Gopro hero 3 päivittäminen

Keskustelun 'Vähemmän kelkkailuun liittyvä jutustelua' on aloittanut käyttäjä HerraO, 28/6/13.

  1. HerraO

    HerraO Polaris axys Pro Rmk 163" Turbo

    No niin löytyikö täältä ohjeita / kokemuksia gopro päivittämisestä. Eli ostin Hero3 white edition kameran ku piheyksissä en black editionia raaskinu ostaa. Oonko ymmärtänyt nyt oikeen, että kamera pitää päivittää, jos aikoo saada kytkettyä iphoneen ja käyttää gopro app ohjelmaa.? Jos pitää päivittää, niin miten se mahtaa tapahtua.?;D
     
  2. Laplander

    Laplander Just A Member

    Ei tarvi päivittää ko sieltä kameran asetuksista gopro app, puhelimesta wifi päälle niin pitäs pelittää..
    Kameran mukana kyllä aika kattavat ohjeet, gopro.com ja sieltä löytyy kans ohjeistusta



    Sent from my iPhone 5 using Tapatalk 2
     
  3. HerraO

    HerraO Polaris axys Pro Rmk 163" Turbo

    Vs: Gopro hero 3 päivittäminen


    Näin eilen yritin, mutta en yhteyttä saanut jostain syystä. Täytyy yrittää vielä uudelleen.
     
  4. Murre

    Murre Hardcore+6900+SnoSport125

    Vs: Gopro hero 3 päivittäminen

    itse päivitin kameran (black edition) manuaalisesti macin kautta. Goprossa ja Iphone 5 on jokin yhteensopivuusongelma. Itse sain yhteyden toimimaan ensimmäisen kerran laittamalla puhelimen lentokonetilaan sekä wifi verkon päälle. Sen jälkeen on pelannut jollainlailla, joskus puhelin ei vain jostain syystä löydä kameraa, tai siis löytää kameran verkon mutta ohjelma ei tunnista kameraa
     
  5. HerraO

    HerraO Polaris axys Pro Rmk 163" Turbo

    Vs: Gopro hero 3 päivittäminen

    No mää sain nyt sen löytään verkon mutta nyt pitäs onkia jostain salasana tuohon verkkoon...?
     
  6. Laplander

    Laplander Just A Member

    Goprohero on salasana
    Mulla löysi heti verkon ilman kikkailua, kake toimii myös mutta sen on jo oppinu vaikka vähän kuvannu että akkua käyttää pois minuutiksi pariksi
     

Suosittele tätä sivua