Lynx Enduroitten moottorit

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä Mikke, 18/1/06.

  1. Mikke

    Mikke Member

    Onkohan esim 600cc vm-01 ja vm-02 enduroitten moottoreilla jotain eroa, tehoissa yms?? Lueskelin vaan vm-02 kakkosen opasta, jossa luki, että saa ajaa 95e bensalla.. Itsellä on vm-01 mutta ei ole kirjaa, ja kuomussa lukee, että täytys ajaa 98e bensalla..
     
  2. "Sixpäkki"

    "Sixpäkki" Xterrain 900 R Turbo

    Kannattaa käyttää 98 aina... toimii vehje paremmin! ihan uusissa voi käyttää 95 sta.
     
  3. Maukka

    Maukka 800 re

    Mieluummin vaikka toisinpäin, uudemmissa mun käsityksen mukaan on jo nakutusanturi (SDI). Saapi korjata jos väärässä.

    Käytäntö on opettanut, että on aivan sama kummalla ajaa noin niinku säästön kannalta, kasia menee just sen verran vähemmän et pidemmällä välillä säästö on nolla.
     
  4. "Sixpäkki"

    "Sixpäkki" Xterrain 900 R Turbo

    aijaa.. mulla ainaki polle ei pelaa 95 pensalla ollenskaan..
     
  5. Sape

    Sape Polaris indy 400, Axys RMK & Winha

    OT

    Eikö pelaa sillä regular-asennolla? Itellä ei ole tullut kyllä tuota nykyistä koitettua, entinen 700cc polle pelas kyllä.
     
  6. "Sixpäkki"

    "Sixpäkki" Xterrain 900 R Turbo

    kyllä se ollenkaan pelaa.... mutta det rupeaa vilkuttaan ja herjaan. kone ei anna täysiä tehoja!! :mad:
     
  7. Teemu

    Teemu Well-Known Member

    Ei oo koneissa eroa, -03 tuli vasta HO-kone! Ja kannattaa käyttää 98-okt
     
  8. Nastamatto

    Nastamatto Guest

    Niin, että vanhemmilla ajais 95oct :mad: Isä aikoinaan ajoi tällä 95oct, niin ei ollut yhtään reissua, ettei 3 tulppaa mennyt :eek:. Isä ajaa vielläkin välillä esnkalla, muttei enään 95oct, vaan 98oct, ei ole mennyt sen jälkeen 3tkm aikana yhtään tulppaa :)
     
  9. Petrol

    Petrol Lainattu

    Yli 4tkm ajettu 95:sella tuolla Tuoringilla ja ei mitään ongelmia bensan kanssa, 98kin välillä kokeillut ja kulutuksessa ei kyllä eroa huomaa. Ajaahan jotkut ryssäbensallakin mihin en kyllä itse rupeisi.
     
  10. "Sixpäkki"

    "Sixpäkki" Xterrain 900 R Turbo

    onko tuo nelitahti?? ja kuinka uus? Ja annatko lämää kelkalle?
     
  11. Petrol

    Petrol Lainattu

    2-T 03vm. Ja lämää niinku kelkoille annetaa, eli sikana.
     

Suosittele tätä sivua