Facebook

Keskustelun 'Vähemmän kelkkailuun liittyvä jutustelua' on aloittanut käyttäjä Puppe, 5/1/08.

  1. mikkopo

    mikkopo Well-Known Member

    Vs: Facebook

    Foorumi lakkoja tullee välillä suunnittelemattaki,huomaamatta...

    Mulla taitaa tulla ens talveksi kelkkalakko,perkala. :(
     
  2. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    Vs: Facebook

    joo ja vuosi ilman tupakkaa, kuukausi ilman ajokorttia, kuukausi ilman partakonetta, viikko ilman essolla käyntiä jne ;D

    me ivalolaiset ollaan niin kokeilunhalusta sakkia.. tietää sitte jos sotatila puhkeaa ni miltä se tuntuu olla iliman jotaki tarpeellista
     
  3. Jollikka

    Jollikka Yamaha Raivo

    Vs: Facebook

    mukana ollaan ;D tuskin on kovin vaikeaa :D
     
  4. samujeti

    samujeti Ski-oo summit T3 154", Ski-doo Cheyenne

    Vs: Facebook

    Joo se on seuraavaksi par viikkoa ilman ruokaa! vettä ja kauraryynejä saa syyä! ;D
     
  5. mikkopo

    mikkopo Well-Known Member

    Vs: Facebook

    Tuota mulla on kestäny jo pari vuotta!
     
  6. samujeti

    samujeti Ski-oo summit T3 154", Ski-doo Cheyenne

    Vs: Facebook

    ja sen kyllä huomaa! ;D ;D ;)
     
  7. Maunusjokke

    Maunusjokke Lynksi

    Vs: Facebook

    saateri, ei oo enää monta tuntia ! ;D
     
  8. paikkari

    paikkari Kelkat on myyty!

    Vs: Facebook

    Koittakaahan olla vuosi runkkaamatta ;D
     
  9. mikkopo

    mikkopo Well-Known Member

    Vs: Facebook

    Äläpä räkytä... ;D
    Kotona vallitsevasta vilskeestä päätellen tuo vois onnistuakki mutta silti liian kunnianhimonen yritys mulle!
     
  10. samujeti

    samujeti Ski-oo summit T3 154", Ski-doo Cheyenne

    Vs: Facebook

    niin muut runkkaamatta ja mikki vois kokkeilla että ei tekis vuoteen niitä vilisiöitä sinne kotia ;) ;D
     
  11. Hemikoo

    Hemikoo Sidewinder xtx se 137", SXR 700

    Vs: Facebook

    http://www.facebook.com/group.php?gid=129376877099102&v=info tuommoinen löyty
     
  12. paikkari

    paikkari Kelkat on myyty!

    Vs: Facebook

    Turha toivo eli jatketaan runkkaamista ;D ;D
     
  13. joutzi

    joutzi Well-Known Member

    Vs: Facebook

    Nyt kaatu kuppi facebook tsättisysteemin kanssa. PRKL saako tuota tsätin ylhäällä olevaa missä lukee mitä kaverit tekee niin pois. Ei mua stna kiinnosta ku joku herra x tykkää jostakin tai on kommentoinu jollekin randomille jota en tunne.

    Tietääkö kukaa saako sitä mitenkää pois, mie koitin tutkia mut en keksiny et miten :( Hajottaa
     
  14. Dest

    Dest Switchback Assault 800 -14

    Vs: Facebook

    Herää kysymys mistä on kysymys. Auttaisin jos hoksaisin mitä tarkotat :D Ei mulla lue missän sätissä mittään mitä Herra Äks touhuaa.
     
  15. joutzi

    joutzi Well-Known Member

    Vs: Facebook

    Kuva kertoo paremmin ku tuhat sanaa.
    http://joutzi.kuvat.fi/kuvat/facebook/Sieppaa.JPG

    tuommoselta se näyttää mulla.
     
  16. Karjalainen

    Karjalainen Ämmä8

    Vs: Facebook

    Juu itellekki tuli sama päivitys.. Alakaa pikkuhilijaa kyrsimään ku ei nää kaikkia jotka on paikalla :mad:
     
  17. Dest

    Dest Switchback Assault 800 -14

    Vs: Facebook

    Okei, mulla on ihan perinteinen systeemi tuossa vielä. En kylläkään sitä käytä, vaan mulla on selaimen (firefox) vasemmassa reunassa tuo keskustelu ikkuna.
    Näin saat sen itsellesikin käyttöön:
    1. Tee uusi kirjanmerkki. Osoitteeksi https://www.facebook.com/presence/popout.php ja laita rasti kohtaan "Avaa kirjanmerkki sivupalkkiin". Nimeksi laita esim. Facebook Chat
    2. Aukaise kirjanmerkki sivupalkki, Ctrl + B näppäinkomennolla tai Näytä -> Sivupaneeli -> Kirjanmerkit
    3. Valitse äsken tekemäsi Facebook chat kirjanmerkki

    Ps. Tätä voi soveltaa muihinkin selaimiin, mutta itsellä ei ole niistä kokemusta. Ja tässä vielä video selventämään (sekoittamaan) tätä yksinkertaista juttua :) http://www.youtube.com/watch?v=QIKqKg7AvJg
     
  18. Laplander

    Laplander Just A Member

    Vs: Facebook

    Ruudun oik alareunassa hammasrattaankuva, sieltä "piilota sivupalkki" niin tsätti on norminäkönen
    Jos sitä tässä nyt meinasitte ;D
     
  19. joutzi

    joutzi Well-Known Member

    Vs: Facebook

    mut sitko painaa et haluaa tsätä nii tuo sama perkele tulee takasin, oiski ollu noin yksinkertasta. Seki vielä ettei tuosa näy kaikkia jokka on online. Ei kait se auta ku toivoa ja ootella miten tuo google+ ottaa tuulta alleen. Vähän kyllä mun mielestä facebook sais ottaa pakkia näitten päivitysten kanssa. :(
     
  20. arderre

    arderre BD 3700 -14

Suosittele tätä sivua