Go Pro Motorsports HERO videokamera

Keskustelun 'Arvostelut' on aloittanut käyttäjä BigDaadyJ, 24/5/08.

  1. veltsu91

    veltsu91 Summit 800 -03

    Kertokaahan sitten ku ekat kokeilut kunnon pakkasilla niinku jotain 20 astetta nii kauanko tu kestää semmosella ilmalla :)
     
  2. Ieppo

    Ieppo Rev 600, Honda cr 250

    Tulevalla viikolla pitäis kameran kolahtaa postiluukusta :-* sitten ehkä jotain testipätkää, jos kelit sallii
     
  3. moukka

    moukka Kelkaton on munaton..

    toimii siis yhdystieltä hyvinkäälle autossa normivalaistuksessa, mut maastossa nopeassa ajossa muuttuu hiukkasen. hintalaatu varmaan kuites ihan ok, eli halvalla ei hyvää mut jos välttävääkään niin hyvä ;)
     
  4. Hovelinksi

    Hovelinksi Lynx Re

    Eipä tuo paljo vauhissa ja maastossa muuta miksikään! VALOA SE TARVII..eli pimiässä sillä on turha kuvata mutta kuka hemmetti jaksaa kahtoakkaan jotain pimiällä nysväystä muutenkaan.Mutta tietenki jos haluaa hifisitellä niin sitten ostaa jonku "ammattikäyttöön" tarkotetun vermeen..itellä ei vaan nuo piuhojen roikunnat hirvästi kiinosta.
     
  5. argo

    argo AC Z440 snopro - 2001

    Kertokaas ny vielä mulle kun ostin tuon go pro - kameran enkä ole sitä vielä kunnolla saanut toimimaan kertaakaan... prkl.... parhaimmillaan ottaa jotain 20sek videota ja sitten katkaisee. Tämä testattu pariinkin kertaan UUSILLA pattereilla. Kortti pitäisi olla nopea ja olen parilla eri kortillakin kokeillut eikä futaa. Uusista pattereista tuntuu virta loppuvan parissa minuutissa, eli kun kuvaa uusilla pattereilla niin katkaisee ekan videon parinkymmenen sekunnin jälkeen ja seuraavaa videota saa kuvattua huomattavasti vähemmän aikaa. Sit kun laittaa virrat pois niin kamera ei enää lähde päälle, ihan niinkuin patterit olisivat loppuneet siinä muutamassa minuutissa. Kamera lähtee päälle kun vaihtaa uudet patterit! Alkaa mennä hermo tän vehkeen kanssa... Mitä veikkaatte, loppuuko uudet patterit tosiaan noin nopeasti vai onko mulla vaan liian hidas kortti tähän laitteeseen!?
     
  6. veltsu91

    veltsu91 Summit 800 -03

    EEEIII pattereita kannate tunkea ees tavalliseen kameraan ;) ootko kokeillu sisällä sitä? Ei oo itellä tuota kameraa mutta yleistietoa siitä, että osta litiumi akut siihen.. tavalliset patterit tyhjenee pakkasessa muutamassa minuutissa..
     
  7. argo

    argo AC Z440 snopro - 2001

    Juu-u juu-u... eli onko litium akut siis vielä eri vehkeet kun ladattavat patterit? Taitaa olla, eipä tuota tullut mieleenkään, mistäköhän noita litium akkuja saa ostettua kun ei ole tavan kaupoissa osunut silmään kun ladattavat patterit ja niissä ei kyllä litium ole lukenut missään kun olen tutkinut!!?
     
  8. Praaaaap

    Praaaaap SKS 146

    Siinä kameran takana lukeeki muistaakseni että "NEVER USE ALKALINE BATTERIES". Eli NiMH akut, tai ne energizerin Lithium patterit tilaukseen.
     
  9. argo

    argo AC Z440 snopro - 2001

    Juu, käyttö-ohjeissa lukee että pitäisi käyttää ladattavia NiMH pattereita/akkuja tai lithium pattereita/akkuja. Nyt kokeilin ladattavia pattereita ja sisällä pisin video mitä sain kuvattua oli noin 8 min ja ulkona 5 min mutta patterin kuva alkaa vilkkua noiden videoiden jälkeen ja kuvaus siis katkeaa itsekseen. Ulkona kuvasin sen 5min pätkän ni sen jälkeen ei saanut kun muutaman kymmenen sekunnin videoita... prkl. Eli millä setupilla / pattereilla olette saaneet tuon kameran toimimaan, laittakaanhan tietoja jos viititte. Kiinnostaisi nyt oikein kovasti että pääsisi kuvaileen kelkalla ajoa :) Laittakaahan ohjeita/komeentteja ni voisi tutkia onko mulla sitten itse kamerassa vikaa. VOI tietty olla että mun kortti on hidas mutta se ei kyllä selitä tuota 5min / 20sek videoiden eroa koska jos kortti olisi hidas niin sillä saisi kuvattua useita samanpituisia videoita.
     
  10. Hovelinksi

    Hovelinksi Lynx Re

    Mikä kortti sulla on nyt sielä paikallaan? Ainakin kertakäyttöset Sonyn stamina plus patterit toimii pirun hyvin tuossa..ja sitten ladattavat..olikohan gp:t vai mitkälie.Sonyaki on alkalinenä ja sitten lithiumina..mulla on kyllä toiminu kumpanaki ja parhaimillaan kuvattu ulkona ajossa noin 40min yhellä patteri parilla.Mulla korttina Sandisk extreme 3 20mb/s ja 2 gigaa mahtuu tavaraa.
     
  11. argo

    argo AC Z440 snopro - 2001

    2 gigainen sandiskin kortti on, en usko että kortista johtuu kun gopron sivuillakin lukee että nopeista korteista ei ole hyötyä kamerassa eli ei pitäisi olla kortilla väliä... Oon koittanu "normaaleja" pattereita mutta kuvausaika on niillä vieläkin huonompi eli uudet normi paristot menee "loppuun" muutamassa minuutissa... Voisko noissa ladattavissa olla NIIN suurta eroa että jotkut toimii ja joillakin kesto on vain minuutteja!? Ja noi patterit oli varmasti ladattu täyteen kun testailin (4kpl). Setupissakaan ei kaiketi pitäisi olla mitään säätöä joka tuohon vaikuttaisi, itse sammumisenkin ajan otin kokonaan pois päältä.

    edit

    niin, tuolta kävin noita lukemassa mutta eipä löytyny apua... http://www.goprocamera.com/faq.htm
     
  12. Praaaaap

    Praaaaap SKS 146

    Mulla oli kans alussa ongelmana että kamera lopetti kuvaamisen jossaki vaiheessa, mutta virta pysyi silti päällä. Aattelin että vika on paristoissa. Nyt käytössä Energizerin High energy alkalit ja niillä on kestäny kuvata jo yli puoli tuntia, ja silti kamera näyttää että paristot on täynnä. Sinäänsä ärsyttävä ominaisuus kamerassa :-\ Mutta nyt toimii niinku pitääki ja katkeamiset on loppunu kokonaan (toistaiseksi ::) ???)
     
  13. argo

    argo AC Z440 snopro - 2001

    Juu, sama mulla eli katkaisee videon kuvaamisen mutta kamera pysyy päällä ja näyttää että akku on täysi... Lithiumit ois kuulemma parhaat mutta nopealla tutkimisella löytyi että pari normi lithiumeja (=ei ladattavia) maksaa 15€ mikä on aivan liikaa pattereista...... täytyypä jatkaa harjoituksia ja jos ei kamera ala toimimaan parin päivän sisään niin heitän sen seinään, saapaha siitä hupia edes hetkeksi :)

    edit:

    Nonni, ny alko kamera toimimaan tavan ladattavilla pattereilla. Ilmeisesti on sillai ettei noi ladattavat patterit toimi kunnolla vasta kun ne on pariin kertaan ladannut täyteen ja ajanu tyhjäksi. Mutta nyt kamera toimii ja loska lentää videolla, parhautta. Ei tarvinnut heittää värkkiä ladon seinään.
     
  14. ilives

    ilives Active Member

    Miten ja mihin muotoon olette tallenteet muuttaneet että saa näkymään tavallisessa dvd soittimessa? Kokeillemamme soittimet ei tue tätä (winamp??) tallennusmuotoa.
     
  15. Solaris

    Solaris Well-Known Member

    minusta asillista kuvaa tulee tolla ja itse voisin antaa arvosanan 4 kamerasta 1-5 asteikolla
    ohjeet voisi olla yksinkertaisemman näin kauppiaalle ;D

    video (varoitus atv ja mx leluja radalla ) -> http://www.youtube.com/watch?v=VKDwb91-b6s&feature=channel_page
     
  16. argo

    argo AC Z440 snopro - 2001

    Vs: Go Pro Motorsports HERO videokamera

    tuolla yks mun videopätkä mikä kuvattu go prolla viime talvena kun sai vihdoin ja viimein kameran toimimaan kunnolla :)

    http://www.youtube.com/watch?v=numdI3_GtTw
     
  17. TeHo

    TeHo #13 2015 ZR 6000 R

    Vs: Go Pro Motorsports HERO videokamera

    http://www.goprocamera.com/index.php?area=2&productid=29

    Olis tuosta kamerasta tulossa hd versiokin. Ja ihan akulla että ei tartte paristojen kanssa ihmetellä.
     
  18. Mehtis

    Mehtis Well-Known Member

    Vs: Go Pro Motorsports HERO videokamera

    Koskakohan alkaa löytymään Suomen kaupoista tuota GoPron HD mallia?
     
  19. Solaris

    Solaris Well-Known Member

    Vs: Go Pro Motorsports HERO videokamera

    hmm, vielä menee vähän aikaa että saavat jakeluu niin sitten ilmaantuu suomeen niitä ja heti pistetään kamera testaukseen
     
  20. kakkis

    kakkis Titanic

    Re: Vs: Go Pro Motorsports HERO videokamera

    ku katto tuolta sivuilta nuita sample pätkiä niin ei tartte kyllä kahesti arpoa tuon ostamisen kanssa... huh huh että oli hyvännäköistä pätkää...
     

Suosittele tätä sivua