NETTIMOTON sun muiden myyntipalstojen erikoishalvat uudet kelkat! Lukekaa tämä!

Keskustelun 'Jutustelua' on aloittanut käyttäjä samppa77, 13/12/06.

  1. Luuseppä

    Luuseppä SR Viper Turbo, Nytro Turbo Mtx

    Vs: NETTIMOTON sun muiden myyntipalstojen erikoishalvat uudet kelkat! Lukekaa tämä!

    Valistakaapa minua että mihin rehellinen ihminen tarvii noita prepaid kortteja? Nopeasti ajatellen niillä tehdään rikollisten elämä helpommaksi ja poliisin työ vaikeammaksi.

    Joutaisi lopettaa koko prepaid-systeemi.
     
  2. Yamahisti-Skidoisti

    Yamahisti-Skidoisti Well-Known Member

    Vs: NETTIMOTON sun muiden myyntipalstojen erikoishalvat uudet kelkat! Lukekaa tämä!

    Elähän nyt. Mun tyttärellä on semmoinen. Ei tule koskaan laskua, eikä saa pojan kossit numeroa selville ;D
     
  3. Kiertokanki

    Kiertokanki Evo 500

    Vs: NETTIMOTON sun muiden myyntipalstojen erikoishalvat uudet kelkat! Lukekaa tämä!

    Minä olen ottanut tavaksi että jos eniro ei tunne puhelinnumeroa niin kaupanteko loppuu siihen, olin sitten ostamassa tai myymässä.
     
  4. Kaapo65

    Kaapo65 Renegeizzz

    Vs: NETTIMOTON sun muiden myyntipalstojen erikoishalvat uudet kelkat! Lukekaa tämä!

    Ihan järkevä käytäntö. Jos ostaja/myyjä ´haluaa olla salassa´, on tiettävästi jotain hämärää. Ei välttämättä kaikki, mutta pääsääntöisesti kuitenkin. Tuli karvaasti koettua moinen juttu tuolla eräällä atk-nörttien foorumilla. No, virkavalta sai ´puristettua´ sälliltä rahat onneksi pois... ;)
     
  5. totu

    totu Tundra

    Vs: NETTIMOTON sun muiden myyntipalstojen erikoishalvat uudet kelkat! Lukekaa tämä!

    Nykyään monellakin on salainen numero, itselläni mukaan luettuna. Ei se myyjästä epärehellistä tee, jos joku ei saa enirosta tietoja kaivettua. Varovainen kyllä kannattaa olla, mut ei minulla ole kauppoja estänyt jos jollakin on salainen numero. Enemmänkin vaikuttaa käytös tai mitä puhuu kun kauppaa tehdään.
     
  6. jariiisakkala

    jariiisakkala xrs e-tec 10.yamaha rx1

    Vs: NETTIMOTON sun muiden myyntipalstojen erikoishalvat uudet kelkat! Lukekaa tämä!

    samalla linjalla ollaan
     
  7. Shape

    Shape Nettikelkkailija

    Vs: NETTIMOTON sun muiden myyntipalstojen erikoishalvat uudet kelkat! Lukekaa tämä!

    Puhelinnumeroista tuli mieleen, että taitaa olla myös jotain takana, jos myyjän numero on 0400123123 ja ilmoituksessa lukee sitten "SOITOT VAIN 0501231234!" ja tuolle 0501231234 numerolle ei löydy henkilötietoja.
     
  8. Nils AslakJotunheim

    Nils AslakJotunheim Well-Known Member

    Vs: NETTIMOTON sun muiden myyntipalstojen erikoishalvat uudet kelkat! Lukekaa tämä!

    Mikähän tämä lienee?


    Tomasz Dudek haluaisi ostaa ajoneuvosi : Polaris, 600RR, 2009, 7 900 €, ID : [ http://www.nettimoto.com/polaris/600rr/1243166 ]1243166
    Ajoneuvon rekisterinumero: 675-SF

    Viesti:

    Ota yhteyttä kysyjään seuraavilla yhteystiedoilla: Tomasz Dudek

    Puhelinnumero:+34874983xxxx
    Sähköpostiosoite:[email protected]
    Haluan, että minuun otetaan yhteyttä sähköpostilla
     
  9. Yamahisti-Skidoisti

    Yamahisti-Skidoisti Well-Known Member

    Vs: NETTIMOTON sun muiden myyntipalstojen erikoishalvat uudet kelkat! Lukekaa tämä!

    No tuo on just niitä huijauksia. Seuraavaksi tulee katteeton liian suuri shekki, josta ylimääräinen pitää palauttaa. Jos siis alat kauppoihin tuon kanssa.
     
  10. ruupanen

    ruupanen Lynx RE

    Vs: NETTIMOTON sun muiden myyntipalstojen erikoishalvat uudet kelkat! Lukekaa tämä!

    Koijjari mikä koijjari. Ei kannata vastata. Tori.fi palvelunkin ovat löytäneet. Sitä kautta tuli txt - viestejä janttereilta.
     
  11. Nils AslakJotunheim

    Nils AslakJotunheim Well-Known Member

    Vs: NETTIMOTON sun muiden myyntipalstojen erikoishalvat uudet kelkat! Lukekaa tämä!

    Vastasin tuolle utelijalle täyttä paskaa murtelle ettei sais käännettyä kotimaakseen ja tämmöinen vastaus tuli.
    Varmaan Espanjassa kelkkaa tarvitsee!


    Hello,


    Kiitos vastauksestasi, kun viimeinen oli se huolletaan, kuinka kauan olet omistanut sen? Mikä on viimeinen hinta moottorikelkka, minusta olisi mukava tietää enemmän nykyisestä tilasta moottorikelkka ja moottorikelkka huoltohistoria .. aion maksaa sinulle PayPalin kautta, joka on nopea, turvallinen ja luotettava maksutapa .. .. ja minä hoitaa kaikki kuljetukset valmistelut moottorikelkka kotini Espanjassa.


    Ole hyvä ja neuvoja,
    Tomasz.
     
  12. Solaris

    Solaris Well-Known Member

    Vs: NETTIMOTON sun muiden myyntipalstojen erikoishalvat uudet kelkat! Lukekaa tämä!

    pyydä rahat nordeaa ja sano että noutaa sitten sen jos haluaa ;-)
     
  13. Joiko

    Joiko Summit8

    Vs: NETTIMOTON sun muiden myyntipalstojen erikoishalvat uudet kelkat! Lukekaa tämä!

    Ittelläni on salainen numero kuin myös henkilötiedot, ihan vain koska silloin kun asuin vielä äitin ja isän kanssa äitin työ vaati sen että perheen tiedot on salaisia. Että ei todellakaan päde kaikkiin se että oltais epärehellisiä jos joku haluaa pysyä salassa tiedusteluilta. En tietenkään väitä että kaikki olis rehellisiä joitten numerot on salasia.

    -Jouko
     
  14. Deippa

    Deippa Yamaha Phazer FX -07

    Vs: NETTIMOTON sun muiden myyntipalstojen erikoishalvat uudet kelkat! Lukekaa tämä!

    Näinpä. Ammatteja kun sellaisiakin (ei itellä), jossa vaarana että saattaa työt seurata tahtomattakin kotiin, se on sitten laitettava just koko talouden numerot salasiksi, ettei sukunimellä ongita osotetta selville tai ruveta toiselle puoliskolle soitteleen.
     
  15. Nils AslakJotunheim

    Nils AslakJotunheim Well-Known Member

    Vs: NETTIMOTON sun muiden myyntipalstojen erikoishalvat uudet kelkat! Lukekaa tämä!

    Tälleen vastasin viestiin.

    Hou!

    Kelekka on aevan paskaks ajettu ja kätteinen on aenut kääpänen valluutta mitä otan.
    Huoltoj aei oo tehty eekä tehä samoella öljylöellä oun ajanunna koko aejan. par kertoo on leiponu kiinni mut vähän hoonoomalla on aena selevinnyt, aeka työmua on suaha käämään ja sit ku lähtöö niin ei ouk vetoja juur ollenkaas. Tervetulloo kaapan tekkoon.

    Tämmöisen vastauksen sain.


    Kiittää your mail, olen läpi postisi ja olen tyytyväinen kunnon moottorikelkka kuin mainostetaan listalle, mikä on viimeinen hinta moottorikelkka?


    Odotan innolla kuulevani sinusta pian,
    Tomasz.


    Varmaan kohta Espanjalainen ostaja saapuu kaupantekoon ;D
     
  16. Jack796

    Jack796 Kelkaton

    Vs: NETTIMOTON sun muiden myyntipalstojen erikoishalvat uudet kelkat! Lukekaa tämä!

    Oletko tuota sivustoa lueskellut ;) sulla olis lahjoja tuonne..
    http://thescambaiter.com/forum/
     
  17. Nils AslakJotunheim

    Nils AslakJotunheim Well-Known Member

    Vs: NETTIMOTON sun muiden myyntipalstojen erikoishalvat uudet kelkat! Lukekaa tämä!

    Eipä ole tullut luettua.
     
  18. Nils AslakJotunheim

    Nils AslakJotunheim Well-Known Member

    Vs: NETTIMOTON sun muiden myyntipalstojen erikoishalvat uudet kelkat! Lukekaa tämä!




    Zau!

    Oon aatellut, että suat kelkan erikoishinnalla (special price for you) 9700 €
    Laetanko pailakan junalla (train) vae vienkö satamaan (harbour)? Oohan tietenki mahollissuus jotta haet ite sen paekan piältä, mutta sitten hinta nousoo parilla tonnilla.
    Osta helevetin äkkii jotta muut ee vie!
    Mukkaan laetan par rovetta mämmiä (Finnish traditionel food) ja aetoo Kaahajokelaesta sahtii kolome litroo.


    Hello,


    Kiitos postia, haluan tulla ja tarkastaa Moottorikelkka. Mutta olen tällä hetkellä pois valtion .... olen laivakonemestarin kuka on laivan juuri nyt Bermuda ..... Tarvitsen sanasi vilpittömyyttä että Moottorikelkka on hyvässä kunnossa kuvatulla verkossa, ja Olen valmis maksamaan kyseisen summan € 9700 siitä, maksu PayPalin kautta, koska se on nopea ja turvallinen, ja ainoa tapa minulle saada maksu, ja aion järjestää nouto Moottorikelkka omassa kodissasi oven takana, toivottavasti sinulla on PayPal-tili ystävällisesti lähettää minulle PayPal Sähköposti ja koko nimesi niin maksu voidaan tehdä heti, tai voit avata yksitellen [ http://www.PayPal.com ]www.PayPal.com. Kun kysymys tietoni siirtämällä nimi omistuksen ja allekirjoittaminen kaikki paperit tehdään mennessä poimia agentti, joten sinun ei tarvitse huolehtia siitä.


    Odottavat nopeasta vastauksesta pian.
     
  19. Laplander

    Laplander Just A Member

    Vs: NETTIMOTON sun muiden myyntipalstojen erikoishalvat uudet kelkat! Lukekaa tämä!

    Oho, sehän etenee 8) ;) ;D
     
  20. TrplMax

    TrplMax Kelkka myyty :(

    Vs: NETTIMOTON sun muiden myyntipalstojen erikoishalvat uudet kelkat! Lukekaa tämä!

    Olen pari kertaa vastannut vastaaviin ostotarjouksiin että "F U NIGGER" niin loppui kaupanvääntö samantien.
    Ei ehkä kovin korrektia mutta toimivaa.
     

Suosittele tätä sivua