Lumiritilöitten kiinnitys?

Keskustelun 'Korjaamo' on aloittanut käyttäjä teikka, 22/2/06.

  1. teikka

    teikka Takametsissä mennään

    Viime viikolla kopsahti postilaatikkoon tuo euro motor centerin kuvasto.Sitä selatessani äkkäsin nuo ritilät.Vois tukkia tuosta g-tyypin nokasta enimpiä reikiä,kun tahtoo olla lunta täynnä aina tuo etuosa.

    Kysymys kuuluu:Millä ritilät sais kiinni,kun ei tahtoisi mitään reikiä porailla(pop-niitit,ruuvit),oisko sikaflex tai joku vastaava mäski mitään?
    Onko kellään kokemuksia?
    Senhän pitäis kestää pakkasta ja lämpöäkin..
     
  2. make

    make New Member

    kuumaliima ja sikakittipälle niin minä laitoin kyseiseen kelkkaan :p
     
  3. mikaa

    mikaa Well-Known Member

    Joo itse ostin tuolta EMC:ltä tuota ritilää isolla silmällä ja kuumaliimalla liimailin kiinni ja hyvin ovat pysyneet, en ole kylläkään vielä laittanut sitä ritilää niihin 2 etummaiseen reikään mutta niihin pienempiin kyllä. Pittääpä ottaa niistä kuva.
     
  4. make

    make New Member

    minä peitin kaikkireijät ritilöillä omasta x g-tyypistä ;D
     
  5. teikka

    teikka Takametsissä mennään

    Ite aattelin että jos noihin etureikiin laittais tuon tiheän verkon ja taaempiin harvan.
     
  6. Antza

    Antza 800 etykki

    Itse tuli laminoitua ihan lasikuidulla kiinni nuo maskiverkotukset tuohon omaan kelkkaan ja varmasti kestää.
     
  7. mikaa

    mikaa Well-Known Member

    [​IMG]
    Sattu vaan pikku moka tuossa noita asennellessa, älkää valittäkö.
     
  8. V-max Mään

    V-max Mään 660r, F7

    Kuumaliima ei ainakaan enduron katteissa pysy...tärinää ei oikein kestä. Kaverille laitettiin kiilakoppa polleen parilla kuumaliima pisteellä holliin ja sitte würthin liima+tiivistemassaa ja tarttu niinku tauti ei ykskään ole tippunut eikä yrittänykkää irrota.
     

Suosittele tätä sivua