500 XC, matto kulunut oudosti sisäpuolelta

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä Hankisääski, 13/11/06.

  1. SixSixOne

    SixSixOne Well-Known Member

    Ja minulla ko. matto oli aina samassa kelkassa ja lisäsäiliö alhaalla. Tuon säiliön osumisenhan näkee kun käyttää hakaneulat ja kierrejousen pois ja painaa telaston pohjiin. Minun silmään osuu myös tuo että lisäsäiliön tekstit menee väärinpäin kun lisäsäiliö on alhaalla. Walkerissahan oli ohuempi lisäsäiliö kuin foxeissa jos muistan oikein. Ja nuo tangot siihen foxin lisäsäiliöön vaan vastaa jos joku vastaa, mutta tuosta kulmasta ei erota tankojen etäisyyttä. Minulla sillon etupukin yläsilmään kului ihan tasanen kohta tuosta matosta..

    Aloittajalle: kaytä ne jouset irti ja tutki vastaako ja käännä lisäsäiliö alapuolelle ja tutki vastaako. Ei mene kauaa ja vastauksen saa nopeammin ja varmemmin kuin että alat päättelemään jostain foorumispekuloinnista.
     
  2. Hankisääski

    Hankisääski Vintage

    juuh, muutenkin aikomuksena huoltaa iskarit tms, niin tuleepahan tuokin asia kunnolla tutkittua, jahka pääsen kelkan luo. Sitäpaitsi kaikenlainen spekulointi on kivaa ;)
     
  3. Fiiberi

    Fiiberi Guest

    Ja se on varma että lisäsäiliössä näkyy kulumisjälki jos matto on siihen ottanut.
    On noita ollu mullaki matoissa, kovassa vauhdissa painaa maton kuopalle tuolla teltunnelissa ja vastaa iskarinkorvalliseen.
     
  4. inoj

    inoj ei kelkkaa

    Voi olla tosiaan se kun ajetaan kovaa,matto rupeaa hieman "lepattamaan"ja silloin vois ottaa etupukin iskarin yläpäähän kiinni.luulisi että siihen auttaisi maton kiristys.Tämä on vain arvailua ???
     
  5. zzracing

    zzracing Lynx RE 850 -19, E-Tec 600 3300


    Täysin samaa mieltä ja samoin kävi myös meikäläiselle-> lemmarit yms. romut olivat hyvinkin siipeensä saaneita ja säiliö irti kun oli huollossa lipsahtanut iskari juurikin noin päin -> Pollessa aina poikkeuksetta lisäsäiliö alapuolella ja tämä tarina on tosi ainakin 00-06 mallit!!!!!!!!!!
     
  6. mikkkeli

    mikkkeli arcticcat F6 -07

    Itellä on 500xc ilman lisäsäiliötä ja kulunu samalla tavalla. Mitä olen tuota tutkinu nii se matto osuu etupukin iskarin pääähän sillon kun alusta on lähellä pohjaamista tai pohjaa ;) korjailkaan jos oon väärässä.
     
  7. slater

    slater pimpattu nytro

    Koin männä talvena kyseisen oireyhtymän omassa kamppeessa. Kelkka g-type lynx. Tulimma tarkastelun jälkeen tulokseen, jotta kivi oli kiilautunut vetoakselin rattaiden väliin ja kihnuttanut jäljet mattoon. Jos ei tunnu loogiselta maalaa maton sisäpinta ja katso mihin maalia jää alustassa. Nähtävästi ottaapi kiinni mihin maalia on telastossa tarttunut.
     

Suosittele tätä sivua