Pollen jarrut

Keskustelun 'Polaris' on aloittanut käyttäjä paka74, 22/2/06.

  1. paka74

    paka74 New Member

    Kylmänä toimii hyvin, mutta lämpimänä katoaa. Menee kahva pohjaan. Mikähän vikana?
     
  2. machz

    machz Guest

    Nesteet vaihettu milloin? Vaiha aluksi uudet nesteet ja samalla tutkit päälipuolin letkun kunnon. Huolellinen ilmaus. Jos vieläkin myötää, letku antaa periksi, eli letkun vaihto.
    Mikähän polle, onko kovinkin race- ajoa!?
     
  3. Boss

    Boss Kelkaton mutta kesäpelinä PolleXP850Pro

    Joo ja jarrupalojen kunto, jos palat lopussa niin läpenee ihan varmasti eikä auta vaikka olisi mitkä nesteet! Mulla kävi yhdessä SkiDoossa noin... toimi ja jarrutti hyvin mutta vähän matkaa kun ajo ns. jarrua vasten niin sitten kaffa painukin pohjaan!  :-[
     
  4. machz

    machz Guest

    Nii-in, jarrupalojen kunto tietty. Ajattelisin niiden olevan jo tsekattu. Tiiäppä näistä kysyjistä! ;) ???
     
  5. zzracing

    zzracing Lynx RE 850 -19, E-Tec 600 3300

    juu nesteet vaihtoon, paloihin pintaa, ja jos sulla on edge tms. mikä o varustettu sillä paistinpannun pohjasta tehdyllä maailman kaikkeuden huonoimmalla jarrulevyllä ni vaiha se vanhan XCR siis vm 95-98  jäähdytettyyn jarrulevyyn ni loppuu se jarrun katoaminen
    ->sattuu suoraan ja levy halvempi kuin uudet palat.....ja ei mene niitä palojakaan enää niin kovalla vauhdilla...mulla meni aikoinaan 4-5 palat reittikäytössä ennen ku vaihdoin sen levyn sit riitti palat/kausi, ainii ja jarru teho kasvaa kun levy pysyy puhtaana eikä siihen tartu sitä palanutta/irronnutta pölyä  ;D
     
  6. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    Hoi sie! Mulla olis tossa alakerrassa Edgeen käyttämätön jarrulevy ja palat. Jos on kiinnostusta ni laita YV.tä. Halvalla lähtis nyt!
     
  7. zzracing

    zzracing Lynx RE 850 -19, E-Tec 600 3300

    onko vakio levy mikä o jääny käyttämättömänä Race paketin asennuksen yhteydessä ylimääräseksi ;)
     
  8. kop-O-nen

    kop-O-nen 2004 440 Pro-XR 700Mod / 2021 Xterrain 900 Turbo

    Nimenomaan juuri näin. ;)
     

Suosittele tätä sivua