700 Kone ?

Keskustelun 'Arctic Cat' on aloittanut käyttäjä Oltsii, 1/3/08.

  1. Oltsii

    Oltsii Ski-doo summit 800

    Olen harkinnu kelkan vaihtoa, onko toi 700 kone minkälainen? Joko siinä on vääntöä alakieroksilla,kulutus jne. Kelkka ois vm 00 powerder special
     
  2. zmpy

    zmpy Well-Known Member

    Moi
    Mulla oli tollanen PS aiemmin... tosin hajonneen koneen vuoksi piti risteyttää Wildcatin 700 koneen kans, että sai toimivan. Vääntöä siinä oli minusta ihan riittävästi... tahto repiä mutkista, että tuntu olo kukkakepiltä tangossa roikkuessa. Matto siinä oli se 345 challenger 5 sentin harpulla, mutta se oli minusta aika liukas. Pitoja ei reitillä tahtonu löytyä, kun oli niin pehmeät laput. Umpisella oli ihan kiva, kun laitto vuotsolaiset suksiin. Alkuperäsillä lirmuilla se oli aika hanakka sukeltamaan.

    Bensaa menee kaikki mitä laittaa.. kulutuksia ei ehtiny tarkemmin laskea, kun kosahti rempattu kone vajaan 500 kilsan jälkeen valmistusviallisen männän vuoksi.

    Projektit osiolta pitäs löytyä otsikolla Powder Special raadosta kelkaksi topikki, josta löytyy sen minun kelkan kohtalo. Se oli tosiaan aika heikolla hapella hankkiessa, kun oli aika säälittä ajeltu vesicrossia jne. Samainen 700 kone mulla on nyt tuossa Wildcatissa, mutta ei ole vielä kokemuksia lumilta sillä, kun piti tänne lumettomaan maastoon muuttaa.

    Kato eturunko hyvin ostaessa, ettei oo ratkeamia. Ja kytkin tuossa 700 koneessa on aika lujilla yleensä, joten kato sekin.
     

Suosittele tätä sivua