Jasonin tallin tapahtumia..

Keskustelun 'Projektit' on aloittanut käyttäjä jason_20, 9/11/08.

  1. znood

    znood Guest

    sitä mä en kyllä ymmärrä että miks toi popparikiinnitys on pitäny tehä päälipuolelle kun valo itsessään on tommonen joka sallis siistinkin asennuksen
     
  2. paikkari

    paikkari Kelkat on myyty!

    Juu,niitä on sellasiaki jotka osaava putkeen upottaa ;)
     
  3. jason_20

    jason_20 Well-Known Member

    Hmm taisin asentaa sitä joskus klo 3 aikaan yöllä. Ei tuo vähäinen järki enään toiminut niinkuin pitäisi, mutta olen sen jo muuttanut hieman siistimmäksi + hitsannut nuo popparien reiät umpeen + maalannut + + + + jotakin.

    Kuviakin laittais jos vaan löytäis taas kameran jostain
     
  4. Korben

    Korben talvi on ihmisen parasta aikaa. Ja kesä.

    Elä jansoni huoli kuule... se on ihan helevetin hyvä!
     
  5. jason_20

    jason_20 Well-Known Member

    Minä muustako .. nojoo jätämpä taas sanomatta. Noh tuossa hetken aikaa hioskelin niin jopas olikin puhas takapuskuri, sen kun saan valmiiksi niin saa riittää kiillottelut vähäksi aikaa
     
  6. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Älä vielä sano, liukurungot kai kiillotit? Miten iskarit? Koropalanki voisit kiillottaa.. Laita piru kuvaa välissä!
     
  7. jason_20

    jason_20 Well-Known Member

    Edelleen hukassa. Se on jossain täällä toimiston puolella tai saattaa se kyllä olla tuolla seläntakana tallissakin jossakin. Sais tuo isäntä siivottua tän toimiston, niin varmaan löytyis vaikka ja mitä hauskaa.
     
  8. jason_20

    jason_20 Well-Known Member

    Nonih kamerakin löyty.

    Oli tippunu tuosta vesipisteen pöydältä sankkoon jossa oli vettä. Ja toimii muuten vielä
     
  9. Grazy

    Grazy Guest

    Noh! Missä ne kuvat sitten viipyy ???
     
  10. jason_20

    jason_20 Well-Known Member

    Huomenna..
     
  11. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    No eii.. Perse ylös sieltä toimistosta ja pari kuvaa otat, siitä kelkasta sitten! ::)
     
  12. jason_20

    jason_20 Well-Known Member

    Muutama kuva
    [​IMG]

    Kait jotain vielä pitäis tehä???
    [​IMG]

    Nuo harmaat jutut häipyy tuosta vielä jossain välissä, mutta toistaiseksi projekti pitää keskeyttää kun tulee muutakin rempattavaa.
     
  13. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Saikko sitä lelumiiniä kanttailtua? Mulla on pari ideaa jos näyttää että kaipaa vielä jotain.. ;)
     
  14. jason_20

    jason_20 Well-Known Member

    Joo kyllä se sielä on paikallaan ja kesti jopa nostaakkin.
     
  15. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Niin nostaa keulaa vai? Ainaki mainittit jotaki siitä keulasta ko kävit koittamassa.. ::) Joko lähetään? Niin ja käy kuiten ottamassa kuva siittä että näkee mimmonen siitä tuli!
     
  16. jason_20

    jason_20 Well-Known Member

    Nostaa se sitäkin.. ei kuvaa vielä kun muut sydeemit pahasti kesken kaikessa
     
  17. jason_20

    jason_20 Well-Known Member

    Piti tuossa käydä turraamassa muutama kymmenen kilsaa ja meni remmi laakista poikki. Onneksi kini:llä oli joutilas remmi hyllyssä jonka toimitti vielä paikan päälle. Kiitos siitä
     
  18. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Elä vain linjaa sitä konetta ja vaiha tukikumeja jämäkämpiin, saattaa jo päässä tankillisen hihnalla. ::)
     
  19. jason_20

    jason_20 Well-Known Member

    Minä linjannukkaan ku siitä ois tullu ko sanomista, soli huollon hommia... Oli joitakin millejä joka suuntaan vänkkyrässä.
     
  20. Jakelfin

    Jakelfin Nytro MtxT & RTX 136 -RX1 4100 -Titan Adventure

    Miten se kuiten niin oli vänkkyrässä, kehtaaki... ::)
     

Suosittele tätä sivua