Lynxin cobra ultra

Keskustelun 'Lynx' on aloittanut käyttäjä puuhapate, 12/1/06.

  1. puuhapate

    puuhapate Active Member

    joo mulla on tommonen kelkka 467s:n koneella ja se meinaa röpöttää pienillä kierroksilla. onko muilla vastaavaa samassa kelkassa vai onko kaasarin säädöt pielessä siellä on kyllä vakio suuttimet ja neulat keskimmäisessä urassa. pitäis ehkä kokeilla säätää neuloja alemmas. vai kuinka?
     
  2. LöPö

    LöPö Well-Known Member

    taitaa olla ominaisuus ::) mulla oli aikoinaan 470z joka on aika sama kone. mulla se ei tykännyt oikeen hiljaisesta ajosta ja muksujen kyydityksestä, mutta kun kierrätti niin tuntui pelaavan.
    varsinkin näin lauhoilla ilmoilla tahto röpötellä.eräs epäilevä Tuomas meinas et johtuu raven puutteesta,Mutta laske pykälän neuloja ja kokeile. kovemmilla pakkasilla taas nosta jos ajat vähänkin reilummin.
    itse annoin olla nuo neulat keskiasennossa ja suuttimet oli PTO 330 ja MAG 360. en liiemmälti ajele safarivauhteja. ;D
     
  3. ST 600

    ST 600 adventure 600

    Meillä on kakkoskelkkana juuri samainen 467 ultra ja röpöttelee myös. Jos jollakin on lääkkeitä tuohon niin kuuntelen niinikään. Ja niinkuin löpökin kirjoitteli niin kulut on kohdillaan, eikä juurikaan rauhallisemmassa matkaajossa haittaa, siksi ei ole tullut paremmin tutkittuakaan.
     
  4. I_me

    I_me Paljon osia, mut ei enään yhtään kelkkaa...

    Neuloja pykälällä alaspäin, jos ei vieläkään röpöttäminen lopu niin kytkimestä säätöruuveista pykälän tai kaksi isompaa numeroa kohti, tietenkin pitää seurata että yläkierroksilla ei mene ylikierroksille (yli n.8000)
     
  5. puuhapate

    puuhapate Active Member

    ei se konekaan kierrä kun sen 7500 että ei pitäis sitten olla vaaraa
     
  6. I_me

    I_me Paljon osia, mut ei enään yhtään kelkkaa...

    Kyllä muuten varmaan kiertää ;D, kokemusta on Ski-doo Formula MXästä (samakone) joka kiersi kuin ampiainen oiskohan ollu pikkusen yli 10Krpm ei siinä lähtöjä ollut mutta kiersipähän kumminkin, oli 99 XC SP 500 polariksen kytkin paikoillaan.

    Kyseessä siis edellinen kelkkani jolla oli pakko päästä ajamaan kytkinrikon jälkeen ja lainasin kytkimen kaverini kankivikaisesta pollesta.
     

Suosittele tätä sivua