Lynx RE 600 etec / 800 etec 2014 kokemuksia

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä FU, 10/11/13.

  1. Arwid Käkivaara

    Arwid Käkivaara Well-Known Member

    Vs: Lynx RE 600 etec / 800 etec 2014 kokemuksia

    Ne uudet heikot paikat oli tiedossa jo ennen itsenäisyyspäivää 2013 ja itse korjasin ne ennen käyttöönottoa/ ongelmia.

    Onnea uuden ostoon; ne kaikki muut sinulle tarjottavat vaihtoehdot on huonompia kuin 2015 rs Kit etec 600, kovaan ajoon enduropolulle.
     
  2. Atso

    Atso Polaris iqR 440 hybrid

    Vs: Lynx RE 600 etec / 800 etec 2014 kokemuksia


    äkkiseltään ihmettelen miksi tehdas on ottanut edes sellaisen mallin tuotantoon jonka saa rakentaa uusiksi ennen käyttöönottoa??
     
  3. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Vs: Lynx RE 600 etec / 800 etec 2014 kokemuksia

    Valaiseppä vähän. Onko muutakin kuin se onneton taka-akselihässäkkä?
     
  4. Arwid Käkivaara

    Arwid Käkivaara Well-Known Member

    Vs: Lynx RE 600 etec / 800 etec 2014 kokemuksia

    Olisko Se tuttu juttu maailmalta, 1/4 vuosittainen voiton maksimointi kuvittelu (ennen takuukorjauksia) yltänyt napapiirillekkin...? Toimivat hyvät ratkaisut kovaan ajoon on ollut kauan tiedossa Rovaniemellä ja rs kisamallissa tuotannossa.

    2014 rs Kit oli kuitenkin ensimmäinen etec hyvällä koneentuennalla ja linjauksella, siitä iso kiitos tehtaalle! + hyvällä jarrulla... Ne on niitä isoja asioita ja hankalia/ kalliita itse kotona korjata. Loput pikku tyylirikot rajuun ajoon tehdas korjannee 2015 rs Kit etec 600 jo Rovaniemellä... Liukurungot, taka-akseli ja alalinkku on vahvemmat/vahvistetut jo nyt ilmoitetun perusteella 2015 rs Kit.
     
  5. nikke006

    nikke006 Well-Known Member

    Vs: Lynx RE 600 etec / 800 etec 2014 kokemuksia

    dodii poijjaaat, sanokaapa rehellisesti et mikä on se heikoin kohta siinä re ilman rs kittiä versus rs kitillä varustettuun???? kaverin kans ois taas muutaman vuoden jatkuneen perus kaupanteon aika ja pitäis päättää et ottaakao häneltä vai...??? ja ei mitää mutua vaan faktaa!
     
  6. Kimurantti

    Kimurantti 2021 3700 RE-Ferrari green

    Vs: Lynx RE 600 etec / 800 etec 2014 kokemuksia

    No oma kokemus ku oon körötelly tälle talvelle rapiat 3 thkm ja naapuri kans omallaan samat. Molemmat kuskit kunnon jutikoita ainaki 100kg varusteet päällä, mutta väittäisin kohtuu kuntoiseksi kuitenkin ellei jopa hyvä " kuntoinen ;D ;D kuitenkin rynkytys intoa on. Taka-akseli molemmilla orkkis, mutta suoruudesta en tiiä, jarrut ei oo reitillä keittäny ja muutenki tuntunu ihan jarruilta jos niitä joskus on tarvinut. Vauhdista en tiiä mutta ei oo reitillä kuiten tarvinu ketään ohi päästää :eek: :p :-X jos ei oo ollu munan kaivelu tauko. Eka remmi meni 800km vakio matolla, sen jälkeen 44mm matto alle ja pienempää yläratasta ja 2700km kohdalla vaihdoin uuden hihnan varuiksi loppukeväälle. Iskarit on huollettu ajallaan ja joka mutikka ja akseli on liimalla kiinni, ens vuos sitten näyttää ku tällä kuitenki mennään takuun loppuun. Jos et ihan "Unppi" ole niin uskaltaa karvamallinki laittaa...tämmöset kokemukset mulla pilkkikelkasta.


    Edit. Niin ja nyt pysyy penkkikin ja katteet kunnolla kiinni ku naapuri hiukan viksas niitå
     
  7. Arwid Käkivaara

    Arwid Käkivaara Well-Known Member

    Vs: Lynx RE 600 etec / 800 etec 2014 kokemuksia

    Faktaa olen kovasta käytöstä tänne paljon kirjoitellut; hae haulla.

    Normimallikin on markkinoiden toiseksi paras vauhtipeli (rs kit etec 600 jälkeen) pitkille vedoille enduroon / kovaan reittiajoon.

    Keskiverto ajeluunkin RS kitissä on niin paljon parempi jarru, että en ilman rs kittiä suosittelis kevyellekkään vauhtiveikolle peliä, jos vaihtoehtona on rs kit peli. Osat erikseen ostamalla hintaeroa on n. 2000 eur RS kit / Std 600 etec 2014, ilman osien asennuksia... ja itse olen aina ennen (2009-2013) joutunut ne jälkikäteen itse asentaan... nyt ne saa jo tehtaalta muutamalla satasella ennakkokaupassa paikoilleen.
     
  8. JS63

    JS63 Well-Known Member

    Vs: Lynx RE 600 etec / 800 etec 2014 kokemuksia

    Mitenkä on jos alustasta haluaa "pomminvarman" ja pitkäikäisen niin riittääkö taka-akselin ja takapukin alalinkun vaihtaminen vahvempiin vai vaatiiko liukurungon vahvikkeet? Onko liukurunkoja menny muilla kuin pari postausta ylempänä mainitulla vauhtiveikolla? ;D
     
  9. Arwid Käkivaara

    Arwid Käkivaara Well-Known Member

    Vs: Lynx RE 600 etec / 800 etec 2014 kokemuksia

    2015 RS Kit on liukurungoissa vahvikkeet vakiona ja tukevampi profiili... Itse olen myös ne keventämättömät liukurungot ja vahvikkeet 2014 peliini vaihtanut.

    Sen lisäksi vielä liima pultteihin ja momenttiin, niin on pomminvarma hakkauttaa jääpattia.
     
  10. nikke006

    nikke006 Well-Known Member

    Vs: Lynx RE 600 etec / 800 etec 2014 kokemuksia

    Onko tuo jarru sama vakio 14 reessä kuin on 13reessä?
     
  11. HannuIk

    HannuIk Well-Known Member

    Vs: Lynx RE 600 etec / 800 etec 2014 kokemuksia

    Ompas jääny päivittämättä. Kinni leikkautuminen tapahtunu , syy öljy pumpulta tulevan putken katkeaminen/murtuminen/huono liitos.
    Kuten täällä jo mainittiin. Olisin meinannu kirjoittaa jotain huollosta, mutta annetaanpas nyt olla.? ;)

    Tulossa puoli moottori, vanhalla kannella, niin mulle sanottiin. ;D
     
  12. Jese

    Jese Well-Known Member

    Vs: Lynx RE 600 etec / 800 etec 2014 kokemuksia

    Mites on porukka dikkaillu tuosta 34mm cobrasta, peseekö vanhan kunnon 38mm ripsawin?
     
  13. sopnen

    sopnen Suapi tarjoilla kelkkiä.

    Vs: Lynx RE 600 etec / 800 etec 2014 kokemuksia

    Itse ainakin tykkään. Ei liikaa pitoja ja mutkan voi vetää luisussa. Paras matto reitille omasta mielestä. Hangessa hieman huonompi mutta kulkee sielläkin :D
     
  14. JS63

    JS63 Well-Known Member

    Vs: Lynx RE 600 etec / 800 etec 2014 kokemuksia

    Olisko tietoa mistä kannattais ottaa virta navigaattorille? 600 re akuton malli kyseessä.
     
  15. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Vs: Lynx RE 600 etec / 800 etec 2014 kokemuksia

    Pitäiskö tuo otsikko muuttaa koskemaan myös -15 malleja. Ei kuitenkaan kovin mainittavia muutoksia oo kamppeissa.
     
  16. sopnen

    sopnen Suapi tarjoilla kelkkiä.

    Vs: Lynx RE 600 etec / 800 etec 2014 kokemuksia

    Laita virranulos otto paikallee ja sieltä :D
     
  17. JS63

    JS63 Well-Known Member

    Vs: Lynx RE 600 etec / 800 etec 2014 kokemuksia

    Joo sais sen varmaan silleinkin mut tuossa omassa garminissa tuli mukana kiinteästi kelkkaan asennettava latausjohto ( + ja - karvat) ja arvelin jos sen laittais. Silloin jää yks töpseli vähemmäksi kun ei muille 12v laitteille ole näköpiirissä käyttöä ja tuo pelas kuin ajatus tuossa vanhemmassa REessä, myös patikossa ryskäessä.

    Eli mihin tuo virran ulosotto sit kytkettäis? Oik sivuposken takana näkyy olevan yksi sulake ja toinen paikka ikäänkuin varalle, tulee yks johto mut ei oo sulaketta eikä lähe johtoa, oisko jottain lisävarustetta varten? Näikhän sitä vois käyttää?
     
  18. willevil

    willevil Lynx Boostdocker

    Sieltä hanskalokeron edestä löydät pienen liittimen josta saat virran. Eli juurikin se liitin mihin virran ulosotto tulee.

    Eli tuulilasin alta se kehys 25 torxeilla irti niin löytyy.

    Ville
     
  19. JS63

    JS63 Well-Known Member

    Vs: Lynx RE 600 etec / 800 etec 2014 kokemuksia

    Kiitos! Täytyypä ruveta hommiin!

    Juho
     
  20. M.E.A

    M.E.A Lynx

    Vs: Lynx RE 600 etec / 800 etec 2014 kokemuksia

    Olisko kellään heittää linkkiä näiden räjäytyskuviin?
     

Suosittele tätä sivua