ajolasien linssien väri? (JA muuta asiaa ajolaseista )

Keskustelun 'Varusteet' on aloittanut käyttäjä Hörhö, 7/1/06.

  1. espeni

    espeni Well-Known Member

    Vs: ajolasien linssien väri? (JA muuta asiaa ajolaseista )

    Itsekin noita Smith:in Snow Option OTG Turbo tuuletin laseja käpistelin liikkeessä, 159e pyynti. On siinä kyllä hyvä hinta saatu integroidulle tuulettimelle, muutoin runko ja linssi on tismalleen sama kuin Smith Option OTG:ssa jotka saa 40e. Pakko ollakin toimivat. Ilmeisesti uutuus maksaa.
     
  2. Jani Sipola

    Jani Sipola Presidentti Ylläpitäjä

    Vs: ajolasien linssien väri? (JA muuta asiaa ajolaseista )

    Tuo on ihan sama tuuletin ku tuo 509, erillä leimalla.
     
  3. team_mb

    team_mb Guest

    Vs: ajolasien linssien väri? (JA muuta asiaa ajolaseista )

    Kellään kokemusta noista? http://www.24mx.fi/kelkka/p/scott-hustle-sx-hyd-arcade-sky/14681/kelkkalasit/k258/ tai http://www.24mx.fi/kelkka/p/scott-hustle-sx-ptc-white-sky/14687/kelkkalasit/k258/
    Sinisillä vissiin näkee epätasaisuudet..kirkkailla tähän asti ajanu ja vähän väliä lasit roikkunu kaulassa.
    Lähinnä testiks testaisin toisia.
     
  4. H-pux

    H-pux SBA 650

    Vs: ajolasien linssien väri? (JA muuta asiaa ajolaseista )

    HaberVision lienee tuulettimen valmistaja. Jokatapauksessa mulla vähentänyt huurtumista merkittävästi.
     
  5. anddi77

    anddi77 AC XF8000 CrossCountry -14

    Vs: ajolasien linssien väri? (JA muuta asiaa ajolaseista )

    Joo, tiettyyn pisteeseen asti. Välillä huurtuu, mutta se huurre pysy kirkkaana, eikä mene niin sameaksi kuin normaalisti. Mulla oli ongelma huurtuminen nimenomaan sisäpuolelta kun kuonokoppa pitää ulkopuolen kunnossa ja tuolla ja istuvilla laseilla ongelmaa korjaantui
     
  6. 1tas

    1tas Lynx RS 600 -14

    Vs: ajolasien linssien väri? (JA muuta asiaa ajolaseista )

    Jos mahdollista, niin suosittelen testaamaan sinisiä linssejä ennen ostoa. Silmissäkin kun tuntuu eroja olevan. Jotkut näkee sinisillä linsseillä ilmeisen hyvin epätasaisuudet, mutta ainakaan minä en niitä tuon värisillä linsseillä mitenkään hyvin erota.
     
  7. team_mb

    team_mb Guest

    Vs: ajolasien linssien väri? (JA muuta asiaa ajolaseista )

    Pitää vissiin käydä liikkessä testaamassa ja vertaamassa hintoja.
    Sekin vaa rasittava ko sisälle menee nii aina myyjä tulee selittään jostain :mad:
     
  8. Jazzmaster

    Jazzmaster 600cc 144" tourinki revi

    Vs: ajolasien linssien väri? (JA muuta asiaa ajolaseista )

    Pitääpä hakee testiin se tökötti. Kun ei innosta vielä 160€ pistää niihin tuuletinlaseihin, ainakaan vielä..
     
  9. Dragon600HO

    Dragon600HO Guest

    Vs: ajolasien linssien väri? (JA muuta asiaa ajolaseista )


    Lukaskaapa MK-lehdestä mitä sinisistä linsseista sanotaan ennenku laitatte niitä.
     
  10. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: ajolasien linssien väri? (JA muuta asiaa ajolaseista )

    Oma kokemus on että kirkas aurinko niin silloin toimii ok muuten kuraa...
     
  11. TEPI

    TEPI Well-Known Member

    Vs: ajolasien linssien väri? (JA muuta asiaa ajolaseista )

    itse aina ajanu sinisillä, luin sit tuon mk-lehden jutun ja kävin ostaa keltaiset linssit. kyllä aika paljon paremmat pilvisellä kelillä, näkyy töyssyt paljo paremmin! :)
     
  12. anddi77

    anddi77 AC XF8000 CrossCountry -14

    Vs: ajolasien linssien väri? (JA muuta asiaa ajolaseista )

    Elä laita sitten liikaa sitä :) muutama tippa per puoli riittää hyvin. Kovemmalla pakkasella se voi jäätyä jos on liikaa.
     
  13. anddi77

    anddi77 AC XF8000 CrossCountry -14

    Vs: ajolasien linssien väri? (JA muuta asiaa ajolaseista )

    Mulla on nyt vaaleanpunainen testissä ja toiminut mun silmille parhaiten, keltaisella metässä kun on kontrastia ympärillä näkyi hyvin, mutta pinkki toimii kohtuu hyvin paikassa kuin paikassa mun silmille.
     
  14. Hene123

    Hene123 Polaris FST

    Vs: ajolasien linssien väri? (JA muuta asiaa ajolaseista )

    Ihme kuraa nää Scottin linssit kun jo kolmesta linssistä irronnu se sisempi linssi. Ei oo mitenkään kaltoinkohdeltu. ???
     
  15. Dragon600HO

    Dragon600HO Guest

    Vs: ajolasien linssien väri? (JA muuta asiaa ajolaseista )

    Nuita turboja on taas hyvin saatavilla --> www.lasiturheiluun.fi
     
  16. JusuN

    JusuN Well-Known Member

    Vs: ajolasien linssien väri? (JA muuta asiaa ajolaseista )

    Terve!

    Heräsi kiinnostus Scott xi89 Enduro Tc laseista. Onko porukalla ollu tollaset oston arvosia ja muuten hyviä? Meneekö huuruun helposti? Suojaako hyvin?

    Tuolta Spare Wheelistä löysin edullisimmat nopeesti googlaamalla ja suomesta. Tossa linkki: https://sparewheel.fi/product_info.php/cPath/1_24_575/products_id/4649

    Jos tiedätte tai löydätte jostain suomesta tai muuten jostain paikasta josta helppo tilata tollaset lasit halvemmalla niin kertokaa ihmeessä!
     
  17. stm

    stm Well-Known Member

    Vs: ajolasien linssien väri? (JA muuta asiaa ajolaseista )

    Perus varmasti toimiva lasi. Itellä aina varmana varalasina reissussa. Oranssi linssinen valkorunkonen itellä. TLD kypärän kanssa tosi bueno!
     
  18. jorma79

    jorma79 arctic pussy cat xf800 mod:)

    Vs: ajolasien linssien väri? (JA muuta asiaa ajolaseista )

    eittei vaan ois ollu kuivauskaapissa tai moottoritilassa sulamassa?mulla irtos kans sisempi ulommasta ku oli liiankauan kuivauskaapissa :)
     
  19. sampha

    sampha Well-Known Member

    Vs: ajolasien linssien väri? (JA muuta asiaa ajolaseista )

    Kumpikas noista scott:n laseista olisi parempi, thermamax vaiko tuo enduro tc? Vai onko eroa?
     
  20. ertsi

    ertsi -11 GTX SE 1200 4-TEC & -84 5900 GLX

    Vs: ajolasien linssien väri? (JA muuta asiaa ajolaseista )

    Tohon Thermamaxiin ei ole varalinssejä, ja Enduroon on saatavilla vaikka mitä väriä.
     

Suosittele tätä sivua