Esnikaudelle ruotsiin ajamaan

Keskustelun 'Baana' on aloittanut käyttäjä snowmad, 21/4/10.

  1. snowmad

    snowmad ;)

    :)

    _Noniin. Nyt on tämänkauden ajot ajettu ja aika alkaa suunnittelemaan ensikautta!

    Tarkoitus olisi viikoille 10-11 vuonna 2011 lähteä ruotsiin esim. Åre:n ajelemaan freeridea eli lähteä laskemaan isoja mäkiä ja hyppimään uskomattomista hyppyreistä. Tarkoitus olisi saada myös hyväporukka ja sitoutunut porukka mukaan. Aloitan tämän topikin nyt niin ei ainakaan tule liian myöhään kenellekkään.
     
  2. snowmad

    snowmad ;)

    Vs: Esnikaudelle ruotsiin ajamaan

    Noniin pakollinen mielenilmaus. Eiku emännältä lupia kyselemään ja matkakassa auki nordeasta ;D . Polttelee jo nyt aika reilusti vai mitä..
     
  3. snowmad

    snowmad ;)

    Vs: Esnikaudelle ruotsiin ajamaan

    Nonii no sieltä tulikin kommenttia ajoreiteistä etc ja nimen omaa ylämäkeen eikä alamäkeen mun moka. Niin tosiaan hyppimään ja ettimään oikeita umpisia. Toisaalta kyllä sinne reittienkin tallaajat lähtee reittejä tallailee mutta ei todellakaan ole sellaisen reissun tarkoitus.
     
  4. Puppe

    Puppe BackyardKing

    Vs: Esnikaudelle ruotsiin ajamaan

    Vieläköhän Team_Ice_Racing järjestää miittinkejä?
     
  5. JRT

    JRT Well-Known Member

    Vs: Esnikaudelle ruotsiin ajamaan

    Ite ku olen vain muutaman kerran tuolla käyny niin oon löytäny vain sellasia mäkiä jokka loppuu joskus. Sellasta loppumatonta mitä ei tarttis ajjaa alamäkhen en ole nähäny. Ollaan etitty usiammasta paikasta mutta aina on pitäny ajaa yhtä monta metriä alas ko mitä on menny ylös vaikka oishan se nokko hauskempaa luukuttaa luistit katossa loppumatonta ylämäkiä. Mihinkähän sitä päätyis? Ei ainakaan huipulle, koska sit se ei ois loppumaton.

    Ja sen voin kans sanua että ko tarpeeks pitkä ja kalteva on se mäjes, niin palion enemmän se alastulo pelottaa. Ainaki minua. Ja krapulaista McX miestä.
     
  6. snowmad

    snowmad ;)

    Vs: Esnikaudelle ruotsiin ajamaan


    Ja sen voin kans sanua että ko tarpeeks pitkä ja kalteva on se mäjes, niin palion enemmän se alastulo pelottaa. Ainaki minua. Ja krapulaista McX miestä.


    HEh.. mut eikös se suomenlakikin kiellä rapulassa ajelun :D no ei vaiskaan. mut mää kyllä henkilökohtaisesti tykkään hyppiä mojovia hyppyjä ja tätä varten kesällä sitten tehdäänkin kelkasta tähän touhuun sopiva menopeli :D
     
  7. JRT

    JRT Well-Known Member

    Vs: Esnikaudelle ruotsiin ajamaan

    Krapulastaan huolimatta kyseinen sankari puhalsi poliisin pilliin nollat. Voi kait sitä täristä ja tutista vaikkei oiskaan enää romillea veressä.
     

Suosittele tätä sivua