380 gtx revi pakki hyppii päälle itekseen ????

Keskustelun 'Ski-Doo' on aloittanut käyttäjä Thuuumas, 3/1/08.

  1. Thuuumas

    Thuuumas Axys PRO RMK 800 H.O. 155” LE

    Juu ei itellä mutta tutulla värkkää GTX:ä sillälailla että nakkelee pikku kierroksilla ajettaessa pakin vauhdissa päälle
    (eli siis kone alkaa pyöriin toisin päin).
    Kyselisin mikä mahtaa olla vikana ja miten sen saa korjattua???
    Nyt on ainoa mitä on tehty ollaan napattu pakin pistoke irti jolloin pakki ei toimi ja kelkalla pystyy ajamaan aivan täysin, mutta vain eteenpäin

    Auttakaa ongelmaista ???
     
  2. vetopyörä92

    vetopyörä92 trailer & shit rmk

    Mulla teki ihan samallailla. Sielä on ehkä päässy jotain kosteutta johonkin. Minulla lähti vika pois kun vähän aikaa järven selällä paineli hanat auki. Eiku testaamaan :D
     
  3. Thuuumas

    Thuuumas Axys PRO RMK 800 H.O. 155” LE

    pitääpä kokeilla josko se jo pelais.. Kosteutta ittekkin epäilin syylliseksi..
     
  4. jason_20

    jason_20 Well-Known Member

    Kaverilla oli myös fööni revissä sama vika, ja silloin ei kuulemma nakellu pakkia päälle kun oli pitkät päällä, näin muistaakseni
     
  5. Kamppi

    Kamppi Well-Known Member

    Tuli vain mieleen josko sinne näppäinpanelin sisään olisi kosteutta tiivistynyt sen verran jotta ohjaus "luulee" että pakin pitääs heittää päälle.
     
  6. Thuuumas

    Thuuumas Axys PRO RMK 800 H.O. 155” LE

    Kiitokset vinkeistä :) kokeilemma....
     
  7. Anssen

    Anssen MXZ X-RS 600 E-TEC '10

    Mullakin oli tossa 550 föönissä sama homma. Jotain kosteudenpoisto ainetta suihkuttelin vähän sinne liittimiin niin on toiminu..
     
  8. SNOW-CRUISER

    SNOW-CRUISER Snow Cruiser -66

    Ei oo minulla tehny ainakaan vielä. Muutakuin ajaessa kun jalka osuu pakkinappiin kesken ajon.
     
  9. juse

    juse x-rs 600

    Voi siitä myös olla tyristori menny paskaksi.
     
  10. Kallone_

    Kallone_ Well-Known Member

    Sittenhä siitä hyvää tulis jos ajaa esim. 100km/h ja lyö pakin päälle ;D ;D ;D
     
  11. Vilho

    Vilho freeride

    Eihän siinä käy mitää, koneesta laskee kierrokset siihen "oikeaan" kohtaan.
     
  12. himotas

    himotas Well-Known Member

    eihän se tietty haittaa jos ois vaikka rossi raalla ja just pöydän nokalla lataa pakin päälle ;D ::)
     

Suosittele tätä sivua