakin.
     
  5. MaRsYr

    MaRsYr Member

    Vs: 2003 AC F7 EFI hyytyy täydestä laulusta

    Niistä imuhärpäkkeistä... Mulla ei ollu ku 2 siellä tankissa ??? Onko mitään kepposkonstia millä sen sais uudelleen käymään maastossa jos se pääsee haukkaan ilmaa? Eiköhän sen pa-pumpun pitäis pyöriä jos sille syöttää virtaa... Toi vaan naksahti, muttei jaksanu lähtee pyöriin...
     
  6. Eemeli

    Eemeli AC M9ss 162", SnoPro1T, F5/8mod WC, Sabercat

    Vs: 2003 AC F7 EFI hyytyy täydestä laulusta

    Ahaa. No sitten se vika on varmaanki siinä pumpussa. Kyllä sen pitäs pyöriä. Normi 12V DC pumppu se on. Kulutus noin 3A
    Saatto olla et joissain vain 2 niitä imuja.

    Mulla muuten olis vakio pumppu jouten. ;)
     
  7. Mr. El Maco

    Mr. El Maco Yamaha SW440

    Vs: 2003 AC F7 EFI hyytyy täydestä laulusta

    En tiedä, saako sen pumpun purettua, mutta voisko siellä sisällä olla jotain mikä sen jumittaa.. -03:ssa on kaksi sihtiä.. Mulla takimmainen ei meinannu pysyä pinnan alla ja lisäksi letkut alkoi murentua. Ihme kyllä, huomasin sen ennen kuin pumppu sai murusia sisäänsä..
     
  8. MaRsYr

    MaRsYr Member

    Vs: 2003 AC F7 EFI hyytyy täydestä laulusta

    Mulla oli kummatkin sihdit kunnossa ja bensaa letkut täynnä, eli en jaksa uskoo et olis päässy roskia pumppuun... ehkä...
     
  9. havini00

    havini00 Yamaha Sidewinder L-tx 137 , ski-doo tundra -88

    Vs: 2003 AC F7 EFI hyytyy täydestä laulusta

    Mulla oli vielä viimetalvena ajossa tuollainen -03 F7, siinä pumppu aina joskus jäätyi, jos tankissa oli vähän bensaa, tosin sinun tapauksessahan tämä ei voi olla, koska sammunut ajosta, kerran teki mullakin täyden stopin niin irroitin siitä tankinkupeesta sen metalliliittimen, johon bensaletku tulee ruiskulta niin sen liittimen sisällä oli musta kuminpala, jos tukki koko bensakanavan, tämän kun poistin niin toimi niin kauan, mitä kelkka minulla oli ja ajettu oli jotain 11 tkm. kumin pala oli irronnu joko pumpun siivistä tai jostakin pumpusta lähtevästä letkusta.
     

Suosittele tätä sivua